........... Transformasi Pahlawan Melayu - Aaaauuuwwwwwwww ..... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Transformasi Pahlawan Melayu - Aaaauuuwwwwwwww .....

Friday, October 18, 201314comments


Gambar kat atas tu DULUUUUUUUUUuuuuuuuuu ............Zaman pahlawan hunus keris. Respek .......

Bila keris disarung sambil maaf dipohon, zaman kepahlawanan perwira Melayu sudah mula mengalami Transformasi .....

Mana Sarung Kerisssssss Abaaaaaaang.........
KINI, pahlawan Melayu terpaksa menyorok dibelakang kain Wanita untuk mendapatkan sokongan ....

I Got You .......
Hishammuddin dalam pertemuan TERTUTUP bersama Wanita - Sinar.

Gambar2 Mesra Wanita Hishammuddin diambil dari Jinggo-fotopages - Nasib Hishamuddin terletak dalam tangan Wanita

Ni Omak Sapo Pulak Nih ......
PS - Dengar cerita, dah ada arahan la pulak dari Ketua Pemuda supaya kekalkan status quo .... demi menyelamatkan H2O !

KJ sokong H2O ? - KLiK dan KLiK

Errr .... Umno UBAH ?

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 11:06 AM

H2O pondan hakiki!

dulu berdiri atas kaki ahjib gor!

sekarang menyorok dibelakang kain wanita pulok?!

wondering how low can this pondan go to keep his political career alive

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 11:35 AM

kalau kekalkan juga muka2 yang sama..mana TRANSFORMASInya? sorila nak undi umno lagi lepas ni..so jangan salahkan rakyat macam kami..salahkan diri kamu sendiri. sekian

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 11:43 AM

Geliiiiiiinyerrrrrr......

....................
Reply To This Comment ...................
lim kit malam
October 18, 2013 at 11:57 AM

kah100x! Ko memang lwklah en.din!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 12:14 PM

Kegagalan H2O ialah :

1. GAGAL menangani perhimpunan bersiri Bersih secara tegas
2. GAGAL mengendalikan kes pencerobohan pengganas di Lahad Datu
3. GAGAL menjaga maruah dan martabat keris warisan pusaka bangsa Melayu

Saya merayu sangat kat perwakilan esok, tolong pastikan H2O dipetisejukkan supaya H2O beku dan bertukar menjadi ais selama-lamanya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 12:52 PM

bro din H2o bukan lagi menyorok belakang wanita, tapi betul2 dah jadi macam betina, lagi
sekali pemilihan bolih le bertanding sebagai calun ketua wanita ,kak jat gerenti beri laluan punya ,gerenti menang.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 2:16 PM

Salam,
Tp wanita umno kalu nampak ex abang amaran ni, memang ngelepar. Tinggal suami pun sanggup. Bang h2o memang kasi air kat wanita umno yg dahaga. Sungguh. Pernah nampak wanita umno dgn bang h2o ni. Tu omak kj pun dok pulun nak ngorat juga

....................
Reply To This Comment ...................
October 18, 2013 at 2:18 PM

@AnonymousApakah rahsia anda, H2O ? ? ?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
October 18, 2013 at 2:25 PM

Kenapa ramai yg TAK SUKA sgt dgn H2O?...dia ok apa...lemah lembut dgn senyuman menggoda......BALDIIIIIIiiiiii SATOOOOOOooooo....bluekkkkk....ahhh...:)

ok sambung blk.....apa yg kita lihat selama ni bukanlah H2O yg sbnr....ini semua krn dia perlu menyimpan byk rahsia demi keamanan negara....faham la skek dilema yg H2O alami

nnt ada yg kata HUNUS KERIS lepas tu mintak maaf RAHSIA apa pulak yg disimpan...aaaa....aaaaa.....ermmm...aaaaa....ada la tu...demi tidak menimbulkan polemik perkauman....korang apa tau....byk cengkadak pulak, tanya lebih2...tgk H2O dah nangis dah ni...tanya soalan simpel dah la

lagipun kan mak KJ dah bg NASIHAT suruh pilih H2O berdasarkan pengalaman, perhubungan yg luas dgn ahli part etc....pilih je la....mak KJ tu...tau sapa mak KJ tu?....haaaa akupun tak tau daaaa.....:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 2:48 PM

Walaupun H2O bertukar menjadi ais sekalipun, Ah Jib Gor tetap ada caranya yang tersendiri untuk mencairkan balik H2O. Kabinet Ah Jib Gor WAJIB ada H2O, kalau tidak, pasti akan dianggap tak lengkap.

....................
Reply To This Comment ...................
Anufamous
October 18, 2013 at 4:15 PM

@Anonymous

dah jadi ais nak cairkan balik, buat apa? hak elehhh ...

kan elok biarkan terus jadi ais, baru 'keris' sentiasa keras.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 4:31 PM

@Anonymoussusah juge ya...tak selamatkan adik sepupu sorang ni...nanti hari raya tak bersalam laa..

hmmm....kesian ah jib gor... kah..kah..kah...

....................
Reply To This Comment ...................
October 18, 2013 at 4:48 PM

hisham yang dulu buakanlah yang sekarang,
dulu disayang sekarang nak ditendang,
dulu dulu dulu ku menyinta sekarang aku menderita

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 12:28 PM

hishamuddin kerja kuat sekarang ni..mungkin dia tahu kedudukan dia dah mula tergugat..tetapi amat malang apabila sharizat secara terbuka menyokong hisham seolah olah memberi amaran kepada perwakilan wanita untuk memastikan undi mereka untuk hishamuddin

Post a Comment