........... Anwar Bersalah Meliwat ! ! Ini Reaksi Pembaca2 Setia DT ( Artikel Tertinggal Bas ! ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Anwar Bersalah Meliwat ! ! Ini Reaksi Pembaca2 Setia DT ( Artikel Tertinggal Bas ! )

Saturday, March 8, 201415comments

Baru balik dari Kota Bharu .... seharian duk tertanya2 perkembangan Anwar. Line slow, rakan2 group dalam watsup pulak ... hmmmm ... nak sangat join group tapi kalau dah semua pakat nak jadi pembaca jer, siapa nak jadi pencerita ?



Apapun, ini reaksi saya bila dengar dari radio petang tadi - Anwar didapati bersalah meLIWAT Saiful dan dihukum penjara 5 tahun !



Keputusan hari ini adalah sebulat suara di kalangan tiga hakim itu.

Hakim Datuk Balia Yusof Wahi yang mengetuai penal hakim masih belum menjatuhkan hukuman yang boleh dikenakan sehingga 20 tahun itu.

Dengan hukuman ini, masa depan polik Anwar hampir berakhir. Dia tidak boleh memegang sebarang jawatan politik dan menyertai sebarang pilihan raya termasuk menjadi calon PRK Kanag yang akan diadakan 23 Mac ini.- TMI.

Share this article :

+ comments + 15 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 1:43 AM

Walaupun rs hukuman 5 tahun penjara tu mcm tak setimpal tp alhamdulillah sekurang2nya terubat jua rindu anwar utk balik ke kampung halaman di penjara sg buloh..
Tahniah tan sri shafie abdullah ats kejayaan anda meyakinkan mahkamah utk mensabitkan anwar dgn hukuman yg sepatutnya dia terima 6 tahun lepas

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 2:00 AM

bukan dia dh tukar alamat kajang ke?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 2:23 AM

Now will be a true TEST for Ahjibgor for us to see if he and ministers CAN control Malaysia now that Tian Chua promise to TOPPLE Ahjibgor . Sekarang kita tengok bagaimana Ahjibgor akan melatah!!!!

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 3:08 AM

Tak setimpal tapi boleh laa jika diambil kira betapa susahnya nak menangkap belut nie ke dalam sangkar. Cuma rasa terkilan kepada golongan2 yg masih tak dapat menerima kenyataan yg dewa pujaan mereka selama ini adalah peliwat tegar, pemecah belah umat melayu dan pembelit no 1 yg pernah dilahirkan di bumi bertuah ini.Tiada mungkin agaknya sekelumit rasa di hati yg belut ini sebenar2 manusia yg durjana yg telah mempergunakan segala apa di hadapan mata utk memuaskan nafsunya sendiri lantaran rasa benci yg amat kepada UMNO?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 3:15 AM

Jawapan standard ikut script "ini semua salah umno"

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 6:45 AM

Kesian kat warga Penjara Kajang sebenarnya...apalah nasib diorang nanti bila brader Nuar nie join dok sama kat situ. Diharap pihak kerajaan memastikan keselamatan penghuni2 di sana dan juga mengasingkan brader Nuar ke ceruk2 jauh drp mereka...mana la tau kan kut2 dlm penjara pon dia main blasah pegi bedal bontot orang...kang ada yg report kena liwat besok...pastu masuk court...tangguh...tangguh..tangguh...merayu...buang masa lagi 6 tahun. Bawak bertaubat la Nuar ooi...hang tu dah makin senja...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 7:31 AM

Rasanya anwar ni, manusia yang paling banyak kena maki dan sumpah oleh orang Melayu selepas hang jebat.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 9:03 AM

Hehehe....script itu pak nuar dan sewaktu dgn nya slalu cakap dan d tanamkan ke dlm kepala hotak pendengar2 mereka.
kita pulak cakap pak nuar sudah lakukan terlalu byk havoc dan chaos semata2 memenohi nafsu dajjal yg byk d dkm dirinya. Tak kesian kak wan. Sebagai isteri dia tahu tapi buat2 pekak badak buta tuli. Klau mmg benar pekak badak buta tuli d maafkan tetapi tahu masih menyokong jantan lahanat ia itu suaminya menunjokkan beliau sama je. Desperado ke minah nih.....anak beranak serupa je.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 9:16 AM

Jgn salahkan rasa benci pada UMNO sabit pada peliwat tu. Umum mengetahui betapa UMNO dlm keadaan tenat gara2 pemimpin2nya. Institusi UMNO itu sendiri bagus ... individu2 dlm tu je lakhanat

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 9:44 AM

Aku teringat kembali kenangan lama. Tahun tuh 1988. Ketika itu beliau menteri pendidikan dan datang untuk merasmikan sekolah kami. Kami bersedia menyambut beliau pada pintu masuk hadapan sekolah. Beliau tiba-tiba datang dan masuk melalui pintu belakang sekolah (kawasan asrama, dekat kantin untuk laluan pembuangan sampah). Pengetua sekolah bertanya, kenapa ikut jalan belakang. Jawap beliau, melalui pintu belakang, kita akan lebih mengetahui apa yang tersirat atau disembunyikan.....

Wow! semua murid bertepuk tangan tanda kekaguman dengan karisma kepimpinan beliau! Tapi aku tak berfikiran begitu. Tentu ada sebab lain yang lebih munasabah. Tahun 1998 mencatatkan sejarah, dan ketika itu aku faham kenapa peristiwa 1988 itu berlaku. Sejak dari itu aku melabelkan bahawa Anwar bukan seorang pemimpin, tapi lebih kepada seorang munafik!

Semoga Allah membalas niat kotor beliau itu sewajarnya!!!

....................
Reply To This Comment ...................
dontortoise
March 8, 2014 at 2:55 PM

tangguh sampai cipta rekod..
mengelak sampai tak nak jadi saksi..
beri alasan sehingga sakit belakang tak larat menonggeng..

semuanya telah ditentukan sejak azali lagi. memang telah tertulis takdir manusia itu tidak akan hidup tenang..

kini hukuman menanti..semoga manusia itu segera bertaubat sebagaimana peguambela dia sendiri yang syorkan sebelum itu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 3:47 PM

Tolong keluarkan kartun perangkap umno tu siap ada kulit pisang

Drama air mata nak start dah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 8, 2014 at 11:39 PM

bro din, bukankah si jub ni bolih merayu untuk tidak di sabitkan kesalah ke mahkamah persekutuan , ada peluang lepas lagi si jub , mohon pencerahan...

....................
Reply To This Comment ...................
March 9, 2014 at 12:50 AM

@AnonymousPencerahan ? Tu kena tanya Mursyidul Agung PR ! Dia yang jadi loyar Anwar

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 9, 2014 at 8:34 AM

Quote of the Year: " Question: What stands in the way between Anwar Ibrahim and his ambition to become the PM of Malaysia? Answer: It is his undying love of the temptigly delicious soup bontot" LOL

Post a Comment