........... Tweet Bung Moktar Makan Broccoli Satu Fitnah ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tweet Bung Moktar Makan Broccoli Satu Fitnah !

Friday, January 17, 20141comments


Dua hari ni heboh disebarkan oleh bloggers pembangkang mesej Tweeter dari Bung Moktar konon yang dia tak makan kangkung tapi makan broccoli sebagai respon isu Fenomena Kangkung. 

Memang cari pasal la kalau Bung mesej macam tu ....

Sebenarnya ramai yang tak perasan atau tahu, tapi sengaja mendiamkan satu perkara - Kinabatangan itu dieja sebagai Kibanatangan !

Nama Moktar juga dieja dengan 'h'.

Di bawah adalah akaun Tweeter Bung Moktar yang sebenar.



Ternyata ia satu perbuatan fitnah yang menjelekkan !

Saya takde hal dengan Fenomena Kangkung asalkan ia BERSIH dan tidak dijadikan bahan fitnah politik. Cara FITNAH begini dah over ..... TAK LAWAK DAH !

PS - rakan2 yang nak pakai story ni tolong cek dengan Bung dulu ya.... sebab saya tulis berdasarkan pemerhatian saya saja ! hehehe ... tapi saya yakin.

Share this article :

+ comments + 1 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
January 18, 2014 at 5:19 PM

Saya tak makan kang kung, saya pun tak makan brocoli. Saya makan sardin dalam tin je.

Post a Comment