........... KDN Memang Grade A ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

KDN Memang Grade A !

Sunday, December 15, 201310comments







Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2013 at 5:09 PM

Bapak aku sakit gout mungkin aku boleh cuba blog lagilagigout tu trima kasih din!

....................
Reply To This Comment ...................
December 15, 2013 at 5:32 PM

@AnonymousValue added service :) Sama-sama

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2013 at 5:34 PM

dah mula dah!!!!! dah pun mula tolak sana sini. entah bila lak tuh nak selesai macamana pun saya kurang senang dengan tindakan yang dibuat. takkan pulak Mat Sabu ajer kena siasat, macamana lak dengan Ketua Syiah atau pun ustaz tempat Mat Sabu pegi belajar? kalau pengikut jer yang kena dakwa manalah adil. ustaz tuh akan terus menerus mengajar fahaman syiah. bila nak habis syiah nih kalau itu yang dilakukan. oh!!!! boleh jadi jugak ustaz yang mengajar serta dengan Ketuanya belum lagi digredkan KDN.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2013 at 6:14 PM

Mat sabu tak kentut lagi. Kalu dia kentut, zahid lari dulu. Tinggal pegawai yg dok mengampu. Mampus.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2013 at 8:11 PM

Bro,

Saya sbnrnya malas nak ulas isu ni. Dari awal lagi dah nampak lain macam. Start dgn pendedahan masa PAU. Lepas tu KSU KDN tunjuk "bukti" yg kebanyakannya orang ramai dah tau. Lepas tu timbul pulak bukti gred A, B.

10 bukti tu saya rasa blogger pun boleh bgtau. Bukan standard KDN dengan kualiti bukti macam tu. Kesian kat pegawai KDN kena kudakan dgn menteri. Kalau nak nak tangkap, tangkap la. Yakin sbb bukti sume kukuh.

Yang peliknya sampai sekarang xtangkap lagi, nak tunggu bukti gred A pulak. Bengong dibuatny bro din!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2013 at 8:15 PM

Macam Keling pulak Zahid Hamidi ni.
Aritu kata Syiah isu Keselamatan. Arini kata Syiah pun isu Akidah.
Abis tu apasal KDN tangguh2 ? Gempur je la.
Apasal lak nak tunggu Jakim ?
Bertindak pun nak berpimpin-pimpin ker ?
Pundek betul la.

....................
Reply To This Comment ...................
tebing tinggi
December 15, 2013 at 8:52 PM

Dulu kata KDN tak berfungsi , amaran demi amaran . Sekarang ada sedikit tindakan yang mula nak bercambah dah dikritik pulak.

Tak paham betul , apa lagi yang dimahu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2013 at 9:59 PM

Puak2 macai PR kat atas tu dah panas punggung... Sebelum ni mencaci KDN, kata 10 bukti tu tak boleh pakai, siap memperolokkan, buat lawak lagi.. Sekarang dah terkantoi, sibuk pulak tanya kenapa tak tangkap?. Bagi saya tangkap adalah soal ke 10, yang penting ialah bukti2 tu akan dgn sendiri menjatuhkan mat sabu tanpa ditangkap.... Macam bukti terhadap aljubb , stopa dan azmin..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 15, 2013 at 11:43 PM

Kenapa laa isu2 syiah nie masih kita nak politikkan? Syiah adalah musuh Islam yg sebenar2nya...tak payah la bukti gred A ka B ka C ka...mana2 puak2 syiah nie kita cekup je laa...kt Kedah tu terang2 puak2 nie mengaku syiah...dlm youtube pon ada...tak kisah la mat sabu ka mat apa ker....sebenarnya aku dah naik meluat bila agama Islam nie dah jadi mcm modal cari nama jer...PAS ka sapa ka...mana2 ustad pon ada yg nak glamer terlebih2 pakai modal agama...apa Islam skrg sudah murah ka..? Tak rasa malu ka org2 Melayu kita nie woi...! Pusing sana pusing sini...SYIAH MUSUH ISLAM...susah sgt ka nak paham? BODOH PUNYA MELAYU!

....................
Reply To This Comment ...................
December 16, 2013 at 11:39 AM

Aku sokonggg! Alamat Ketua Syiah dah ada, tangkap dia, dapatlah semua. nape sibuk kat Mat Sabu yang takde bukti lagi tu.. ni nak serang Syiah ke nak serang Mat Sabu?

Post a Comment