........... Prk Kajang - Blogger Otai MSO Sound Baik Punyer Pada Nasruddin Hasan ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Prk Kajang - Blogger Otai MSO Sound Baik Punyer Pada Nasruddin Hasan !

Friday, February 7, 20148comments

Malas rasa nak komen kutuk2 ahKok and gang ... sehari dua ni itu jer yang dimainkan, kemudian pakat letakkan diatas bahu Pas kerana lemah, hanya jadi pak turut jer .... OK la tu tapi jangan lupa juga, salah satu sebab utama mereka semakin biadab adalah kerana kurangnya tindakan terhadap perbuatan2 biadab itu. 

Lepas satu2 dibuat .... semua lepas. Manalah diorang tak naik tocang. Takkan bab lemah penguatkuasaan pun nak disalahkan Pas ? Takder siapa nak tegur Najib ke ?

Itu yang saya duk perhatikan hari ni .... SEMUANYA POLITIK ! 

Kekadang tu terfikir juga .... 'kita' ni sebenarnya suka kalau orang macam ahKok biadab ! Boleh dijadikan peluru politik buat hentam PR. 

Takperlah .... itu nanti kita cerita lagi.

Apa yang buat saya datang mood nak tulis juga adalah kerana terkejut baca satu post FB dari Otai blogger Pas / PR. Diorang pun sama juga - SEMUA POLITIK ! 

Ok, mula2 kenyataan dari Nasruddin Hasan di Sinar -



OKlah tu, Nasruddin selaku AJK Pas Pusat cuba control macho bagi pihak Pas, tapi cuba baca respon dari Mohd Sayuti Omar yang lebih glamer dengan panggilan MSO. Ini dari FB Merah Tinta MSO -

Bekas ketua pemuda Pas, Nasarudin Hasan menegaskan Pas tidak akan menyokong Anwar jadi MB Selangor. Nada Nasarudin mirip dengan nada bekas timbalannya Nik Abduh. 

Kata Nasaruin Pas akan hulur bantuan kepada PKR dalam pilihan raya Kajang. Perkataan hulur itu, seakan PKR menagih simpati dan Pas kuat sangat.


Saya nak pesan kepada Pas khasnya Nasarudin jangan tekabul sangat. Peliharalah sikit kata dan tunjukkan minda politik sihat. Abdul Hadi sudah menyatakan pendirian Pas dalam hal sama, untuk apa diulang lagi kerana ia boleh memanaskan hati dan telinga rakyat lain. Beliau juga kena sedar, siapalah belliau dalam hirearki Pas. Beliau hanya ahli jawatankuasa saja. Kalau abang2 kita naib presiden pun tidak bersuara kenapa kita harus galak mahu menjadi si jaguh yang kokok berderai tetapi ekor bergelumang dengan tahi.


Dalam politik perlu ada rezeb kemarahan dan kebendian. Jangan luahkan sampai habis. Mana tahu selepas ini Pas memerlukan bantuan Anwar. Semua itu tidak boleh dijangka. 


Dan tentunya orang terkilan beliau mencemuh Anwar dalam masa sama Anwar masih berakan dengan Pas. 


Saya ada sekeping gambar beliau sedang dalam majlis 'orang-orang Umno', apakah hendak saya pamirkan gambar ini? Sedikit sebanyak gambar ini menjadikan orang kenal dan tahu siapa Nasarudin Hassan ini. Kenapa nadanya sumbang bila bercakap soal PKR. Wassalam Mso.




Adeeeeh .... Macam tak percaya jer .....

Nah, kot2 dipadam nanti, saya prinskrinkan -

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
February 8, 2014 at 12:34 AM

Lawak yang lebih mega dari Maharahaja Lawak Mega.

"Anwar masih berakan dengan PAS" Typo tu sebenarnya bro din. Bro MSO menulis dalam keadaan marah kot. Ayat sebenarnya adalah "Anwar masih BERAK kan PAS".

Setakat ugut nak tunjuk gambar, apa lah sangat hasilnya. Sedangkan video PAS tak terima sebagai bukti, inikan pulak setakat sekeping gambar atas kertas. Susah betol aku nak paham mentaliti juak-juak PR ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2014 at 1:07 AM

Kalau spin doctor UMNO/BN ada otak mereka hanya perlu tayang semula Sumpah SAIFUL di depan Kaabah tahun lepas yang dia diliwat oleh Anwar hari hari dalam TV news saya fikir IMPACT yang masih laku lagi untuk rakyat mempercayai nya. Cuma cari lah bermacam2 alasan untuk menyiarkan nya setiap hari agar isu ini bersambung sampai hari undi PRK Kajang.
Saya sebagai pengundi semasa PRU13 sungguh terpengaruh semasa kilp itu keluar di TV3 dan saya yakin masih ada lagi yang belum sempat tonton menengok nya.

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2014 at 1:37 AM

Sifir org politik ni ada 2 jer..
1) DTA - Don't Trust Anybody..
2)Tiada musuh kekal, tiada kawan abadi..Org politik ni semuanya dia belit.. Depan lain belakang lain.. Apa pun sanggup buat hanya kerana POLITIK..
p/s: kita sepatutnya perlu belajar bagaimana untuk mengislamkan politik,bukannya mempolitikkan islam..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2014 at 9:08 AM

Video n gambar Kalu umno bn yg keluarkan memang tak laku pd ahli pas . tapi kalu ahli Pakatan yg keluarkan gambar mereka caya wpun superimpose. Caya mcm ayat quran

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2014 at 9:08 AM

MSO nih hotak dia mcm A. Samad Said jugak...

No Fulus, No Talk!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2014 at 3:14 PM

Org selangor sendiri xnak tolong diri mereka.

Kita kan org yg hanya belajar bila dh hilang sesuatu.

Bila anak sendiri makin byk murtad kt selangor baru nk bising.

Melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2014 at 4:07 PM

Takde sape nak layan dah mso penulis tua ni!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 8, 2014 at 8:41 PM

Mso tu sapa bayar lebih dia jilat lebihh...

Tantawi serang anwar tu hj hadi yg suruh... aparaa...

Lu lupa ka... lpas pru12 hj hadi yg propose ug....

Bukan nasarudin...bukan tantawi tauu...

Hj hadi bukan x tau yg anwar kaki liwat....

Kalo x paham ....maksudnya bdak2 lg laa... x paham politik lg...

Post a Comment