........... Pheeewiiiiiit ! Pheeewiiiiiit ! Yang Ni Tok Him Boleh Klik ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pheeewiiiiiit ! Pheeewiiiiiit ! Yang Ni Tok Him Boleh Klik ...

Wednesday, September 4, 201310comments

Ngejas anak PM atau anak TPM ?

Itu zaman bila beb ..... sekarang pakai kabel jenis lain pulak kalau nak cepat naik !






Pheeeeewiiiiiiiiiittttt .......

Baca CURRICULUM VITAE ( orang dulu panggil Resume ) beliau di SINI.

Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2013 at 8:34 PM

Din, sejak kebelakangan ni aku tengok bloggers pro-umno dah makin ramai bertukar kepada bloggers pro-najib. Engkolah satu-satunya blogger setakat ini yang masih bertahan. Aku harap engko tetap teguh dengan pendirian engko dan jangan terpedaya dengan habuan dunia. Lebih-lebih lagi bila PAU dah makin dekat. Ko kena ingat Din. Engkolah satu-satunya blogger melayu terakhir.

....................
Reply To This Comment ...................
September 4, 2013 at 8:47 PM

@AnonymousSaya memperjuangkan Parti Melayu ....:)

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
September 4, 2013 at 9:20 PM

mmg matap la resume salah seorang PAKAR dlm PEMANDU...kalau betul la kan...:)

tp nak heran apa, tgk je la gaya hidup org sekeliling PM...Nazri & anaknya, KJ....kita ni nak kata lebih2 tak layak...ye la aku ni bkn menantu Tun, bukan juga ahli UMNO, takda gelaran Dato', keturunanpun biasa2 je....cuma perbuatan sebegitu sgt asing bg aku.

BUBARkan je lah PEMANDU tu....takda pekdah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2013 at 10:42 PM

Salam,
nak bubar pemandu? Nanti punahsihat dan con setan ckp tambah pemandu lagi. Tanpa pemandu, pm ah jib gor akan hilang haluan. Susah la nak rasmi, main fb, bersosial dgn rakyat, jd dj, gi mkn kat warung, naik gerek. Dah hilang ke sikap pm mkn kat warung jumpa rakyat. Tak jumpa dlm akhbar dah. Pru 5 tahun lagi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 4, 2013 at 11:41 PM

NAJIB NAJIB
APA LAH NAK JADI DGN KO NI NAJIB
MINAH BOHSIA NI LAU LANTIK
JAGA PDRM LAK TU

TAPI AKU TAK SALAHKAN FARAH NI
AKU SALAHKAN SIAPA BOSS DIA
SI AH JIB GOR BIG BOSS THE DUNGU ONE

AKU BERANI BET
BERATUS LAGI BOHSIA BOHJAN
DILANTIK DEK AH JIB GOR
KAT GLC PUN BANYAK BOHJAN
UNDURLAH KAU HJ NAJIB
KAU NI TAK LUPUT TARIKH DAH
MELAYU DAH JIJIK DGN KAU NI

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 5, 2013 at 12:28 AM

Ooooohhhhh inilah rupanya penasihat PM..... Tak sangka, sungguh bijak PM kita mencari calon penasihat kan? Kan?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 5, 2013 at 1:33 AM

wow murah sungguh pusat dia.org dulu2 pantang pusat tersembul.tapi org zaman sekarang lagi nak tunjuk.ada mak bapa ke tidak?@mak bapak pun dh jadi liberal habis?org melayu kt kl ni,berapa kerat je yg tinggal,yg masih berpegang kuat pada adat,budaya
melayu dan agama islam.aku tgk org2 kl yg dok bangsar bagai tu lebih omputih pd omputih.sesama kita melayu kampung ni nak senyum pun susah,jauh sekali nak bertegur sapa.tak caya cuba lepak2 kt bangsar v.menyampah tul

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 5, 2013 at 1:14 PM

Yg selalu over tu dari kg. Yg dari kl x heran dah biasa dah dgn benda2 ni... Culture shock kan

....................
Reply To This Comment ...................
September 5, 2013 at 5:48 PM

Dari 17 orang staf pemandu yg dikatakan bertaraf jusa c itu(gaji besau),11 orang bukan Melayu dan yg 6 orang Melayu itu pula salah sekornya liberal habis macam minah kat atas ni.Ini memang pure jiwa najib,cara najib..macam adiknya sinazir yg melebihkan cina di dalam cimb.

Patutlah dasar kerajaan macam gampang,ini semua kerja2 penasihat dan pemandu ahjib yg memang tak ada agenda Melayu pun dalam kepala hotak diorang.Dah tentulah dengan restu ahjib.

Ahjib must go!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 6, 2013 at 7:05 AM

Tak le glamour bebenor. Perut boncit nak bezakan umornya. But ....she's young...

Post a Comment