........... Kelebihan KJ - Komen2 Pro KJ | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kelebihan KJ - Komen2 Pro KJ

Monday, September 23, 201332comments


Dibawah saya kumpulkan koleksi komen2 pro KJ yang saya terima sejak seminggu ini. 


Kenapa ya, tidak ada satu pun komen yang memuji akan fahaman LIBERAL yang dibawa oleh KJ ?



Come on la cybertrooper KJ, tolonglah berikan hujah yang berasaskan PRINSIP PERJUANGAN MELAYU. Berikan hujah2 kenapa anda sokong fahaman LIBERAL KJ !

Kita kan bercakap mengenai UMNO, parti yang gah mendabik dada sebagai PEJUANG BANGSA MELAYU ! 


Saya beri peluang khas ini untuk anda promote pemimpin pujaan anda.






1 - Amir
September 23, 2013 at 3:52 PM

Harapnya KJ terus menerajui PEMUDA , berbanding Akhram dan KJ , KJ lebih memiliki pakej lengkap sebagai ketua pemuda … maaf cakap dari segi penampilan Akhram dan KJ , saya lebih suka KJ , dan dari segi umur pula , KJ lebih muda , dan dari segi energi pula KJ lebih mantap bila berdebat dengan rafizi … Akhram di mana masa semua tu berlaku ?? Takkan lah dekat pemilihan UMNO baru je muncul ?


2 - Anonymous
September 23, 2013 at 6:46 AM

sekarang pun KJ dah ada fan club dlm facebook. apa cite bro. ini semua fitnah org yg dah nak kalah.


3 - Anonymous
September 23, 2013 at 3:23 PM

Walaupun saya ex-mrsm macam Akhramsyah , tapi saya lebih menyukai KJ . Kharisma KJ lebih menyerlah di kalangan orang-orang muda yang tak berpolitik dalam erti kata lain rakyat di luar sana lebih menyukai kerja-kerja yang dibuat oleh KJ . Harap orang-orang UMNO buat pilihan bijak . Geng-geng pembangkang di sebelah sana pun nampak karisma KJ . Mana lagi pemuda-pemuda UMNO yang sanggup buat terjunan payung terjun? Masuk wataniah ? Bila buat terjunan payung terjun tu ... antara hidup mati ! KJ berani buat !! Badan KJ pun fit , insyallah dari segi kesihatan A , muka pun hensem ... ada daya tarikan untuk orang2 muda yang diluar lingkungan politik ni tertarik dengan UMNO ...


4 - Sengatan Ikan Sepat
September 23, 2013 at 4:10 PM

biar kata org buruk, mengumpat kan..biasalah org meLAYU..tp KJ mmg jd pilihan..skrg mmg kata Xda pertambahan..tp apa yg dilakukan KJ mmg suatu yg memberangsangkan..keberanian yg ditonjolkan dlm Parlimen melambangkan Pemuda Berani, bukan tukang hangguk. meLayu..sampai bila nk kene diperbodohkan? kaum lain pn dh xrespek kaum meLayu..

tp KJ..pembangkang yg rata2nya kaum bukan meLayu, respect Khairy Jamaluddin.




5 - Anonymous
September 22, 2013 at 5:47 PM

Kj adalah pemimpin harapan para exco pemuda umno. Ketua oemuda negeri sokong belaka kj. Jd jgn harap la nak lawan. Jaga muka boleh la


6 - Anonymous
September 20, 2013 at 6:52 PM

Umno lebih terbuka dalam pertandingan...pilih lah samada kj atau pencabar; tetapi aku sendiri sokong kj..bijak berdebat, bila diajak berdebat berani keluarkan fakta..nak harap pemimoin umno yg lain??? Hmmm


7 - Anonymous
September 20, 2013 at 6:57 PM

HIDUP KJ !!! SEGAK DAN BERGAYA !!! HEHE


8 - Anonymous
September 20, 2013 at 8:50 PM

Dengan KJ jugak la ada nya BN youth job fair . belia-belia , budak-budak lepasan IPT semua berpeluang dapat kerja. Lagi-lagi anak muda Melayu. Mereka semua terbela daripada sebelum ni yang menganggur tiada kerja.


9 - Anonymous
September 20, 2013 at 9:50 PM

Kemunculan KJ membawa perlainan... ''KAMI SOKONG KJ''


10 - Anonymous
September 20, 2013 at 11:01 PM

''tapi apa2 hal pun KJ tetap steady''
''KAMI SOKONG KJ''



11 - rasionalisme
September 21, 2013 at 6:29 PM

KJ la..siapa lg yg bantu anak2 muda kalau bkn KJ?


12 - survival bangsa
September 21, 2013 at 7:29 PM

Take note.
pembangkang pn respect dgn KJ.
hidup Khairy!
HIDUP KJ!
no regrets



13 - Rasional
September 23, 2013 at 4:02 PM

KJ berkarisma..Wataniah


PS - Saya sebenarnya boleh kalau nak siarkan komen2 video dari calon2 lain tapi cuma kebetulan, si Akhram saja yang ada contact saya. Kalau KJ atau sapa2 calon lain nak saya promotekan diri anda, NO PROBLEM. 

Saya akan siarkan video tanpa edit. Rakaman pula mestilah interview bersama saya bukan video promo khas.

Tapi saya dan pembaca bebas untuk berikan komen atau pandangan, baik pro atau kontra.  Cuma komen2 yang lari topik atau ada kata2 makian akan saya padamkan.

Offer baik ni !

Share this article :

+ comments + 32 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 6:45 PM

Aku nak tergelak baca komen No.3 ...masuk wataniah ...terjunan payung terjun ...muka hensem
Kalau itulah kriteria KP Pemuda ... kat kem Sg Udang ada beratus-ratus mcm tu
Brader2 komando semuanya pernah buat terjunan payung terjun ...bukan sekali dua ...berpuluh-puluh kali dorang buat terjunan
Muka dorang pun byk yg hensem2

Aku tau ler korang nak defend boss korang ...tapi biarlah komen yg matang sikit
Walau pun nama Pemuda UMNO ... tapi ahlinya bukan budak belasan tahun
Hensem ??? hehehe ... tu kriteria nak pilih ketua darjah

KP UMNO adalah ketua barisan pelapis UMNO
Kena faham apa asas UMNO ... Melayu & Islam
Jadi perjuangannya mesti berlandaskan Melayu & Islam
Bukan berlandaskan hensem ...askar wataniah ...terjunan payung terjun !!!

BN youth job fair adalah sesuatu yg baik ... aku tabik & respect
Tapi tak kan ler dah 4 tahun jadi KP UMNO itu aje yg korang boleh tunjuk
Lagi pun aku berpendapat penekanan patut diberikan kepada org Melayu & Bumiputera
Ini kerana graduan2 Melayu & Bumiputera yg lebih ramai menganggur

Pemuda UMNO patut kedepan dalam mempertahankan agenda Melayu
Tapi sekarang ni mcm perjuangan Pemuda UMNO seperti di "outsource"kan kepada PERKASA & NGO2 Melayu yg lain

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 6:49 PM

Kalau ada orang cakap, KJ adalah permata yang digilap. Bagi aku KJ bukan permata yang digilap. KJ ialah permata yang hilang. Apa yang hilangnya? Aku mencari ke mana menghilangnya melayu dalam diri KJ. Aku boleh nampak melayu pada Azeez Rahim, malah pada Redhuan Tee Abdullah sekalipun aku masih nampak melayu. Tapi pada KJ, aku langsung tak nampak di mana melayunya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 7:16 PM

Kj ni adalah salah sorang yang berkonspirasi untuk menyerang tun semasa dikelantan mengunakan spray dulu betul ke???kalau betul lah dia ni tak layak! Jahanam punya orang!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 7:34 PM

Teramat meloyakan. Komen komen yang diberikan tidak langsung boleh dianggapkan pejuang Islam, Melayu, Raja Raja Melayu. Boleh dianggapkan komen komen yang membodek yang berjurus kepada selebriti.

Sila buat semakan daripada link dibawah. Selaf explanatory:

http://bigdogdotcom.wordpress.com/2009/03/26/apakah-304-perwakilan-pemuda-umno-sanggup-terima-tanggung-jawab-bila-umno-dikuburkan/

http://bigdogdotcom.wordpress.com/2009/03/22/khairy-berkempen-salah-guna-seri-perdana/

http://bigdogdotcom.wordpress.com/2009/03/18/kalau-tidak-beruk-masakan-pohon-bergoyang/

http://dinturtle.blogspot.com/2013/09/kj-saya-tidak-ada-apa2-kelebihan.html

http://www.youtube.com/watch?v=ixlbB9VAeNM

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 8:03 PM

Teruk betul lah pakcik din penyu nih! Baru nak makan mlm, tapi tak jadi. Takut termuntah mcm tadi pagi.

Aparaa! posting gambar pun muka si mat bangla tuh! Siap ngan melayu2 dungu komen pro beruk bangla nih!

Entahlah, apalah punya malang hari ini byk betul posting pasal si mat bangla.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 8:40 PM

berckp pasal umno tidak dpt tidak bercakap pasal bangsa agama dan negara.

saya just baca sekali lalu, tp xde mentioned pn keistimewaan kj dlm mempertahankan hak melayu, mempertahankan islam dan jaguh national.

x kisah la hensem ke (boleh blah), pakej lengkap ke, tarik pemuda ke, semua tu x relevant utk menjadi pemuda umno.

oorg kita pernah tertipu dgn penampilan anwar, nampaknya kita mmg x penah belajar. nasib baik kj x pilih nk tampil imej islamic, kalau tidak...kita pn tau org kita dgn label islam ni senang sgt kene tipu

melayu hampa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 8:43 PM

Komen no 12 itu dalam maksud nya. Kita sudah tahu apa BN/UMNO buat selama ini pun semua nya tidak kena bagi pihak pembangkang tapi bagi mereka untuk respect dan suka KJ ini bermakna ideologi KJ dan pembangkang adalah SAMA.

Alfie

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2013 at 8:50 PM

Sekali dah jijik sampai bila pun akan terus jijik - itu lah KJ si PERASUAH ! Malas nak komen panjang kerana banyak Melayu yang masih tidor tak bangun bangun lagi dan kalau dah bangun pun masih dok mengigau....

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
September 23, 2013 at 8:57 PM

Siapa yang sokong KJ ni biarkan saja. Masa dah terlalu suntuk kalau kita nak perbetulkan minda karat mereka ni. Lebih baik kita fokus kepada Akhram. Berikan lebih banyak exposure pada dia. Bagi Melayu anak DEB ni peluang untuk menjulang kembali Pemuda yang kian lesu.

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2013 at 9:05 PM

Bila dah beri peluang khas ni, takde pulak mereka yang pro KJ ni beri komen ..... pelik !

....................
Reply To This Comment ...................
September 23, 2013 at 9:57 PM

Dari satu segi memang KJ gah dengan karisma kepimpinannya. Beliau pantas menghidu peluang dan cekap mengenal kelemahan lawan. Ketika Anwar cuba mengelirukan dewan rakyat dengan isu BBC dan israel, KJ menyerang bertubi2 sehinggakan anwar yg kita kenal yg lantang dan hebat bersilat politiknya telah lemas dan lesu, melihat ke kiri dan ke kanan untuk talian hayat yg boleh menyelamatkan beliau dari kekangan serangan tersebut. Tanya pula pada Ambiga yg begitu emosi dengan mainan misrepresentation KJ, hampir mahu lari dari gelangang perdebatan dan akhirnya hanya mapun memberikan senyuman paksa shj ibarat tanda kekalahannya, perjuangannya telah dileburkan malam sebelum bersih 3.0 itu sendiri berlaku. Rafizi juga sudah merasa natijahnya, mungkin merasakan masih bernyawa pada pertarungan di london, dia tunduk atas rujukan data dan janji manifesto pr yg kosong, menggulung hujah dengan serangan peribadi terhadap KJ tapi tidak berdaya menepis tumbukan tersebut. Jelas KJ adalah umpama pemidato yg jelas dan matang, berjaya menyembunyikan emosi dan gemuruhnya dan menyerang dengan gaya bersahaja ibarat watak neo dalam filem the matrix. Berapa ramai ahli umno yg mempunyai aura sehebat dan kepintaran mengakal sepertinya selepas Tun Dr Mahathir? Hampir tiada atau mungkin sekali memang tiada langsung! Dan kerana itu cemuhan dan kejian pada awal kemenangannya kini bertukar menjadi pujian dan sanjungan. Menyelamatkan Najib dengan ikon berani dan pintar tiada pada ahli umno yg lain. Mengumpul jika tidak ratusan mungkin ribuan pengikutnya dengan strategi mendampingi anak-anak muda dengan berkesan.

Tapi menjawat Ketua Pemuda dalam UMNO sepatutnya bukan jalan utk KJ mengecap laluan ke singahsana kerusi mutakhir. Kelemahan terbesar KJ ialah beliau lupa, sebab dan musabab parti umno itu wujud. Beliau kabur dalam pendirian tentang kalimah Allah, hak2 keistimewaan melayu islam, keraguan tentang peranannya dalam penjualan aset strategik negara seperti ecm libra, khazanah holding, telekom, hampir2 Felda dan syarikat strategik seperti percetakan, perubatan dll. Bagaimana pula persoalan altantuya yang dikaitkan dengan najib pada zaman paklah juga amat mencurigakan kita tentang apa yg terjadi dalam kepimpinan dua puncak kuasa antara Najib dan Paklah dan kumpulan budak jahat tingkat 4 tudingan Tun Dr Mahathir. Kita terlupa isteri razak baginda pernah menjerit diruang legar mahkamah bhw bukan suaminya yg berminat menjadi PM pada ketika itu. Apa yg tersirat?

Jadi kesimpulannya KJ mungkin dirasakan baik oleh 304 wakil pemuda umno negara pada 2008 utk kerusi ketua pemuda namun samada pilihan ini adalah selamat kpd umno adalah suatu perkara yg lain kerana pada ketika ini, umnolah yg sedang menunggang imej KJ ikon anak muda. Menyalah dan muntah melihat KJ adalah perkara mudah tetapi bekerja utk umno dan kelangsungannya hampir tiada yg dapat menyamai dia, apatah mengalahkannya. Dan jika akhram atau sesiapa yg mahu menghidu jawatan berkenaan berjaya sekalipun, taruhan imej dipundaknya adalah besar sekali kerana anak2 muda amnya dan ahli2 umno khususnya akan mula membandingkan dia dengan tanda aras baru yg diletakkan oleh KJ ini.

Apapun Waallahualam Bissawab. Semoga Allah aw merahmati Malaysia dan umat Islam seluruhnya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 9:59 PM

Salam, boleh semak dalam fatimahzuhri.blogspot.com,comparison between KJ and Anwar;open letter to Malaysian;Why do we need to learn history..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 23, 2013 at 10:54 PM

salam ,

ramai penyokong kj sokong kj macam sokong artis dalam af dan maharaja lawak jer. bukannya atas tiket parti politik tapi selebriti. harap para penyokong kena la memuji seperti yg bro din anjurkan. segala impian dan pemikiran kj dan tindakan yg akan dia lakukan jika jadi ketua pemuda untuk enam tahun yg mendatang. boleh juga bercerita apa yg telah dia lakukan untuk pertubuhan kebangsaan melayu bersatu bagi kumpulan pemuda umno dan umno keseluruhannya. ketua pemuda bn tidak dicalon dan diundi. tak kira jika dia buat untuk bn. ini semua merupakan pujian dan sanjungan kepada pemuda yg ingin memilih kj sebagai ketua pemuda umno. kalu setakat cerita membodek ah jib gor, tak payah la cerita.

bagi calon yg lain, mereka berhak la nak tonjolkan diri kerana baru la ni orang kenal. tak pasti la pulak ada kawan macam kj atau tidak. so, bro din disokong untuk terus berbicara bab umno kerana tak tahan juga kalu dok asyik makan manis-manis ajer, kena juga makan pahit, masam, kelat, masin. kalu pahit, itu bagus kerana ada ubat. kalu manis, mudah datang penyakit.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 12:31 AM

admin jangan kurang ajar. Penyokong KJ hormat peyokong admin iaitu tidak menyerang peribadi Mukhriz. Tolong hormat sikit kalau nak orang hormat anda. Jangan sampai matahari terbelah dua.

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
September 24, 2013 at 12:37 AM

frust giler sbb TAK PUJI KJ awal2..kalau tak, mesti nama naik dlm artikel bro DT.....wakakaka

ada BETUL juga apa yg dikatakan oleh penyokong KJ bila kata KJ & PEMUDA UMNO beri ruang & peluang dlm satu tpt utk rakyat Mas mencari kerja.....itu mmg terBAIK.....satu lg sifat KJ yg BAGUS adalah BERANI berDEBAT dgn pembangkang.....mmg salute.....benda BAIKkan mmg kena PUJIlah......:)

Tp kita semua nak tahukan mcm mana seorang YG TAK BEKERJA tp boleh menjadi KAYA RAYA dlm sekelip mata.....yg tu mmg TAK MOLEK, TAK BAGUS, TAK BIJAK.....kalaulah KJ tiada "SIFAT2" berkenaan, insyaAllah dia diterima baik oleh semua rakyat Mas

bukan nak menidakkan kelebihan yg ada pd KJ, tp "SIFAT" dia tu akan lebih meMUDARATkan UMNO & Mas pd masa akan dtg....cuma cpt atau lambat je.....terpulanglah samada nak menternak AI yg baru atau disekat sedari awal.....sifat & kelebihan kedua2nya sama walaupun btg tubuh berbeza.....tp UMUR KJ & AI rasanya tak jauh beza dah.....itu berdasarkan imej terbaru AI......HENSEM....berGETAH uuuuuu......haha

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 1:08 AM

@AnonymousMeminta penyokong KJ berhujah menyokong fahaman LIBERAL KJ anda lihat sebagai menyerang peribadi ?

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 1:09 AM

@dinturtlesatu lagi .... penyokong Mukhriz ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 1:17 AM

@Dinturtle ada ke sapa2 cakap pasal sokong mukhriz??pelik bebenor la anon 12.31 tu... cuba lihat kita blh nmpk yg peminat2 kj ni mcm agak taksub! Tak ke ada sikit2 mcm anwar dulu?? Aku rasa kalo kj ni x dpt jadi pm mahu meroyan peminat2 dia ni...akan ada kah parti politik baru selepas pkr?? Wallahualam...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 1:24 AM

liberal apa ke namanya. KJ beragama Islam dan ikut ajaran Islam serta selalu mndengar pandangan Ustaz Farhul Bari bersama dalam beberapa program

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 5:25 AM

Rasanya KJ lebih sesuai memimpin Putera UMNO...Banyak peminat KJ dari kalangan rakyat yang berumur 25 tahun kebawah yang masih dibuai dgn sifat keremajaan. Pemuda UMNO perlukan pemimpin yang lebih matang dan lantang sifatnya. Boleh bercakap apa saja bersangkutan hal sosial, ekonomi dan Ugama..KJ langsung tidak boleh bercakap perihal Ugama yangmana ugama itu adalah salah satu wadah perjuangan UMNO. Malu kita bilamana ugama Islam diperkotak katikan oleh bangsa asing pemuda hanya berdiam diri...H2O dan KJ adalah pemimpin yang telah merosakan sayap kanan UMNO selama ini..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 7:07 AM

wahh... pengampu kj dh hangin dh tu. aku mmg x bleh terima kj. pd aku pemimpin mmg kna nmpk bersih kalau nk jd pemimpin. rakyat malaysia dah muak dengan rasuah. ni org yg pnh didapati terlbat dgn politik wang jugak nak diangkat jd pemimpin. kalau kj n kak jat menang jgk dlm pau ni, mmg umno nk lingkup...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 7:12 AM

Aku pun bukan sokong KJ, tapi berita ini sudah cukup merabakkan kredibiliti Akramsyah. Kalu dia tak jawab, bermakna dia berbohong. sampai hari ni pun tak berani Akramsyah jawab.

MAYC nafi Akhramsyah pernah jadi presiden
2013/09/21

Sungai Petani: Persatuan Kelab-Kelab Belia Malaysia (MAYC) mendakwa calon Ketua Pemuda UMNO Kedah, Akhramsyah Sanusi tidak pernah menjadi ahli atau presiden persatuan itu seperti yang didakwanya sebelum ini.

Sehubungan itu, Presidennya, Mohd Hazri Mohd Hadzir, meminta semua pengerusi MAYC negeri segera membuat laporan polis bagi membolehkan perkara itu disiasat.
Tidak sokong Akhramsyah


Beliau juga mengarahkan 30,000 ahli MAYC di seluruh negara tidak memberi sokongan dan bantuan politik kepada anak bekas Setiausaha Agung dan Naib Presiden UMNO, Tan Sri Sanusi Junid ketika bertanding menentang Ketua Pemuda UMNO, Khairy Jamaludin pada pemilihan akan datang.

Katanya, beliau terkejut apabila membaca kenyataan Akhramsyah dalam laman blog dipercayai miliknya yang mendakwa beliau adalah bekas Presiden dan ahli MAYC sebelum membuat siasatan lanjut.

“Berdasarkan pemeriksaan dan siasatan, saya dapati Akramsyah tidak pernah menjadi ahli mahupun presiden MAYC.

“Sehingga kini sembilan laporan polis sudah dibuat di seluruh negara terhadap kenyataan Akramsyah itu.
Mahu penjelasan ROS

“MAYC juga mahu Pendaftar Pertubuhan (ROS) membuat penjelasan mengenai kedudukan Akhramsyah bagi membersihkan nama persatuan ini,” katanya selepas merasmikan mesyuarat Agung MAYC Kedah, di sini semalam.

Mohd Hazri turut mengumumkan lima ahli MAYC Kedah yang bakal bertanding pada pemilih UMNO peringkat bahagian di negeri ini, iaitu beliau sendiri sebagai Ketua Pemuda Sik, manakala Pengerusi MAYC Kedah bertanding Ketua Pemuda UMNO Sungai Petani.

http://www.bharian.com.my/bharian/articles/MAYCnafiAkhramsyahpernahjadipresiden/Article/

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 10:36 AM

Walau sehebat mana pujian kepada KJ, sehebat mana dia berhujah dgn anwar, dgn Ambiga atau sesiapa pun, Saya kurang mengenali KJ, tapi kisah persaiangan untuk KP umno yg lepas, dan bagaimana dia boleh menang dgn mukhriz, telah menyebabkan reputasinya jatuh dengan teruk... itu belum lagi kes projek2 kerajaan zaman pak lah, kes penjualan aset dan projek kerajaan dan pengumpulan harta (mcm anwar) telah menyebabkan KJ tidak layak sama sekali menjadi KP pemuda, malah saya cukup sangsi jika beliau diberi jwt menteri penuh,,, apatah lagi perdana menteri.!!! Mungkin dia adalah anwar dlm pembikinan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 12:37 PM

@dinturtle

Komen2 dari penyokong akhramshay pulak? cer tunjuk kan. bagi penyokong KJ ni berbulu pulak. hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 1:03 PM

Bakat debat? Bakat berani? Pembangkang sokong? Ini semua TAK PENTING!!

Yang penting - amanah, integriti, telus, berwibawa, jujur, tepati janji dan berprinsip AGENDA BUMIPUTRA.

P.S. kera jantan ni ada rekod rasuah, politik wang - ciri ciri jenayah.
Yang sokong tu dah rasa wang haram, tak masuk syurga.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 1:53 PM

bagi saya kredibiliti kj boleh dinilai pada jasa pemuda umno kepada Bn pada pru 13 tempohari..adakah pemuda cukup garang membela Umno dan Bn pada pru lepas??bagi saya TIDAK

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 2:06 PM

elehhh... orang2 yg komen kat atas ni org2 yg sama gak

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 3:42 PM

Bagi aku KJ dah sinonim dengan golongan muda. KJ jugak keterampilan karisma yang merangkumi kepetahan bercakap, keberanian berinteraksi dengan lawan, intelektualiti, konsistensi, kepintaran dan pendekatan yang bersifat liberal, maka beliau adalah magnetik yang tidak sahaja menarik golongan muda Melayu (termasuk di luar Umno) tetapi juga bukan Melayu.

....................
Reply To This Comment ...................
September 24, 2013 at 5:57 PM

Kepada yg galak sgt dok bangkitkan KEHEBATAN KJ bercakap dn berhujah sana sini konon lengkap dgn fakta lah aper la,cuba korang ingt peristiwa 30 tahun lalu.Seorang yg digelar insan kamil pernah muncul dlm umno mcm puteri kayangan turun ke bumi.

Dia turun membawa sekali pakej lengkap iaitu muka hensem,petah berckapa dn berdebat.Bersembur-sembur ayat al-quran dan hadis Nabi keluar dari mulut melawan serta membantai ulama serta ustaz dari Pas smpai semua org terpesona termasuk la Tun M yg org Yahudi pon tak mampu menipu beliua tetapi mamat 2 menipu Tun M sekelip mata sahaja smpai menjadi TPM hnya selepas 12 tahun menyertai umno.

Apa org umno tidak pernah belajar dari sejarah?? Dulu anwar bantai Pas dn pembangkang dgn segala hujahan dn pidato dia.Tp hari ini dia bersama pembangkang menghancurkan negara.

Melayu mmg mudah lupa...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 7:02 PM

Aduh takot2 cacai kacang soya basi kj bunyi dah

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 24, 2013 at 11:37 PM

kih kih kih , aku org MUDA pun tak sokong siKJ to, nak JILAT pun biar ade FAKTA, heehhehehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 25, 2013 at 11:46 AM

tak kisahlah apa pun,,aku cuma nak pemimpin yang ada TELURRRRRRR..
bukan mcm najib, bukan macam hisyam, bukan mcm pondan2 yang lain tu...tengkiu

Post a Comment