........... Najib Buat Lawak | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Najib Buat Lawak

Tuesday, December 3, 201312comments

Dari FB SSTDM
HAHAHAHAHAhahahahaha........

KAMI itu siapa ? Konsultan RM7.2 Billion ?

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 8:04 PM

Meluat la bro...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 8:26 PM

Bro, tak nak komen ka pasal bumbung runtuh lagi di terengganu?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 8:56 PM

kami tu lembu2 .dah aku benci ah jib gooooo

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 9:32 PM

salam,

ya la, sapa yang dengar? cakap ajer, ooooppppssssss tulis ajer, tapi praktikal hancur lebur. mungkin orang umno dengar kot, tapi yang kat atas tingkat 4 tak dengar. tu yang naik tarif. yang miskin, guna letrik tak sampai RM20, ok la. ada satu cerita betul, tuan rumah tak mau barang letrik yang disampaikan kepadanya secara percuma kerana daifnya dia. katanya dia tak perlu bayar bil. biarlah dia tak ada kemudahan asas tu, asalkan dia tak perlu bayar bil. betul ke ada iklan macam tu? biar betul. nanti ada orang ludah kat gambar pm, ah jib gor, presiden umno.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 9:41 PM

Anonymous 08:26pm - Kenapa Nak Tukar Topik? Ah Jib Gor Kau dah lari drp Topik, Tajuk Perjuangan Melayu Sebenar pon Kau Melayu Bangsat yang masih Nak Menyokong gila b##i, buta tuli..

Apsallah ada jugak Melayu drp Jenis Anwar Berahi yg suka ikot belakang aje nieeh!!!

Apa Salah Bro Din bawa isue sebenar penyokong2 umno - Barisan Nasional Yg Tak Puas hati...

Apa takut dengan cerita sebenar? Takut Kalu jangan masok arena politik, dok rumah pie jaga bini ke, pie tanam sayur ke.. apa pemimpin cakap dok angguk ajelah.. Jadi Bodoh Bersterusan supaya keturunan kau pon jadi Melayu Boddoh dan Bangsat, Melukut Di Tepi Gantang.. amcam pedas... itulah pasal sapper suruh pie makan CILI??? Betul tak Bro Din...

Asyik2 nak halang aje... asyik2 nak dengar citer sedapp jea... cerita sebenar masalah orang ramai khusunya orang melayu.. tak mahu dengor!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 10:00 PM

hahhahahahahhaah dengar?dengar kt ner tu?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 10:12 PM

macam bagus jer...macam prihatin jer..macam responsif jer..

tapi HAMPEH!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 10:32 PM

hormatlah sikit PM kamu semua

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 3, 2013 at 10:56 PM

PM Malaysia pembohong besar cum kaki putar alam . Cakap lain buat lain. Makin lama makin tersirat penipuan kerajaan najib , hidup dengan menipu rakyat aje. Inilah kalau negara dah disalah urus oleh kerajaan dibawah pimpinan Najib , terdesak tak ada duit dah. maka rakyatlah menanggung kesannya. ahli ahli politik nie masih hidup senang lenang sebab rakyat yang subsidize kesenangan mereka.- dasar muka tak malu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 4, 2013 at 7:32 AM

dulu mmg aku hormat..siap sokong lg..

tapi maaf..skrg tidak lagi. mungkin kaum C akan hormat dia kot?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 4, 2013 at 9:06 AM

Anon 7.32am. Kaum C tu kaum apa?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 4, 2013 at 9:15 AM

hahaha...kami dengar je....tapi kami tak buat apa apa.....!!

Post a Comment