........... Maafkan Kami Rosmah ! Kami Tidak Tahu .... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Maafkan Kami Rosmah ! Kami Tidak Tahu ....

Friday, February 28, 201425comments

MAAFKAN KAMI ....... Kami tidak tahu dan tidak sedar selama ini kami telah merampas masa Datin Seri Rosmah ....  Kami memang rakyat yang tidak sedar diri. Kami sebenarnya tidak berniat untuk bertindak sebegitu kejam, mungkin kerana selama ini kami terlalu manja dengan perhatian dan limpahan kasih sayang yang Datin Seri curahkan pada rakyat.

Lagi dilayan, lagi kami merengek .... sememangnya kehendak dan kemahuan manusia tidak akan pernah cukup. 

Kami malu .....

Kami menyesal .....

MAAFKAN KAMI !

Selepas ini sekiranya Datin Seri terasa hendak meluangkan masa untuk diri sendiri, nak memasak ke, nak melayan hobi ke, nak main badminton ke ... diPERSILAkan.

Jangan kerana rakyat Datin Seri memaksa diri meninggalkan semua itu ...

Kami sudah faham sekarang .... lagipun kami juga mahukan isteri PM sentiasa sihat dan cergas.


Doa kami sentiasa mengiringi Datin Seri dimana jua ... walau digelanggang badminton.



"Semua telah diambil (rakyat) dari saya termasuk masa saya, hobi saya.

"Saya sampai tiada masa untuk bermain badminton sekarang.
Saya hanya luangkan masa untuk rakyat,"
- Mkini.




Youtube


Everything has been taken away from me, including my time, including my hobbies. I don’t get to play badminton now because I am very busy doing things for the rakyat

Share this article :

+ comments + 25 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 3:37 PM

Kak Ros masih menagih kasih sayang dari rakyat jelata agar dia dan suami nya di sayangi oleh rakyat kerana mereka mahu 'sacrifice' mereka di ketahui oleh rakyat. Kesian....

Tapi dengan badan macam tu boleh lagi kah dia main badminton?

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 3:49 PM

engkau meroyan ka din ...
dah kak ros adalah perdana menteri no 2 merangkap menteri tugas-tugas khas dan tugas-tugas am tentulah banyak masa dihabiskan untuk memberi khidmat kepada rakyat ...
Lainlah suaminya yang blur itu ... semuanya diserahkan kepada pemandu la mppn la untuk menyesaikan sesuatu isu ... dia cuma baca skrip yang orang dah karang saja ... entah dia faham atau tidak apa yang dia baca pun kekadang kita cobfuse.
Sebagai perdana menteri no 2 dan menteri pelbagai tugas ... kak ros dah mikmati hak eksekutif seorang menteri ... dapat naik jet peribadi eksekutif yang dibiayai sepenuhnya oleh kerajaan ... tanam rodmelon pun harga yang dibayar oleh pembeli adalah amat luarbiasa yang mana harga itu tidak diniknati oleh petani biasa ...
so ... apa nak dirungutkan ... dan pasai apa nak minta maaf ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 3:53 PM

Perrghhh..kata2 hikmat dr FLOM yg menusuk kalbu dn pastinya meninggalkank
esan yg mendalam..
Aduhhh Rose...kau buat diri ku merasa berdosa... Huhuhu...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 3:57 PM

Mah...mah..
Awat la hg saja buat perkara yg mengundang sensasi..
Ni ada potensi nk jd viral mcm kangkong jer... Haha..

....................
Reply To This Comment ...................
February 28, 2014 at 4:04 PM

@Anonymouspart badminton saya sensitif ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 4:11 PM

tak payah dok buat lawak la , biar dia kata apa pun, awat hangpa susah sangat? aku tengok ramai rakyat Malaysia macam haru biru bila sebut nama rosmah. seolah olah makhlok sorang ni boleh menjahanamkan Malaysia. awat dr azizah pulak menjadi sweetheart rakyat Malaysia? ya, konon isteri yang dianiaya kerajaan. berlinang air mata gitu. apa yang dikata semua menjadi riwayat sedih, walau ketika dia berucap fasal nasib dia ada bahasa badan yang membayangkan pembohongan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 4:19 PM

senang je..pujuk husband awak letak jawatan...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 4:27 PM

Pompuan celaka.... Hidup selama 60th didunia ni langsung tiada memberi apa2 manafaat dan kebaikan kepada agama, bangsa dan negara. Memunahkan agama, bangsa dan negara adalah. Tak payah nak ckp banyak merayu mendayu2 ckp pasal hobi badminton. Hobi badminton tu dulu masa sengkek, selekeh miskin hidup sebelum kawin ngan menteri dan jadi bini PM. Lepas dah dpt jadi bini meneteri dan skrg jadi bini PM kan dah tukar hobi merambu kesana kemari naik personal jet dan menghabiskan duit rakyat menyoping dan berjoli. Itulah hobi kau sebenarnya pompuan celaka.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 4:58 PM

kalau nak senang, banyak masa main badminton , jangan menyibuk yang bukan2, mintak jadi juru letih pasukan badminton 1malaysia , gerenti dapat ,bolih main 24 jam , badan pun bolih slim banyak , masjid surau pun bolih gi, apa kata bro din..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 5:11 PM

kak mah cube la low profile sikit.....

kalo awak nak jadi p.m cube le bertanding macam jijah....

....................
Reply To This Comment ...................
February 28, 2014 at 5:48 PM

@Anonymous ni last komen yang saya lepaskan yang agak kasar bunyinya.

Apasal ek, asal sebut je nama Rsmah berduyun2 komen masuk yg perlukan lehih perhatian sebelum saya lepaskan ...

nak marah sekalipun, jagalah bahasa ya !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 6:21 PM

Agak -agaknya kalau kau org jadi PM,bini kau org lebih baik dari Rosmah ke?.Aku rasa kau org sendiri pun dah tentu lebih teruk dari PM Najib sebab sekarang pun aku tengok perangai PM Najib lebih baik dari perangai kau org,walau pun dia PM dia tak pernah kutuk bini kau org.

....................
Reply To This Comment ...................
February 28, 2014 at 6:37 PM

@Anonymousnajib tak pernah kutuk bini kau org !

Hahahaha ......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 6:38 PM

Hahahahahahahah..ni satu lg pasangan tak reti agama. Kau agak tanggungjawab kau pada sapa mah? Kau tu duduk rumah hilangkan selulit je baru la najib tu betelor balik

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 6:50 PM

Really. Pilihan datin semasa bernikah dgn seorang berkenamaan. Mmg tak boleh pentingkan diri sendiri. Klau dah tak larat sebagai manusia biasa step down le. You still need your sleep ye tak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 7:08 PM

I suke main bedminton.mlm td samapi terpakse bertarung dlm rubber set. Seb baek i menang youuu.. hikhik..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 8:50 PM

Apa2 pon Gambar Pertama di atas menarik PERHATIAN saya... Kenapa Rosmah Main Bedminton.. sampai semua Menteri2, Menteri Besar dan waimma Perdana Menteri sendiri kena tengok? Khusyuk nye tuuh?

Acara Bedminton Super Apa yang saya terlepas tengok nieh? Piala Antara Bangsa macam Bola ke? Thomas Cup ke? Sukan Olimpik ke?

Ke Ini kes, Perlawanan Antara Bini2 Menteri? Mana pie TPM Muhyiddin ... Tun Hasmah Tak Join sekali.. Tak Nampak Tun M pulak tuuh!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 10:33 PM

Cuba korang tengok gambar kak mah tengah main badminton tu... melopong jer Ahjib dibuatnya!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 28, 2014 at 11:55 PM

Kak mah macam tak ikhlas aja, macam nak promo diri aja, macam nak jerit " lihat lah dunia... aku sanggup berkorban demi rakyat"

....................
Reply To This Comment ...................
March 1, 2014 at 12:14 AM

Dia orang ne Din ramai yang tak sedar. Kalau bini kita orang kata huduh2...macam mane. Mesti marah. Kalau yang bujang pulak...emak, kakak kita dicerca...bagaimana???? Kalau perkataan yang comel2 tu tak pe la...kan...kan....En Din...ee. Rosman kan Comel...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 6:46 AM

memangla bijan tak kutuk bini orang..sebab dia tahu bini dia pun 2x5. wakakaka

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 8:18 AM

@Anonymoussedihkan dia org mewah berbelanja,rosmah nie lupa dia dulu pun hidup susah,klau dia nie pandai memujuk suami dia,knapa dia tak tolong kita rakyat nie suruh bagi kemewahan pada rakyat,aku rasa tak rugi pun..dia org berbelanja pun dah berjuta-juta, kita klau dia keluarkan untuk rakyat tak luak pun...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 1, 2014 at 2:30 PM

... Untuk Najib pun tak de masa... dah diambil Rakyat...

....................
Reply To This Comment ...................
March 1, 2014 at 4:39 PM

rasa nak tambah gak... laki bini sama sama tak cerdik...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
March 3, 2014 at 7:29 AM

Bro din... napa laki dia tak dicalonkan di kajang? Baru seronok bro kempen hahaha

Post a Comment