........... TERBAIK Dari Mukhriz ! Kalau Tidak Benar, Kenapa Tidak Saman ? ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

TERBAIK Dari Mukhriz ! Kalau Tidak Benar, Kenapa Tidak Saman ? !

Saturday, October 19, 201314comments

Apa yang saya prinskrin dibawah sudah cukup menceritakan segalanya. Jangan kasi can ! Buktikan anda punya telur yang cukup masak untuk menjadi pemimpin tertinggi Umno !

Terbalikkan agenda jahat musuh supaya menjadi satu aset. TIDAK RAMAI pemimpin Umno yang sanggup tampil mempertahankan diri dari dakwaan politik wang, mereka lebih suka berdiam diri KONONNYA tidak mahu layan.

Ini antara point utama kempen pembangkang masa PRU13 baru ni ...... KALAU TIDAK BENAR, KENAPA TIDAK BERANI SAMAN ? !

Kerana waktu sama pemimpin pembangkang sentiasa menggunakan kaedah saman sebagai menimbulkan persepsi yang mereka itu bersih dari segala dakwaan. Rakyat lihat semua ini dan sering tertanya-tanya ...... ramai yang termakan alasan ini. 

Tak boleh nak salahkan mereka juga kerana saya sendiri termakan - KALAU TIDAK BENAR, KENAPA TIDAK SAMAN ? !





 Kita tunggu jam 10 pagi kejap lagi apakah TMI akan tarik balik artikel diatas ....

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Pakcu Rantau Panjang
October 19, 2013 at 8:40 AM

Kan Pakcu dah cakap "pulus " ni boleh jadi hantu , boleh jadi malaikat..apa komen Pak Din?. Penyu kat Trengganu pun pupus kerana tak berani naik kedarat....peniaga dok kutip telur kerana "pulus"......ko guano ?????

....................
Reply To This Comment ...................
October 19, 2013 at 8:41 AM

@Pakcu Rantau PanjangErk ! Gatal telur eh....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 8:45 AM

ho ho ho....ada yg terlalu takot dgn aura Mukhriz sehingga trpaksa mnggunakn khidmat cinasial kini utk mnjatohkn Mukhriz...dah bole agak team apa yg di belakang semua ini.........ini di namakan team alahai anak omak...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 8:49 AM

Allah Maha Melihat Maha Mrngetahui n Maha Berkuasa.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 9:22 AM

Timingnya mcm dah dirancang. Berita ni kluar saat2 akhir sblm pemilihan. Kes makan nasik RM6,000 pon mcm nak mengenakan Mukhriz jer. Walhal orang bawahannya yang buat onar. Mukhriz pulak yang kena tempiasnya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 9:58 AM

Dong Zhong sokong Ah Gib Gor aka Najib supaya Naib Presiden status quo, jadi Mukriz no way no chance. Najib made the call. Demo-kasi UMNO ni waste time. Kosmetic saja, pakai gincu supaya bibir nampak merah, lepas ni sebab semua pakai skirt sebab status quo jadi YES man. Kalau betul betul Demokrasi undi terbanyak tentukan pemenang, lagi pun ni bukan nya GE14.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 10:05 AM

Mana ada kebebasan dan ketelusan dalam pengundian. Ketua Bahagian amat takut terputus peruntukan jika bahagiannya engkar dengan arahan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 10:58 AM

dah tarik balik dh....tak de telur.....takut kena saman....jangan main2 ngan mukhriz

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 11:56 AM

bro din... kes makan nasi rm6k bukan mukhriz kena tempias orang bawah...ini memang salah dia pilih orang bawah.... macam mana aku bantai najib yang percaya kat konsetan macam tu aku salahkan mukhriz sebab tak hati hati pilih orang bawah....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 11:57 AM

Tu yang Tun M cakap peluang Mukhriz 50% jer.ramai dah rancang nak jatuh kan mukhriz...nampaknya pemilihan kali ni cuma retorik ajer.x der perubahan pun..Tranformasi????.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 1:16 PM

Hati Manusia milik Allah SWT, hanya Allah SWT sahaja yang boleh mengubahnya.

Adakah kita meminta dari sesama makhluk atau meminta dari Allah SWT ???

....................
Reply To This Comment ...................
October 19, 2013 at 2:10 PM

@AnonymousYa khabarnya ditarik balik 3 mnit sebelum jam 10.

TAHNIAH MUKHRIZ !

BERANI KERANA BENAR

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 6:56 PM

Umno akan jatuh setandan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 11:48 PM

@AnonymousDap lebih takutkan mukhriz dari najib, muhyidin.... Kalau setakat KJ, H20 tu apalah sangat!!!!.... Sebab itu TMI tidak dibayar atau dipengaruhi untuk memfitnah Mukhriz.... Mereka lebih rela sepuluh orang KJ, dan sepuluh orang H20 dari seorang Mukhriz.. (ini hanyalah andaian atau kenyataan, bukan taksub kpd Mukhriz).

Post a Comment