........... Bila Chua Jui Meng Rujuk AlQuran - WOW ! ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bila Chua Jui Meng Rujuk AlQuran - WOW ! ? ?

Wednesday, October 16, 201312comments



WOW ! ? ? 

Keep on researching ! ? ?


WOW ! ? ?


What happen to the rest of the ayat 64 Surah Al Imran ?

'Katakan (wahai Muhammad), 'wahai ahli kitab (Yahudi dan Kristian)! Marilah kita menuju ke satu kalimah (pegangan) yang sama antara kami dan kamu, bahwa kita tidak menyembah selain ALLAH, dan kita tidak mempersekutukan Nya dengan sesuatu pun, dan bahwa kita tidak menjadikan satu sama lain tuhan-tuhan selain ALLAH. Jika mereka berpaling maka katakanlah, :Persaksikanlah bahawa kami orang Muslim!'.

Surah Ali-Imran: 64

WOW ! ? ?

Baca - Zul4Kulim 

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
October 16, 2013 at 8:00 PM

hahahaha...MUDAH betul nak menipu generasi2 baru Melayu Islam ni....tp tak boleh salahkan mrk juga sbb para Dr, alim ulamapun ada yg terpengaruh dgn AJARAN SESAT...tp boleh salahkan SIFAT MALAS/TAKSUB melampau mrk.....:)

tp yelahkan, sebab KAFIR yg POPULAR dlm politik tanah air yg keluarkan ayat sebegitu, n sementelahan sejak PAS sudah menTARBIYAH mereka, menjadikan KAFIR2 POLITIK POPULAR ni sewenang2nya memetik ayat2 AlQuran ikut mana yg berkenan...Al maklumlah ULAMA hasil pengajian pondok PASti

tiba2 teringat kata pepatah Melayu bila melihat modus operandi Kafir guna ayat Quran...ermmm:
"Ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi"
"Bapa borek anak rintik"
"Guru kencing berdiri, anak murid kencing berlari"

Wow!!!....wow!!!....wow!!! Terima kasih kpd Chua Jui Meng sbb mengingatkan umat Islam di Malaysia....Wow!!.....Wow!!!......:)

Keep researching to spin ayat AlQuran k CJM.......Bangga betul Lina n Menantu Abah...WOW!!!!...........oh ye credit to PAS....:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 16, 2013 at 8:25 PM

Orang2 sesat memang gemar menyesatkan...seperti syaitan menyesatkan umat Islam...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 16, 2013 at 8:58 PM

Wow, boleh jadi imam solat lepas ni, ha ha ha.....

....................
Reply To This Comment ...................
October 16, 2013 at 10:02 PM

Kalau tak silap, dia nih layak jadi tok mudim kan ?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
October 17, 2013 at 12:02 AM

@dinturtle
Saya VOTE CJM utk mengajar di PASTI atau mana2 pondok agama PAS

atas kelayakannya menTAFSIR sekerat2 ayat AlQuran saya juga menyokong penuh CJM utk menjadi Mursyidul Am PAS menggantikan Nik Aziz

TAKBIRRRRRrrrrrrr!!!!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 17, 2013 at 3:05 AM

nk wat camner, ada menteri agama pun sibuk buat duit. ada ulamak2 pun sibuk kolek duit, ada muqaddam buat lagu-laguan, ada quran buat perhiasan.

....................
Reply To This Comment ...................
October 17, 2013 at 8:23 AM

"wow!!!", bilang saudara Jamal Pak Tongkol kepada Husin Lempoyang..hihihihi..dah nasib manusia zaman sekarang jual agama untuk kepentingan diri sendiri. Betullah kata Jamal Pak Tongkol, meniaga manusia lebih kaya daripada menjual kibas dan sapi sapi...hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 17, 2013 at 8:43 AM

Siapa yang dia hendak perbodohkan?
Nak bercakap fasal AlQuran dia kenalah dahulu beriman kepadanya. Lepas tu baru boleh cakap.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 17, 2013 at 8:49 AM

inilah contoh paling nyata apabila anda mengambil hanya sekerat dan menyembunyikan yang lain..maka umat Islam yang dungu dan malas untuk mengkaji akan tertipu hidup2...bayangkan kenyataan itu dikeluarkan oleh seseorang dari pas...WOW!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
October 18, 2013 at 2:18 AM

Lina Amin dgn Menantu Abah ni merupakan ciri-ciiri sejati penyokong Pakatan Haram.

....................
Reply To This Comment ...................
Hafizz
October 19, 2013 at 8:17 PM

Laaaa tau tafsir Al-Quran rupanya puak2 nie.... Dah 2 amik iktibar ka dak dari ayat Al-Quran yang d tafsir td saya org muda tgk ayat yang d tafsir satu pun korang x pakai yg sepatut d pejuangkan x d pejuangkan yang TIDAK patut d pejuangkan kalut nak bejuang ALLAH trunkan ayat nie untuk manusia kembali myembah yang maha ESA bukan mcm tuan2 suma pejuangkan demi melayu...kelakar la tuan2 nie hehe.... Laaaaa tau rupanya tafsir Al-Quran hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
October 19, 2013 at 9:41 PM

@Hafizzcontoh orang Pas yang bodoh sombong

Post a Comment