........... Soooooo Cute .......... Bila Tun Siti Hasmah Merajuk Kat Tun Mahathir | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Soooooo Cute .......... Bila Tun Siti Hasmah Merajuk Kat Tun Mahathir

Monday, September 9, 20135comments


Saya dah selalu cerita bagaimana kalau Tun M atau Tun Siti merajuk..dan nak pujuk... Tapi saya nak cerita lagi....

Masa tu kat Langkawi, saya tanya Tun soalan tu...

Tun Siti kata mcm mana saya tak merajuk, nak tidur pun masih baca buku tapi nak pesan kalau suami isteri kena saling memahami...

Tiba2, Tun M 'rampas' mic Tun Siti...

"Kalau dia merajuk ka saya merajuk tak lama.. Duk kat meja makan tu saya bilang.. Satu.. Dua.. Tiga.. Dia pun sambung pulak... Empat limaa.. Enam.. Lepas tu kami ketawa sama2.. Dah berbaik...


Cilok dari FB Saya Sayang Tun Dr Mahathir




Agak2 korang lah .... macamana rupanya kalau Najib bermanja / bermesra dengan Rosmah ek ?

CANCELLED ! JANGAN SESIAPA GATAL NAK KOMEN YANG DIPOTONG TUH  ! !

Share this article :

+ comments + 5 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 9, 2013 at 3:00 AM

Entah la pakdin..try citer..

....................
Reply To This Comment ...................
September 9, 2013 at 12:53 PM

Adooooiyai... ramainya yang komen part yang saya pangkah ! PADAAAAAAAAM !

Kan saya tulis dah, yang itu cancell :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 9, 2013 at 1:18 PM

Din gmbr yg dua kt bwh tu ko amik kt mana?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 9, 2013 at 1:51 PM

Salam,

tu yg syok bercerits dan buat andaian. Memang best kalu dpt baca yg org komen pasal ah jib gor dan ah kak mah

....................
Reply To This Comment ...................
September 9, 2013 at 3:24 PM

@AnonymousSememangnya best kalau boleh baca :))

Sadiiissss beb !

tapi minta maaflah, lari topik tuh

Post a Comment