........... Blogger Pas BLUR Isu Kalimah Allah, Patutlah Senyap Jer .. | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Blogger Pas BLUR Isu Kalimah Allah, Patutlah Senyap Jer ..

Friday, October 18, 20138comments

Perhatikan mentaliti orang Pas dari skrinprin artikel terbaru topblog Pas.


Isunya bukan menghalang orang kafir dari menyebut nama Allah, jika disebut bagi merujuk Allah Yang Esa, tidak ada masalah.

Yang menjadi isu adalah apabila nama Allah itu disalahgunakan bagi merujuk kepada Tuhan selain dari Yang Maha Esa sebagaimana yang kita amalkan.

Orang2 Pas ini terlalu lama hidup dalam kepompong politik Pas sehingga tidak dapat melihat dunia yang luas didepan mata. Yang paling menyedihkan, mereka juga tidak dapat memahami apa yang Ulama ( yang antara yang paling dihormati dalam Pas sendiri ) dalam Pas sendiri perjuangkan - Ustaz Haron Din. ( KLiK )

Mereka yang tidak faham ini pula gunakan kelebihan yang mereka ada untuk menyebarkan ketidakfahaman mereka kepada orangramai ....

Patutlah isu kalimah Allah ini tidak mendapat sebarang reaksi dari orang Pas sebelum ini ( KLiK ) sebab mereka sendiri blur apa yang sedang berlaku !

Sila baca Zul4Kulim untuk lebih pencerahan.

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
antihipokrit
October 18, 2013 at 9:32 PM

PAS is dead.. period

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 9:44 PM

Kesian campur menyampah plak tengok mentality org Pas ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 10:55 PM

komen aku kat sana x publish pun.. approve komen puak2 dia je.

....................
Reply To This Comment ...................
Betul2 Menyampah Tengok Kebodohan Org2 PAS
October 18, 2013 at 11:38 PM

Begitu le jadinya bila otak dah penuh dgn fatwa songsang pemimpin2 mrk, sampai tak dapat nak bezakan antara memelihara akidah pegangan agama dgn kehendak duniawi. Hukum Allah saw menjadi mainan, cacian dan kutukan, kononnya dah tak releven lagi dan kolot lapuk.

Tila bila sibetina sial yg duduk Sweden tu tulis "Allah maha babi" pada panggang babi tahu pulak puak kopiah putih janggut sejemput ni marah. Mengapa nak marah? Betina tu dah mmg murtad.

Yg di Malaysia ni si kafir LGE tu sibuk nak samakan Allah org Islam dgn Allah trinity boleh pulak terima dan sama2 angguk saja boleh benarkan. Pemimpin dan pengikut sama saja makin menjadi bebal bawak kemati.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 12:59 AM

Orang pas ni bodo otak bingai cakap la apa pun mmg x blh ! Otak dah beku ! Yang penting jatuh kan UMNO no 1!! Kalimah Allah diorang anggap kes terpencil ja... Nati bila anak2 org islam dah konfius mana satu Allah jangan menyesal wahai org2 pas!

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
October 19, 2013 at 3:13 AM

@Anonymous
masa tu adalh MASA TERBAIK buat PAS utk menyalahkan UMNO n cai2 mrk akan menyahut seruan mereka dgn hati yg terbuka

masa itu juga adlh masa terbaik buat mereka utk bertakbir 1Malaysia n UMNO pulak krn dipimpin oleh manusia Progresif Liberal akan menjadi bluurrrrr utk menjawab tohmahan dr PAS....mcm biasa...pi mai, pi mai tang tu jugak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 19, 2013 at 11:30 PM

@AnonymousMemang... Blog2 pondan macam GReenboc ni patut dipulaukan saja... Mana mereka berani nak siarkan komen yang membuat mereka mendapat hidayah....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 21, 2013 at 11:45 AM

apabila nabi pas bersabda adalah lebih baik bersahabat dengan iblis dari bersahabat dengan umno ... maka penganut agama pas pun menjadi keliru ... apatah lagi iblis pun sering menyebut nama Allah ... kenapa manusia yang lebih mulia dari iblis tak leh sebut nama Allah ...

Post a Comment