........... Tokong - Tolong Jangan MenDEWAkan Saya ! Hahahaha ..... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tokong - Tolong Jangan MenDEWAkan Saya ! Hahahaha .....

Tuesday, February 25, 20147comments


Ego sudah bikin kepala Tokong besar ! hahahaha ......Apek ni dah perasan lebih bila orang mula gelar dia Tokong, gelaran yang mulanya diberikan oleh bekas timbalan KM nya sendiri Datuk Mansor.

Menurut Lim, ahli politik tidak maksum dan oleh itu tidak boleh dimuliakan sebagai 'tokong', malah melarang membandingkan antara kedua-duanya.

"Kami menekankan tiada pemimpin adalah dewa. Jangan jadikan mitos kepada mana-mana pemimpin kerana dewa tidak melakukan kesilapan, tetapi kita lakukan.

"Malah ketika saya melakukan salah, saya memohon maaf secara terbuka," katanya. -
Mkini.



Hahahaha ...... apek ni perasan bila kita duk gelar dia Tokong, dia ingat kita memuja dia ! Seolah kita memuliakan dia ibarat orang cina menyembah Tokong ! Hahahahaha....

Jangan jadikan dia mitos ! ? ? hahahahahaha ....... lawak siot..


Agaknya Tokong ni pun dah perasan jadi model krim rambut bila orang duk gelar dia Apek Sikat Tepi !

Hahahahaha ......

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
February 25, 2014 at 10:15 PM

Kita mungkin ketawa dengar statement tu tapi ramai Melayu P. Pinang menangis sedih sebab tak dapat mendewa-dewakan Tokong diaorang ni. Dah dua penggal DAP didewa-dewakan. Kalau tanpa sokongan Melayu, menang tipis je DAP.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 25, 2014 at 10:37 PM

Yang mendewakan tokong ni hanyalah cina chauvinist dan melayu bahalol dari pas dan pkr...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 25, 2014 at 11:31 PM

Mcm mana dia tak perasan.. Pasal ade org Melayu sampai sanggup melutut dpn dia sbb nk mintak tolong setelkan pasal rumah..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 25, 2014 at 11:41 PM

Najib pn perasan jugak bila org panggil dia Ah jib Gor..rs mcm org cina betul2 syg kt dia dn berangan yg cina akan bg undi kt BN.

Dua2 pn sama je walaupn tak serupa..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 25, 2014 at 11:52 PM

Dia mmg betul2 tokong la din. Ye la mana ada org berani saman tokong kn?? Buktinya walaupun dia terang2 buat tuduhan palsu, menghasut dn tabur fitnah pd kerajaan, GLC, dan agensi2 lain di bwh kerajaan tp tak de sape pn yg berani saman dia hatta AG sekalipun!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 26, 2014 at 8:09 AM

Lepas nih, bole buat patung dewa Lim Gong Eng, setaraf dan sebaris dengan dewi Quanyin atau Cha Sen Ye. Kalu lepas tu pulak wujud dewa baru yang lain, mungkin itu adalah dewa Ah Jib Gor atau nama singkatanya dewa BR1M.

Heran juga Malaysia nih, negara jak kunu negara Melayu! Dalam suma ke arah Cina.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 26, 2014 at 10:27 AM

Hahaha. Setuju dengan satu tu, dewa br1m. Lawak lah awak ni.*!*
PCP84

Post a Comment