........... Ranking Liga Bloggers WR | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Ranking Liga Bloggers WR

Monday, September 23, 201320comments


Beberapa pihak sebelum ini ada mengeluarkan ranking bloggers berpandukan angka Alexa. Semua tak mampu nak maintain untuk kemaskini, leceh kot kerjanya. Yalah, bukan dapat apapun.

Terbaru Warta Rakyat turut mengeluarkan ranking Alexa yang dinamakan Liga Bloggers. Buat masa ini cuma bloggers pro Umno saja dan saya difahamkan admin WR akan adakan juga ranking campuran bloggers kedua belah pihak tidak lama lagi supaya dapat dibuat perbandingan.


Memang leceh buat benda ni jadi tak ramai yang sanggup buang masa mengumpulkan data blogs setiap minggu.

Saya sendiri tak pernah nak keluarkan artikel khas untuk Ranking Alexa ni.... tak kisah manapun soal ranking. Kalau ada, saya jenguk juga. Kalau takder, takderlah. Tapi sebagai menghargai usaha admin Warta Rakyat, saya tolong promote link ini.

Kebetulan je kot DT berada di tangga ke 3 ! ( Ada yang saya nak komen mengenai kedudukan DT di top 10 sejak akhir2 ini, tapi nantilah. )

Untuk gambaran sepenuhnya klik - Kedudukan Liga Bloggers - WARTA RAKYAT.

WR juga ada mengeluarkan Ranking Liga Portal  - KEDUDUKAN LIGA PORTAL

TERBARU - 

Kedudukan Blog Pro BN vs Pro PR

Share this article :

+ comments + 20 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Areyougonnagomyway
September 23, 2013 at 9:05 PM

Din, kan aku dah habaq kat hang hari tu.....salute..
Bolehlah bagi kat aku slot iklan sikit...nooo

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 9:07 PM

walau bagaimana pun, sekalung tahniah buat DT, saya turut juga berbangga sebab artikel yang dipaparkan selalu mendapat perhatian. teruskan berjuang bro.

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2013 at 9:11 PM

Kalau dah macam champions league ada hadiah ok gak kan Din?

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2013 at 9:21 PM

syabas din..

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2013 at 9:40 PM

Tahniah Din,

Kalau mu aktif dan fair in your comments bolih nak nombor 1.

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
September 23, 2013 at 10:35 PM

Wah bro Din. Blog bro naik nampak nya. Naik ranking tak pe, naik "kuda" pon tak pe bro. Jangan naik angin dah le.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 11:32 PM

tahniah.. tolong la konsisten untuk buang ahjib gor.. tolong lah...

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 12:10 AM

@Areyougonnagomywayanytime bro ..

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 12:11 AM

@Anonymousitu yang lebih utama, mesej yang kita nukil sampai ke sasaran

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 12:15 AM

TerimaKasih semua ...

sejujurnya, saya pun heran macamana boleh naik tinggi sangat hehehehehe ... saya suka melihat ini dari sudut SUARA ORANG MELAYU yang semakin ramai menuntut perubahan pada kepimpinan tinggi bangsa Melayu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 12:16 AM

Congrats Bro! Lu punya blog 'neutral' point of view. Pendapat you offer the other side of the same coin.

Alfie

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 1:24 AM

ada lebih baik mereka yang mengangkat kita naik daripada menuntut untuk dinaikkan, sebab kiranya kita diangkat, maka mereka akan sentiasa memberikan kerjasama. jika kita menuntuk untuk dinaikkan, kiranya kita naik, kita akan ditinggalkan sendirian. syabbas dan saya tetap akan menyokong berdasarkan paparan berita terkini yang sangat menarik dan membena. segalanya untuk Islam, Melayu, Raja Raja Melayu dan Negara tercinta.

http://sebastianphiu.blogspot.com/2013/09/ranking-terkini-blog-bn-vs-pr-23092013.html?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+sebastianphiu+%28Sebastian+Phiu+|+Sebtv+|+True+Tv%29

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
September 24, 2013 at 1:49 AM

Tahniah bro DT....^o^
dlm kedudukan ranking pro BN vs PR, bro no 5.....MANTAP tuuuuuu!!!!!
tak caya pi usha blog sebastian Phiu.....:)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 9:06 AM

Din, aku respect hang pasai tak ramai bloggers yang pro kerajaan aka UMNO yang pautkan blog hang pada blog diaorang tapi hang secara LONE RANGER boleh berdiri sama tinggi dan duduk sama rendah dengan bloggers otai malah dah potong rank diaorang. RESPECT SAMA LU. Keep continue your spirit to champion the ISLAM and MALAYS.

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 3:52 PM

Tahniah bro dt,apa yg penting komunikasi dua hala,pandangan tersendiri,tak terikat pada pendirian 'arus perdana' dan jangan sesekali meletakkan gambar2 xxx untuk menaikkan ranking secara murahan hehehe....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 4:40 PM

Tahniah En. Din. Teruskan perjuangan dlm penulisan saudara.

Eta Yaacob

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 5:58 PM

Sungguh aku tak menyangka Dinturtle berjaya mengalahkan blog-blog super star seperti GAP dan House PK. Dinturtle juga berjaya mengatasi blog-blog under UMB. Dinturtle merupakan blog untuk berkongsi perasaan yang sama dengan majoriti orang melayu.

Terima kasih Din, kerana menyediakan ruang dan peluang untuk kami meluahkan perasaan kekecewaan kami terhadap pimpinan negara. Di blog-blog lain yang mesra kerajaan, kami disekat dan dilabel sebagai Pembangkang atau RBA. Sedangkan engko pulak menerima pandangan kami tanpa sebarang tapisan. Tenkiu Din. Kami ikhlas memberikan pandangan kerana kami sayangkan melayu.

Din, aku nak tanya satu soalan boleh tak ? Kenapa pemikiran engko tak sama dengan blogger-blogger mesra bn yang lain? Engko konsisten mengkritik Ah Jib Gor meskipun sebelum PRU13 lagi. Sedangkan blogger-blogger lain hanya mengkritik Ah Jib Gor selepas PRU13. Din, engko memang blogger melayu sejati. Tabik spring untuk Dinturtle.

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 6:31 PM

@AnonymousBahaya komen nih ! :))

Saya tak tahulah samada apa yang saya tulis itu sama/seiiring dengan bloggers lain, saya tulis ikut pandangan saya 100%. Dan keutamaan saya adalah Melayu bukan pemimpin Melayu.

Kalau sama, kira samalah. Kalau tak sama, maknanya adalah kaitan dengan pemimpin berkenaan.

Macam saya selalu kritik Najib tapi saya tetap sokong Umno/BN. Kritikan saya adalah kerana cintakan bangsa dan agama bukan kepada mana2 pemimpin. ( mengikut pandangan saya )

Wallahualam..

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 6:32 PM

@tobengsaya selalu cakap, tulisan saya bodoh jer.... komen2 pembaca menjadi pelengkap :)

....................
Reply To This Comment ...................
September 25, 2013 at 7:21 PM

Steady Din, keep it up!

Post a Comment