........... Hahahaha .... Tak sampai Hati Nak Komen Hahahahahaha .... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Hahahaha .... Tak sampai Hati Nak Komen Hahahahahaha ....

Friday, November 1, 201316comments








PS - Komen jugalah sikit hehehhe ...Hebat... memang Hebat Mahfuz ! Memang fikiran luar kotak !

Share this article :

+ comments + 16 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 11:36 AM

tangkap itik kat bendang x sama kot?......nasib baik itik...klu lembu mau terpalat skali dgn taik2nya.......baru syokk!!....

....................
Reply To This Comment ...................
November 1, 2013 at 11:44 AM

oi apa ka jadah ni 1. pi ke bendang pakai kain pelikat ka? siap dgn boots lagi. 2. taboq benih 'pokok beras' lagu tu ka? la ni dah guna mesin la. 3. la ni musim taboq benih kot? depa punya pengarah memang katak bendang boleh buat umpan mengail ikan haruan..hehehe....pas oh pas. macam ni pun ada, masih angan2 nak pi putarjaya lagi...kasihan!kasihan! nasib hangpa la no!

....................
Reply To This Comment ...................
November 1, 2013 at 11:56 AM

Din,

Meka semua bukan tabur benih padi tapi kacang hijau nak buat tauge. kah kah kah. Meka semua ni mana ada akai.

....................
Reply To This Comment ...................
November 1, 2013 at 12:00 PM

Tengok aksi jer pun dah gelak beb ! hahahahaha... cuba klik lagu , lagi la menangis ketawa..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 12:13 PM

to Anoni 1 Nov at 11:36 AM,

awat? hang kepanasan ka? memang sah hang sama hang punya pemimpin sama-sama bangang.

....................
Reply To This Comment ...................
November 1, 2013 at 12:23 PM

he..he... nak lawan syarizat niii.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 12:24 PM

bagi ikan makan tu..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 2:52 PM

otak hamPAS kakakah siap boria lagi pakai kain plekat( baru tu bau kedai) sama ahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
November 1, 2013 at 3:07 PM

hahahahahahah memang lawak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 4:03 PM

mcm pilem tamil...selau ada gaya macam tu kan.....

....................
Reply To This Comment ...................
antihipokrit
November 1, 2013 at 4:40 PM

Baik turun ke laut je la

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 5:13 PM

Nak tabur benih carila yg bendang tohor. Ini kat2 cecah pinggang!!! Hadoilaaaa.... agak2 haji hadi dok imagine dia dok tgh laut.hehehe...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 5:29 PM

Udah tidak ada isu utk diketengahkan.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 1, 2013 at 5:48 PM

Hiihihi memang tak boleh blah dengan lagu hati kama...
Mengindang-ngindang padi huma
Mengindang dalam tampian
Memandang-mandang hati kama
Memandang dalam renungan

....................
Reply To This Comment ...................
November 2, 2013 at 12:21 AM

Bukan fikiran luar kotak. Tapi fakiran luar OTAK.,

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
November 2, 2013 at 9:22 PM

Bila larut malam.....tarak kucai !! tarak kucai !! ...he he he he....!!!

Post a Comment