........... Lawak BIADAB Nga Kor Ming ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Lawak BIADAB Nga Kor Ming !

Thursday, December 26, 20135comments


Saya taklah kata yang saya ni suka sangat kepada Najib Rosmah tapi komen2 saya hanya berkisar kepada tindakan dan kenyataan mereka yang saya tidak setuju. Tidak pernah hendak menyentuh fizikal atau warna kulit sesiapa.

Siapapun akan marah jika rupabentuk fizikalnya dijadikan bahan gurauan umum !

Komen berbentuk lawak bodoh diatas yang merujuk kepada fizikal Rosmah ( dibandingkan dengan badak air ) jelas menghina apatah lagi datangnya dari seorang ahli Parlimen. 

Nga Kor Ming mesti minta maaf !

PS - Komen2 akan di  extra TAPIS  !

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2013 at 2:08 PM

Aku pun tak suka kat Rosmah. Aku pun tak suka dengan tindak-tanduk Rosmah yang banyak mengundang perasaan negatif rakyat terhadap UMNO. Tapi tidaklah sehingga nak melawakkan fizikal seseorang. Tu dah kira biadap namanya. Dalam kita bergurau senda ada had, ada sempadan dan ada batasnya. Kalaupun kita tak suka dia. Cukuplah kita kata bahawa kita tak suka pemikiran dia, idea dia dan pendapat dia. Takperlulah sampai menghina tubuh badan dia.

Aku terpaksa cakap pasal ni sebab dah lama aku peratikan benda ni. Nak sindir Rosmah pun berpada-padalah. Apa kaitnya batang tubuh dia dengan jet peribadi, cincin atau PERMATA.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2013 at 2:30 PM

kena terima hakikat..inilah level mentaliti 'pemimpin' di Malaysia..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 26, 2013 at 2:45 PM

salam,

tu pasal kita suka baca blog bro. berbincang berkenaan fakta. kalu lebih, dah pasti kena bagi fakta, kalu idak fitnah la. tak boleh la sebut wallahualam, lepas cakap tanpa fakta. tu ustaz banyak buat. bicara tang betul, mungkin mp nga tu taraf pemikiran rendah tu jadi macam bebudak.

....................
Reply To This Comment ...................
December 26, 2013 at 3:05 PM

Aku tak kisah kalau setakat macai yg berbaring atas jalan raya time demo yang buat mcm ni..Tapi bila seorang yang bertaraf ahli Parlimen yg kononnya nk menggantikan Najib yg korup buat benda biadap mcm ni,mmg sial la..haaaaktuuiii kt muka ko nga kor ming! Dasar bangsa kurang ajar. Lagi biadap dari Yahudi laknatullah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 27, 2013 at 8:41 PM

Bro, aku rasa dah sampai masa api kena lawan dengan api.

Post a Comment