........... ahKok - Kontroversi MaLai- Sei lei ah | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

ahKok - Kontroversi MaLai- Sei lei ah

Wednesday, February 5, 201412comments



KLiK
ahKok kata Ma-Lai Sai Lei ah bermaksud Kuda Datang - Hebat !

Anda dengar semula dan nilaikan sendiri bagian permulaan video yang telah saya edit.....




KLiK ke Youtube.

Penjelasan ahKok - ( KLiK ke Youtube )



Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 7:46 PM

minah ni babi


melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 7:50 PM

mana pegi mahaguru2 persatuan silat ,semua pegi betapa ke ,atau tengah tempah baju panglima nak pegi buat laporan polis , pakai uniform baru nampak JANTAN ye tak ,asik buat laporan je le ye....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 8:22 PM

sejak kafir harbi ni kantoi psl dog food ...mmg aku xpercaya dia walau sikit pun..melayu baghal je yg masih blh terima alasan dia ni..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 8:49 PM

Selagi DAP sekatil dengan PAS & Melayu PKR, selagi itu benda-benda sebegini akan terus terjadi. DAP akan terus menyorok di sebalik skirt PKR & PAS bila nak lindungi diri.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 8:52 PM

Dia ni dah banyak kali jolok sarang tebuan melayu. Aku rasa bila-bila masa jer tebuan melayu akan mengamuk kerana dah terlalu lama sangat bersabar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 9:31 PM

Sampai bila kita nak bersabar ni..? Orang melayu macam dah takde maruah aku tengok. Agama kita dan institusi raja kita terus menerus dipermainkan dan diperlekehkan sesuka hati.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 10:21 PM

eloklah tuh. LKS pertikai kandungan AlQuran manakala minah nih pulak perlekehkan bangsa Melayu dan PM. ketara sangat Minah nih lebih mendapat perhatian sebab mungkin melibatkan pemimpin nombor satu negara. mmmmmm !!!!!! AGAMA ISLAM nampaknya dah jatuh nombor dua. minah nih akan disiasat tapi LKS pulak macamana?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 10:54 PM

Ma ... Kuda ...
Lai ... Mali ... Er mari ...
Si ... Empat ...
Haiya lu olang tatak faham apa wa cakap la ... Ini cakap macam sajak juga ... Liriknya cantik ...
Wa ucapkan selamat tahun baru ... Tahun ini tahun kuda ... Tahun ini tahun 2014 ... Itu wa mahu cakap ma ...
Lu olang silap faham ma ...
Bukan salah wa ..
Wa mahu kasi ingat ... Kalu lu ulang kata ... Wa cakap kasi melayu mati ... Wa saman sama lu ...
Lu memang suka salah faham la ...
Dulu lu kata nwa belahi kongkek sama amoi ... Mana ada ... Lu tengpk muka memang nwa belahi ... Tapi cuba lu tengok perut ... Aiya mana ada sama nga nwa belahi ...

Masih kah kita ingat bagaimana puak ini seia sekata memberi nama kepada presiden bn ... Ah Jib Gor ... Sedangkan seluruh dunia tahu betapa puak ini tidak dapat menyebut huruf "r" kerana lidah mereka yang pelat itu ... Meteka berkata Ah Jib Go ... I Lab U Ah Jib Go ... Dan dengan terhangguk2 penuh semangat ah jib gong memalu gong ... Tidakkah melayu telah dihalau melalui kata2 ah jib go ... Sekiranya kita katakan ah jib adalah peminpin melayu ... dan mewakili orang melayu .. sebenarnya kita telah dihalau dari tanah melayu ini melalui memberi nama cina kepada ah jib ... dan ditegaskan penghalauan itu dengan kata "go". cuma ah jib gong yang blur dan dungun dengan senang hati menerimanya ... tanpa soal ...
Dan dibuktikan mereka nenghalau ah jib gong melalui apa yang dipanggil tsunami cibai ...
Dan tsunami cibai ini sebenarnya belum berakhir lagi ...
Prk sungai limau kedah adalah buktinya ...
Berjanjilah ah jib gong selagi ada bulan dan bintang ... selagi nyawa dikandung badan ah jib gong akan pertahankan sekolah vernakular ...
Diperkukuhkan pula oleh Muh Yit Ding Yat Seng ... Beratus ribu diperuntukan kepada sekolah cibai ... tetapi semua puak cibai tetap tidak undi bn ...

Ketakutan bn kepada puak cibai terserlah dalam prk di kajang ...
awal2 lagi bn dah mengaku kalah dengan nwar berahi ... Ini menunjukan bahawa tsunami cibai masih kuat dan tetap bertahan ...
Malangnya walaupun perkara ini amat difahami oleh ah jib gong ... Dia mengambil langkah memusnahkan akar yang menyokongnya ... Dia menyeru agar umno menjadi lebih liberal dan melayan semua permintaan puak cibai ... Katanya jika umno tidak berubah dan menolak tuntutan puak cibai ... Umno akan ditolak ... Umno akan menjadi lemah ...

Malang berganda penyeru agar asas perjuangan memartabatkan bangsa melayu ini dibuang dari perjuangan umno kini diagungkan ... dipertahankan ... dijulang ... oleh orang umno dan para blogger upahan ....
Mereka hanya mampu menyalahkan penasihat sahaja ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 5, 2014 at 11:08 PM

nak harap najib , mohyidin, zahid tong,hisham amaran , si kitol tak ada le nampak nya , semua nya dahh macam cicak tertelan kapor , terkebil2....dapat pulak ahli majlis tertinggi yang lebih mengong dari cerdik ....

....................
Reply To This Comment ...................
February 5, 2014 at 11:10 PM

isu2 lain yang disentuh oleh video ahkok saya malas nak komen .... takut nanti duk komen baik punyer, tiba2 Najib puji sebagai KREATIF dan berikan dana pada ahkok untuk buat filem !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 12:21 AM

tak payah edit...saya faham apa yg cina2 tu cakap...ppuan cina yg gemuk mcm Babi tu agaknya Emak Teresa KOK :)....sibuk dgn cincin kat jari....tp ada sesiapa perasan tak gelang2 mutiara yg bertukar ganti warnanya dihujung lengan baju Mrs.Anuar....rasa2nya bkn beli kat pasar malam gelang2 tu....org tak nmpk sbb lengan baju dia pjg...ada warna biru , kadang tu warna unggu....sedekah kat Teresa KOK gelang mutiara tu biar dia bg kat Cina Gemuk tu...blh pakai sepasang dgn cincin skali.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
February 6, 2014 at 8:18 PM

Pak we dia yg lari ke indon tu laki org. ...org melayu...sayang sggh dia pd org melayu yg melayu babi laki org tu lagi bapak babi.

Post a Comment