........... Demo Teresa Kok - Ni Gambar Apa ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Demo Teresa Kok - Ni Gambar Apa ?

Thursday, February 6, 201413comments


Tak berapa jelas imej banner di atas .... saya copy dari rakan blogger CTS yang melaporkan satu demo berhampiran Jalan Tun Perak tengahari tadi. Ia dianjurkan oleh Persatuan Pengguna Islam Malaysia ( PPIM ).

Ada juga dilaporkan oleh Mkini - Tawaran RM500 tampar Teresa Kok


Saya malas nak ulas tujuan dan mesej demo itu diadakan sebab mata asyik memerhatikan imej diatas ....... rupa macam ......... tapi Ngo terbabit guna nama Islam dan Melayu ...... ker persepsi saya jer yang imej itu ada iras2 rupa kemaluan lelaki ? 

Nak kata rupa babi ..... errr.... entahlah ! Tak berani saya nak kata. Tapi mohon sesiapa yang ada melihat banner diatas dengan mata sendiri dapat berikan pencerahan....

Share this article :

+ comments + 13 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 5:52 PM

Tu gambar ayam la. Kepala dia ditukar dgn teresa kok

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 5:53 PM

Tu bukan ayam ke?tpi kepala teresa cock? Cock cock cock!!

....................
Reply To This Comment ...................
February 6, 2014 at 5:59 PM

Oh ok .... ayam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 7:15 PM

Hi hi hi

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 7:37 PM

@dinturtledin, ko tanya serius atau saja-saja ? aku yang pada mulanya nampak gambar ayam tapi lepas baca artikel ni mula nampak benda lain pula !

HAHAHAHAHA ....kelas ko din !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 8:40 PM

Depan Kok, belakang COCK!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 10:51 PM

Mcm mana lah hang boleh nampak bentuk kemaluan lelaki? Imaginasi tgi sungguh hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2014 at 1:09 AM

nama pun cock..ngam la tu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2014 at 7:38 AM

Din.
Ayam ni cantik lah. Nama dia special. Kalau tak salah aku, nama depan dia Terasa, nama belakang dia Kok. Oh ya nama dia Terasa Kok(atau Cock) . Ya..ya. Betul..betul nama ayam tu.

....................
Reply To This Comment ...................
February 7, 2014 at 9:16 AM

orang yang selalu pakai otak kiri nampak ayam, orang yang selalu pakai otak kanan nampak kemaluan. -FAKTA- :p

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2014 at 2:44 PM

Silap silap hari bulan nanti orang yang mengganggu Teresa Kok dan puak yang duk buat protest sembelih ayam yang nanti KENA tangkap oleh kerajaan Ahjibgor. Ahjibgor pun bukan bodoh sangat kerana dia tahu kalau consultant dia suruh tangkap penyokong2 BN yang protest ini,populariti dia tak akan jadi teruk sangat jika di bandingkan jika di ambil tindakan atas Teresa Kok.

alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 7, 2014 at 5:04 PM

Tak faham betullah cina cina ni. Bila dia buat sesuatu yg sakitkan hati melayu, tak apa. Bila kita protest dia panhgil racist. Melayu2 liberal ni lagi teruk dari cina cina ni. Boleh sokong cina pulak.

....................
Reply To This Comment ...................
February 8, 2014 at 11:54 PM

Kijang Mas kata Teresa Kok ni akan lega apabila Terasa Cock. Dah tua belum kawin.

Post a Comment