........... Prk Sg Limau - Pas Ngaku Tipu ( TAHNIAH! ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Prk Sg Limau - Pas Ngaku Tipu ( TAHNIAH! )

Monday, October 28, 20135comments


Ya, betullah tu tajuk yang anda baca tu, saya ucap TAHNIAH! kepada Amiruddin Hamzah selaku Pengarah Operasi Prk Sg Limau Pas kerana cepat tampil dan buat pengakuan gambar calon Pas bersama wartawan Sinar yang berjumpa arwah Azizan tiga tahun lepas adalah palsu.

"Pihak kami tidak tahu bahawa gambar tersebut bukan asli dan Pas langsung tidak ada niat untuk mengadakan sesuatu yang tidak ada," 

Maksud saya, bila kali terakhir anda dengar ada ahli politik yang mengaku ada buat silap ? Tengok Dap .... salah sendiripun tak pernah nak mengaku. Siap gelar mereka yang buat tuduhan berasas terhadap mereka sebagai anjing ! Dua kali buat salah yang sama pun masih tak nak mengaku juga.

Tapi Amiruddin cepat buat pengakuan .... tu yang saya respek.

Cuma saja .... beliau tidak pun sebut minta maaf ..... MALAH cari kambing hitam pula. Kesian sipereka grafik yang terpaksa menanggung malu seorang diri. Kalau hasil kerja bagus dan cantik. pasti yang dapat nama adalah pemimpin.

Mengulas lanjut, Amiruddin berkata, pihaknya akan meminta penjelasan daripada pereka grafik yang menghasilkan bahan kempen berkenaan. - Sinar.

Lebihkurang macam kes Najib dan Penasihat2 juga lah ni.... Kalau bagus idea dan kerja, pasti yang dapat nama Najib tapi kalau idea tak boleh pakai, kita diminta balun Penasihat.

Hmmmmm ..... SAMA JER Pas pun.... takde semangat / sifat akauntabiliti.

Sepatutnya kalau Pas benar2 ada rasa bersalah dan ada maruah diri ..... Pas kena tarik diri jer dari bertanding dan berikan kemenangan percuma pada BN ! Muahahahahaha ....

Kan main ngelat namanya tuh.

PS - Saya sebut nama Amiruddin sebab ada kemungkinan Pas akan kata pengakuan beliau itu bersifat peribadi !

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
October 28, 2013 at 8:26 PM

Kalau PAS tarik diri, nanti Najib boleh kata, "Kemenangan BN di Sg.Limau menunjukan kepercayaan Rakyat telah kembali hasil dari transformasi Politik liberal yang di bawa pemimpun muda seperti Mukhriz dan Khairy.".

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 29, 2013 at 8:52 AM

PAS tarik diri kenapa pulak?

....................
Reply To This Comment ...................
October 29, 2013 at 8:54 AM

Bro
Yg aku musykil kenapa calon pas tu biarkan saja risalah tu diedar. Org punya badan tentu tahu gambar tu betul ke tidak.
Bakal wakil rakyat sudah mula nak menipu.

....................
Reply To This Comment ...................
October 29, 2013 at 11:00 AM

Bro RD,

Minta pembetulan sikit ya.Mukhriz TAK PERNAH pon membawa politik Liberal samada di epringkat Kedah atau Nasional. Kalau si KJ 2 mmg TERANG LAGI BERSULUH. Tlg jgn libatkan nama Mukhriz

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 29, 2013 at 2:14 PM

Yelah tuan RD. Yg saya perhatikan MM tidak galak sombong mcm si kj. Body language kj definitely menunjokkan keangkuhan yg konon dia ""is all that"". Sampai naik mual aku tgk muka dia. Kj n the pak mertua tu yg penyebab si botox peliwat tu klr dari penjara. Buka mata dgn mata hati antara mereka berdua nih. Saya berdoa untok Mm d beri perlindongan d zalimi d khianati oleh this so called politikus supporters (BN) around him. Nihhh ada yg sudah tikam beliau dari belakang.

Post a Comment