........... Prk Sg Limau - Satu Lagi Statistik Bantuan BN Buat Senarai Yang Mahfuz Duk Kumpul ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Prk Sg Limau - Satu Lagi Statistik Bantuan BN Buat Senarai Yang Mahfuz Duk Kumpul !

Sunday, November 3, 20135comments


Menarik artikel Sinar di hari terakhir kempen Prk Sg Limau ini mengenai keperihatinan calon BN yang segera bertindak sebaik saja mendapat tahu ada penduduk yang ditimpa bencana petang tadi. Ribut telah menerbangkan bumbung rumah mangsa dan -

Menurut ketua keluarga mangsa, Asri Ismail, 42, beliau terharu selepas dikunjungi pemimpin Umno bersama calon BN yang menghulurkan bantuan segera membaik pulih rumahnya selepas ditimpa musibah itu. - SINAR.

Mungkin ada yang menyindir tindakan segera itu hanyalah kerana faktor Prk .... well, kalau anda ditempat mangsa, apakah pandangan anda ?

"Saya berharap pengundi di sini mengambil iktibar apa yang berlaku kepada keluarga kami dengan memilih calon yang benar-benar layak seperti Sohaimi prihatin terhadap masalah kami," 

Saya telah menulis mengenai isu bantuan pembangunan dalam beberapa artikel berkaitan Prk Sg Limau ini kerana dari pemerhatian saya, kawasan ini masih mundur dan ketinggalan dari segi infrastruktur. 

Ramai dikalangan rakyatnya hidup miskin dan mereka perlukan perhatian khas dari pihak kerajaan untuk menaikkan taraf ekonomi dan kualiti kehidupan. 

ITU yang seharusnya menjadi kriteria utama para pengundi yang majoritinya adalah orang Melayu. Waktu sama, itu juga yang seharusnya menjadi keutamaan mereka yang bersungguh2 mahu menjadi wakil rakyat Sg Limau - Memajukan ekonomi dan taraf hidup penduduk BUKANNYA memperjuangkan isu2 retoriks yang langsung tidak menyumbangkan apa pun kepada masalah kehidupan harian.


Pesan saya kepada pengundi2 Sg Limau - Pilihlah calon yang mampu membawa perubahan kepada kehidupan anda.

Kuasa untuk mengubah ditangan anda, jangan persiakan. Jadilah pengundi yang bijak.

PS - Harap Mahfuz ambilkira juga sumbangan BN yang ini supaya dapat dimasukkan dalam senarai yang Datuk duk kumpulkan akan jumlah sumbangan BN sempena Prk ini.

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
November 4, 2013 at 12:16 AM

KEPUTUSAN PRK N20 DUN SUNGAI LIMAU SUDAH DIKETAHUI???
http://empayarkumim.blogspot.com/

....................
Reply To This Comment ...................
ikandipasarasamdikedai
November 4, 2013 at 12:13 PM

UNDILAH PAS, SYURGA MENANTI ANDA.

DIJAMIN OLEH PEMIMPIN PAS.

ANDA BOLEH MENUNTUK HAK SYURGA ANDA DARI PEMIMPIN PAS(dari abang macho stopa..mungkin) JIKA TETIBA ANDA DIMASUKKAN KE NERAKA.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 4, 2013 at 9:29 PM

akhirnya pas menang dengan majoriti yang sedikit berubah ... ini menunjukkan sekuat mana pun kempen dari mana-mana pihak ... pengundi kekal mengundi calon pilihan mereka ... tiada apa yang perlu dirumuskan ... tak usahlah buat apa-apa post mortem ... buang masa saja ... sebenarnya tiada apa-apa yang berubah ... orang pas kekal undi pas ... orang umno kekal undi umno ... akhirnya pas menang dengan majoriti yang sedikit menurun ... ini menunjukkan sekuat mana pun kempen dari mana-mana pihak ... pengundi kekal mengundi calon pilihan mereka ... tiada apa yang perlu dirumuskan ... tak usahlah buat apa-apa post mortem ... buang masa saja ... tak payah nak kutuk atau caci mana-mana pihak ,,, kepada pemimpin umno ... soal aku kenapa perlu dipujuk rayu puak cina tu? apakah mereka masih belum sedar yang cina telah menolak mereka secara total .. cubalah baca blog rmf7 seronok baca ulasannya ... dan aku ada baca dalam satu blog ... di mana penulis blog itu menyamar dengan memakai kupiah dan bertanya kepada puak cina siapakah yang mereka undi ... dari 10 orang ditemuinya ... 9 kata akan undi pas ... dan bagi memandangkan muhyideen dan janji macam-macam kat sekolah cina mereka buktikan sokongan kepada pas dengan tidak keluar mengundi ... sementara punahsihat dok mengcongak atak kertas yang bn akan menang melalui undi cina ... tetapi cina kekal menentang bn ... dan peningkatan lebih kurang 400 adalah taruhan orang cina yang keluar mengundi untuk menunjukannya kononnya mereka berbalik kepada bn ... dan mungkin sedikit tambahan undi adalah dari mereka (orang pas) dari team arwah azizan yang kecewa dengan team mahfuz ... itupun tak berapa kerat rasanya ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 4, 2013 at 9:43 PM

Fakta yang amat mengejutkan

Tadi aku terbaca kat rmf7 dot wordpress dot com

70% cina tak keluar mengundi. Abistu apa jadi RM 2 juta yang telah dileburkan untuk sekolah rasis tu ? Abislah TPM kena tipu lagi. Aku dah cakap dah awal2. Orang cina takleh pecaya punya. Auta jer memanjang. Pandai berpura2.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 4, 2013 at 9:48 PM

Din, btol ke 70% cina xkuar mengundi? Muhyidin kena tipu ye.

Aku baca kat rmf7.wordpress.com

Post a Comment