........... Wartawan Sinar Teruja Dengan Calon Pas Hingga Sanggup Superimposed Gambar ! ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Wartawan Sinar Teruja Dengan Calon Pas Hingga Sanggup Superimposed Gambar ! ? ?

Monday, October 28, 20137comments

Saya dah keliru .... mana satu yang betul ni ? Takkanlah parti Islam Pas sanggup menipu menggunakan teknik superimposed ? Pas menipu ? ?

Tinjauan wartawan Sinar Harian mendapati risalah mengandungi gambar yang dimanipulasikan itu turut diedarkan secara percuma di pekarangan pintu masuk Markas Induk Pas Kawasan Jerai semalam. - Sinar.



FAKTA
Gambar ini diambil tiga tahun lalu ketika Timbalan Pengarang Berita Sinar Harian, Muhamad Mat Yakim bersama Ketua Biro Sinar Harian Utara, Mohd Idros Mohd Ali (kanan) mengunjungi Allahyarham Tan Sri Azizan Abdul Razak pada 25 Mei 2011 di Pejabat Menteri Besar Wisma Darul Aman, Alor Setar. Turut hadir, Penolong Ketua Biro Sinar Harian Utara, Roslinda Hashim (tidak kelihatan dalam gambar). Kunjungan adalah sempena sesi wawancara eksklusif Sinar Harian bersama Azizan.


AUTA

Gambar berkenaan diubah suai menggunakan teknik superimpose kononnya calon Pas, Mohd Azam Abdul Samat (berkopiah) bersama Mohd Idros bertemu Azizan
.

Samada orang Pas yang menipu atau wartawan Sinar yang menipu kerana teruja nak dilihat bersama calon Pas berjumpa arwah Azizan ..... macam tahu2 jer si wartawan tu  yang 3 tahun akan datang, Mohd Azam bakal jadi calon untuk bertanding kerusi Sg Limau selepas Azizan jadi arwah ....

Yang pasti, atas pengakuan wartawan itu sendiri, gambar yang ada calon Pas ( sebelah kanan ) adalah yang palsu. 

Kalau dakwaan ini tidak benar, harap Unit Amal Pas tahan orang yang edar risalah berkenaan  di pekarangan pintu masuk Markas Induk Pas Kawasan Jerai  dan bawa dia/mereka ke balai Polis. Bukan bawa jalan2 makan angin tapi buat repot dan serahkan kepada Polis atas tuduhan menfitnah.

Alahai Pas ...... takder modal lain dah ke untuk kempen Prk Sg Limau selain dari menumpang nama arwah Azizan ?

Gambar cilok dari - Celahgelegar

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
jimi
October 28, 2013 at 10:30 AM

Aku rasa x de kene mengena dgn sinar harian..

....................
Reply To This Comment ...................
October 28, 2013 at 10:34 AM

@jimiHmmmm .... saya pun rasa yang sama lah....

....................
Reply To This Comment ...................
October 28, 2013 at 11:26 AM

Memang Pakatan Rakyat kaki tipu. Dulu Tian Anjing Chuak, superimpose gambar Najib. Pasai apa Najib bodoh sangat, tak mahu saman. Bukan kah lebih senang dapat WANG, daripada berniaga cat?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2013 at 11:52 AM

PAS n pakatan sanggup wat apa saja waima menipu sekalipon sbb mrk tau penyokong mrk mmg BAHALOL ..... mrk ttp akan menyokong n percaya tanpa ragu2.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2013 at 12:05 PM

nampaknya sejak bertahaluf siyasi dgn dap dan pkr ni..pas dah pandai main photoshop macam kawan2 dorang..hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2013 at 4:32 PM

Alahai din ...
Sg limau kem kuat pas ... Pun begitu umun mengetahui sg limau adalah kem datuk azizan (arwah) tanpa pengaruh datuk azizan sg limau boleh hilang dari pegangn pas. Ketua pas kedah sekarang adalah musuh datuk azizan iaitu mahfuz. Calun pas adalah orang mahfuz jadi macam mana nak tarik orang datuk azizan. Memandangkn pengaruh ustaz azizan begitu kuat d sg limau maka gambar yg tidak boleh berbohong pun menjadi boleh berbohong. Umun juga mengetahui bahawa mahfuz adalah penganut agama syiah (pas) dan umun mengetahui bahawa takiyah (menipu) adalah semulia2 amalan bagi syiah. Tak kan tak nak amalkn amaln yang mulia tu. Rugilah. Umun juga mengetahui amalan paling agung bagi agama pas ialah undi pas. Dgn undi pas anda akan dijamin masuk surga dan boleh bersahabat dengan iblis. Iblis adalah ketua penipu. Maka tak salahlah untuk mereka menipu demi agama pas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 28, 2013 at 5:02 PM

yang pandai IT dan serba-serbi ni kan ke orang PR. Orang BN mane le pandai nak edit2 ni..

Post a Comment