........... Tun Mahathir Sokong Akhramsyah ! ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Tun Mahathir Sokong Akhramsyah ! ?

Thursday, October 10, 20139comments


Gambar saya ambil dari blog rakan, sebenarnya lama juga saya cari gambar  nak kaitkan Tun Mahathir ngan Akhram nih, akhirnya ketemu juga.

Saya ada dengar orang kata yang Akhram ni dapat restu dari Tun Mahathir, saya tak dapat nak pastikan tapi kalau lihat dari imej diatas ...... YES !

Kalau nak kata yang Akhram mengusung Tun Mahathir, rasanya itu seperti menghina Tun la pulak, takkan la Tun nak biarkan namanya dipergunakan sewenangnya oleh orang lain. Pasti Tun setuju dan menyokong penganjur dan halatuju perjuangan yang dibawa oleh penganjur untuk beliau hadir memberi sokongan.

Saya tidak tahu apa majlisnya diatas, tapi kalau mengikut tulisan rakan blogger itu, sepertinya sebahagian kempen KP Akhram.... beliau lebih tahu.

TAHNIAH Akhram ! Sekiranya benar Tun Mahathir memberikan restu dan sokongan kepada perjuangan anda, seharusnya memberi lebih semangat kepada anda untuk terus berjuang ! Dan membuka mata lebih ramai pemuda Umno untuk menyokong anda.

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
antihipokrit
October 10, 2013 at 2:05 PM

Ada blogger kisah ke KJ guna nama pak mertua dia?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2013 at 2:16 PM

Saya percaya Tun M bukanlah terlalu bodoh untuk membiarkan dirinya diperalatkan untuk tujuan kempen. Sedangkan Mukhriz pun belum tentu dapat layanan yang sama macam Akhram. Sudah tentu ada specialnya Akhram di mata Tun. Saya sedih apabila ada blogger yang menuduh Akhram mengheret Tun berkempen untuknya. Walhal Tun punya hak untuk menyokong calon yang beliau berkenan. Salahkah Tun menyatakan sokongan terbuka kepada calon pilihannya ? Andaikata benar sekalipun bahawa Akhram adalah proksi Tun, bagi saya ianya bukan masalah besar pun.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2013 at 2:18 PM

Nama bapak mertua dia dah tak lakulah....

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2013 at 3:24 PM

Tahniah dan syabas saudara Akhram.Jangan jadi KEREK macam KJ tak hormat negarawan terulung negara ni.Dia lagi cayang Regina Lee Lurve DAP.Anwar jubo pulak merestui KJ.PtuiiiiHHHHH...!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2013 at 4:25 PM

aku ada juga baca blog yang dimaksudkan itu. aku juga rasa tak selesa bila digunakan perkataan USUNG. kalaulah blogger tuh tidak menyokong tak per, itu hak masing masing. janganlah pulak dikaitkan dengan Tun dengan perkataan menghina. janganlah pulak mereka dalam team KJ dianggap terdesak.

bagaimana pun aku tetap sokong Akramsyah untuk melakukan perubahan dalam UMNO khasnya PEMUDA. aku harap Akramsyah dipermudahkan segala perjuanganya oleh Allah. Insya Allah.

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2013 at 4:51 PM

@AnonymousTak boleh samakan Mukhriz ngan Akhram. Walaupun sudah bersara, orang akan masih tuduh kronisma kalau Tun sokong Mukhriz secara terbuka. Akhram tidak ada kena mengena dgn Tun.

Ada orang tak kisah dengan kronisma tapi masih ramai yang peduli. :)

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2013 at 4:52 PM

@AnonymousMereka seperti lupa yang Tun masih tajam pemikirannya. Mereka saya percaya, masih hormat pada Tun tapi terpaksa cari peluru nak balun Akhram.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 10, 2013 at 8:40 PM

Tun M pun tahu Akhram tak sehebat mana berbanding KJ, namun atas usaha nak keluarkan KJ, dia nampak anak Sanusi tu lah yg paling berpotensi di antara 4 orang pencabar jawatan KP.

....................
Reply To This Comment ...................
October 10, 2013 at 9:12 PM

Salam Din,

Sanusi Junid adalah sahabat baik TDM. Malah banyak rahsia negara TDM kongsikan bersama Sanusi Junid. Seronok dok burak dengan ayah Akhram ni. Banyak rahsia balik tabir negara yang menarik.

Jadi tak hairanlah jika TDM menyokong Akhram.

Camno tu Din?

Post a Comment