........... Najib Jual Viagra Pada MCA, Ibrahim Jual Tongkat Ali Pada Umno ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Najib Jual Viagra Pada MCA, Ibrahim Jual Tongkat Ali Pada Umno !

Sunday, December 22, 20135comments


Baru lagi Najib buat lawak bila mencadangkan MCA makan Viagra bagi menguatkan semula semangat parti -

"Anda ada ahli, anda ada penyokong tapi ia seperti, masih ada keupayaan tapi lemah semangat. 

"Kita perlu sedikit 'viagra politik'... Kita akan meminta menteri kesihatan untuk memberi ubat,"


Reaksi Chua Soi Lek terhadap lawak Viagra adalah -

“Anda perlu tanya kepada PM apakah dia tahu apa itu Viagra?” ( TMI )

Kali ini Perkasa pula cadangkan Tongkat Ali kepada Umno ! hahahahaha .....


Bercakap dalam Persidangan Agung Perkasa ke-4, Presiden Perkasa, Datuk Ibrahim Ali, berkata Umno menunjukkan bahawa mereka lemah dan “tidak bertaring” dalam mempertahankan hak Melayu.


“Jika Umno penat, letih dan tidak bertaring, kami daripada Perkasa boleh ambil alih tempat kamu,” kata Ibrahim disambut dengan sorakan hampir 500 perwakilan pertubuhan itu dari seluruh negara di Pusat Islam, Kuala Lumpur, hari ini. - TMI.

Seterusnya Ibrahim turut mengumumkan akan menubuhkan mekanisme untuk mengukur keMelayuan Umno !

"Saya nak tanya siapa hendak menentukan KPI (petunjuk utama prestasi)perdana menter dan timbalan perdana menteri dan menteri-menteri Kabinet?

"Saya hendak akhbar laporkan, KPI PM, TPM dan menteri-menteri Kabinet akan ditentukan PERKASA!


"Kita akan laporkan kepada rakyat dasar-dasar yang merugikan orang Melayu dan kenapa tiada tindakan terhadap orang yg menghina Islam," - Mkini.

Teringat video komersil dari Viagra yang pernah saya siarkan dulu ....KLiK -






Hmmmmm ..... apa komen Timbalan dan Naib2 Presiden Perkasa, ek ? Ketua Pemuda/Wira Perkasa pula, tak nak ulang minta Najib letak jawatan ?

PS - Kepada yang belum mengundi, jangan lupa buat pilihan anda pada bancian disebelah kanan atas. Bagi yang menggunakan hp, anda boleh mengundi selepas memilih paparan Web Version.

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 22, 2013 at 2:55 PM

Lawak dowh... MCA ni walaupun dh nyawa2 ikan, masih dok perasan kuat dn berangan bagus.. Tukarla walau siapa pn jd presiden, kalo niat xbetul buat apapn takkan betul. UMNO pulak terlampau syok sendiri smpi tak pecaya dh apa org lain cakap.. Org da bgtau kapal dh byk lubang dn air laut dh byk masuk..kapten tolong la cepat tampal lubang tu sblm kapal karam. Tp kapten yg dok kt tingkat paling atas dlm bilik hanya percaya kt krew2 yg dia suka ja dn dia bygkan lubang tu cuma besar jarum jer..takkan la kapal yg sebesar ini boleh tenggelam sbb lubang sebesar jarum..

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
December 22, 2013 at 2:59 PM

hahahaha.....TAJUK artikel tak ble blah...rupa2nya UMNO n MCA hampir mati pucuk....ye la LAMAAAA DAH....org2 lama jgn marah aaaa, "LAMA" utk pemimpin tertentu UMNO/MCA ja....:P

tp kalau SLALU makan VIAGRA/Tongkat Ali jd mcm PAS la pulak....terus MATI tak bangun2, keadaan makin TERUK....LAYUUUUUU memanjang, kena BELAI dgn biaDAPigs n PKR barulah ada semangat sikit.....untung la biaDAPigs n PKR sbb awal2 kwn ngan PAS....makin POWER, KUAT n TEGUH.....PAS kena tukar iklan ubat kuat yg lain....mungkin boleh ganti guna VIBRATORRRRrrrrr....biar POWERRRrrrrr walaupun palsu....kihkihkih

rupa2nya parti2 di Malaysia ada yg SUDAH n HAMPIR mati pucuk....PATUTlaaaahh tindakan mcm org SASAU sjk akhir2 ni.....ok..ok sekarang dah faham....hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 22, 2013 at 3:08 PM

salam,

nak ulang tapi sangkut kat tekak. batang dan telur dah hilang. presiden perkasa pun tunjuk la kebolehan pemimpin melayu sekarang. cakap besar tapi isi tarak, kerja pun tarak, bukti pun tarak. cakap besar dan kuat jer. gendang bertalu-talu, bunyi kuat, isi tarak sebab bukti tarak ada. bunyi lebih, kerja nak naikkan melayu tarak. apa bukti mereka buat untuk meningkatkan melayu, agama dan negara, tarak. cakap besar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 22, 2013 at 3:56 PM

Ekonomi Malaysia berada dalam keadaan tenat dan kos sara hidup menjadi bebanan kepada rakyat. Akibatnya rakyat hidup mengalami kesengsaraan dalam meneruskan hidup.

Peluang pekerjaan kepada para siswazah semakin menguncup. Gara-gara kerajaan yang mendambakan bakat dari luar melalui Talent Corp. Talent Corp adalah salah satu daripada projek-projek sakit hasil dari idea PEMANDU. Begitu juga dengan peningkatan jenayah seperti samun dan ragut kerana terdesak akibat kesempitan hidup atau kesukaran untuk mendapatkan pekerjaan.

Ternyata bahawa kerajaan mengambil keputusan yang salah dengan mengusik poket rakyat. Mengurangkan subsidi boleh mengundang kemarahan rakyat kerana rakyat terpaksa menyerap pelbagai kos tambahan yang tak masuk akal. Kini segala-galanya naik kerana pemimpin politik tidak merasai keluh kesah rakyat di peringkat akar umbi.

Pemimpin tidak merasai denyut nadi rakyat kerana mereka hidup dalam keadaan selesa. Bila kali terakhir pemimpin UMNO naik pengangkutan awam? Bila kali terakhir pemimpin UMNO berbelanja persiapan raya kat Masjid India dan Jalan TAR ? Bila kali terakhir pemimpin UMNO makan kat restoran biasa atau gerai tepi jalan ? Bila kali terakhir pemimpin UMNO pakai Honda Kapcai untuk berulang-alik ke tempat kerja ?

Wajah-wajah liberal telah memenuhi barisan kepimpinan UMNO dan UMNO akan semakin dijauhi oleh akar umbi atau rakyat marhean yang kecewa dengan tindak-tanduk UMNO kebelakangan ini. Bersiap-sedia lah wahai pemimpin UMNO dengan gelombang Tsunami Melayu yang bakal berlaku bila-bila masa jer.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 22, 2013 at 7:08 PM

Pm kita entah buat2 tak sedar ke aku pon kurang faham. 3/4 dari penyokong mca tu dah lari ke dap tu. Yg ada d situ semua back stabbers. Buta ke apa?

Post a Comment