........... Ridhuan Tee CABAR Andartus ahKok And Gang Berdebat ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Ridhuan Tee CABAR Andartus ahKok And Gang Berdebat !

Sunday, November 10, 201316comments


Menarik nih bila Professor Dr. Ridhuan Tee cuba mengadjust andartu ultra kiasu dibawah untuk dibawa berdating dalam Debat. Malah Dr RT tak kisah kalau andartu itu bawa sorang lagi andartu untuk tag-team berdebat dengan nya. 

Apa yang buat para andartus menyerang Dr RT ek ?



KLiK untuk ke Youtube.

Semua bermula dari ucapan andartu diatas dalam sidang parlimen. Versi bertulisnya diblog Andartu Ultra Kiasu.

cabaran Dr RT kepada para andartus diatas -

Jika berani mari kita berhujah. Tewaskan hujah saya. Bukan hentam peribadi saya. Ini kerja orang tidak bertamadun.


Kalaulah andartu di atas cuba mengadjust Dr RT disebalik serangan peribadi nya itu ( i mean, hati wanita ni dalaaaaaaaam beb, takder siapa boleh dabik dada dakwa dia boleh baca isihati wanita dengan tepat. Diluar nampak macam marah tapi mana tahu, mungkin saja dia nak tarik perhatian jer ! ), Dr RT awal2 lagi dah REJECT -

Ingatan saya, kalau sudah terlalu desperate, carilah suami. Mungkin orang PAS ada yang berminat andartu ultra kiasu itu, dengan syarat, masuklah Islam. Saya, jauh panggang dari api. Biar ‘busuk dalam seluar’ daripada ambil orang sebegini untuk dijadikan teman. Mereka ini adalah musuh yang amat merbahaya kepada agama, bangsa dan negara.

Sila baca sepenuhnya respon dan cabaran Dr RT terhadap andartu di atas - Bila andartu ultra kiasu naik nafsu (Khas)

Saya sendiri boleh jadi seriau dengan bahasa Dr RT !

Apapun diharap ahKok janganlah malu2 untuk menyahut cabaran dari jejaka idaman anda itu. Threesome pun boleh !

Saya SOKONG Dr Ridhuan Tee !

Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 2:07 AM

Tee Abdullah mungkin di tinggalkan ditepi jalan oleh ibubapanya yg berbangsa Cina waktu dia dilahirkan dan dipungut keluarga Melayu, inilah yg menjadikannya nak balas dendam.

Sumbangkan Tee aku lihat tak ada apa2 pun selain dari menyalak ke atas Cina.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 3:46 AM

sokongn engkau terhadap riduan te akan dicabar oleh menteri belia kitol jahanam. veteran umnp akan menyokong cabaran mr populist si kitol jahanam. turut memberi sokongan kepada kj ialah dapist regina lee. the star akan promote sokongn kj ini. engkau ada apa din.
sementara org lain berjuang melawan xtrimst cina dan hindu menteri belia bersahabat nga xtrimst cina. pm memeluk erat xrimist cina dan hindu.
mana mungkin perjuangn melawan xrimist cina dan hindu akan berjayaa.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 7:02 AM

ANDARTU?... ia ke ada dara lagi?.

....................
Reply To This Comment ...................
November 11, 2013 at 7:14 AM

@AnonymousSoalan mcm inilah yang akan buat isu jadi satu polemik !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 8:18 AM

kes perempuan bogel dalam lokap polis teres kok diamkan diri bila perempuan itu adalah melayu dan bukan cina.teres kok cina zionis.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 11:00 AM

@AnonymousBetul ke ko punye agakan tu bro?? Ko tau tak, ibu RT yang berbangsa Cina ni meninggal dunia di rumah RT sendiri. Ibu kandung tau, bukan ibu angkat macam ko sangkakan. JIka begitu, macam mana ko kata ibubapa dia tinggalkan RT ditepi jalan waktu kecil? Ko ni RBA yang tak habis2 nak fitnah kat orang lain ke? Bertaubat la dari jadi bangkai DAP tu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 2:46 PM

Sedap2 mulut kau ja nak kata orang anak pungut! Dia bukan macam kau! Dia nampak apa yang orang melayu buta macam kau tak nampak! Dia nampak yg orang cina nak ambil alih negara ni! Tapi kau tu buta bongok!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 2:48 PM

Anon atas tu penjilat tegar cina! Pas yang dulu bukan la yang sekarang . Dulu pas kuat sekarang jadi penjilat . Dulu dulu agama diutama , sekarang jadi barua cina ~~

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 11, 2013 at 9:23 PM

As salam. Bila marah rt ni lenggok bahasa mcm kau lak. Dia selalu dtg sini kot.
Yuyu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2013 at 10:05 AM

At least ada jgak la sumbangan.. Dari ko hampeh menghabiskan boreh je...tau menyalak kat org lain dengki x habis2

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2013 at 2:18 PM

Aku terajang gak si anon 2:07 AM ni..Aku cincang daging kau pastu aku hantar ke Xianjiang, China..tebok anjing sana nak makan ke tak daging ko tu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2013 at 9:46 PM

RT tahu niat babi cina dap dan anon 2.07 tu sbnrnya cina kiasu yg hanya tahu pandang rendah semua bangsa lain selain cina..Cina kiasu pdg bangsa lain kelas 3....dan jika bangsa barat..mrk agung2kan sampai sggup jilat jobor mrk...tulah tabiat hina cina kiasu dap...

Shafik Wong

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2013 at 9:48 PM

Selagi ada bangsat melayu yg merasakan syurga tu milik mrk..selagi itulah melayu lupa diri...
Mghina dan membenci sesama bangsa dan sesama islam...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2013 at 9:49 PM

Tu biar mat gay yg jawab...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2013 at 9:50 PM

Jgn lupa...ada babi cina dap yg berlakon melayu dlm blog ini....bangsa makan sup bangkai bayi..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 12, 2013 at 9:51 PM

Tu babi cina dap...bapak kiasu sial

Post a Comment