........... Perangai Bung Mokhtar Yang Memalukan di Parlimen ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Perangai Bung Mokhtar Yang Memalukan di Parlimen !

Friday, November 15, 20138comments


Ada 2 perkara yang saya nak sentuh mengenai video dibawah. 

Pertama - Gelagat Bung Mokhtar. Anda boleh tonton sendiri ..... satu jer komen saya - MEMALUKAN !



KLiK untuk ke Youtube.


Kedua - Bantahan berlaku kerena kesilapan fakta yang dikemukakan oleh wakil Pembangkang ..... tapi disebabkan kekecohan, rakyat dinafikan fakta sebenar. Ia berkaitan gaji lima orang penasihat dibawah jabatan Perdana Menteri. ( TMI )

Politik tolak tepi .... saya cuma nak tahu, berapa sebenarnya gaji dan elaun yang dibayar kepada 5 penasihat JPM itu. Tak perlu gaduh2 .... berikan saja angkanya.

Satu lagi, benarkah dakwaan yang mengatakan Jamaluddin Jarjis masih lagi menerima elaun Duta Khas ke Amerika sebanyak RM27 ribu walaupun beliau sudah tidak lagi memegang tugas itu ? ( Ameno )

Tak perlu gaduh2 .... kalau betul, PULANGKAN balik kepada rakyat / kerajaan sebanyak mana yang telah diterima itu. Kalau salah, perbetulkan fakta. 

Senang .... tak perlu gaduh2.

Kalau pembangkang buat perangai tak senonoh, kita balun. Sama juga, kalau wakil BN juga buat perangai tak senonoh, kita balun ! Tak perlu gaduh2...

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2013 at 7:44 PM

Betol tu din.....malu aku nngok...pembangkang dan parti pemerintah sama je...melayu lak tu...adoi

....................
Reply To This Comment ...................
November 15, 2013 at 7:45 PM

Pd sesi sebelah pihak pembangkang buat kecoh.Mereka mengoyak kertas usul utk menggantung Surendran.Mereka tak mahu dengar penjelasan YB2 BN.

Maka pd sesi petang giliran BN buat "kecoh".

Jgn kita dengar/tengok video yg tak lengkap dan terus buat komen yg tak adil kpd YB Bung Mokhtar.

Surendran digantung selama 6 bulan sebab menghina Speaker.Dan sebab menuduh Parlimen spt parlimen Mugabe yg tidak demokrasi.Padan muka.

Kita sokong yg benar.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2013 at 8:05 PM

yb mangkok. persoalan benar atau salah sila jawab soalan ini.

berapa sebenarnya gaji dan elaun yang dibayar kepada 5 penasihat JPM

Satu lagi, benarkah dakwaan yang mengatakan Jamaluddin Jarjis masih lagi menerima elaun Duta Khas ke Amerika sebanyak RM27 ribu walaupun beliau sudah tidak lagi memegang tugas itu ?
standard yb komen bodoh. memalukan bn.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 15, 2013 at 8:43 PM

rakyat cuma nak tahu benar atau tidak...berapa gaji penasihat2 tu...betul atau tidak jj dpt gaji walaupun tidak bekerja..semua tu...so jawab je la...jika benar..itu buktinya kerajaan tidak amanah!!!

LHDN ada siasat ke dorang semua tu? takkan asyik nak kejar rakyat marhaen je? itu namanya tidak amanah!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 16, 2013 at 2:23 AM

Dia ingat dia tu bersidang di Sepilok.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 16, 2013 at 10:50 PM

@AnonymousDekat sepilok hanya ada persidangan orang utan je.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 16, 2013 at 11:58 PM

Video penuh ada disebutkan oleh Razali. Usul memang tak boleh dibawa. Haram..!! ekekke... semua fakta dalam usul tidak betul dan kuantan pembawa usul tidak mahu membuat pindaan. Memang wajar tidak boleh dibahaskan pun. Sebaiknya, jangan bg usul yg spesifik jika ragu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
December 23, 2013 at 11:46 PM

How can such minister exist? So malu. Masyaallah.

Post a Comment