........... Inilah Dia Kesan Nyata Tahaluf Siyasi Pas-Dap | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Inilah Dia Kesan Nyata Tahaluf Siyasi Pas-Dap

Monday, September 16, 20137comments


Perhatikan dua contoh artikel bloggers pro Pas yang merujuk kepada lapuran TMI ( tak tahu kenapa Harakah tidak ada berita ini ) - Selepas Nik Aziz dan Hadi, Tuan Ibrahim pula tegas mahu kukuhkan Pakatan - dimana Tuan Ibrahim juga mahu kerjasama Pas dengan Dap diperkukuhkan lagi.

Inilah dia contoh kesan Tahaluf Siyasi Pas bersama Dap ! Ketua Dewan Ulama, satu badan tertinggi dalam Pas yang secara resminya mempunyai kataputus dalam banyak hal ( secara tak resminya kuasa veto itu dimiliki oleh Nik Aziz ) pula diperlekehkan bila memberi pandangan yang berlawanan dengan kehendak Nik Aziz.

Agaknya kedua blogger diatas merasa puas hati dapat balun Ketua Dewan Ulama Pas sendiri ! Kerana apa ?

Kerana mahu terus mempertahankan kerjasama politik bersama kafir Dap ....... sampai ketahap begitu sekali ...

Yang bertepuk sorak riang pastinya  ...........syaitannirrajim.

Share this article :

+ comments + 7 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 16, 2013 at 6:01 PM

Ingat dah celik mata? tapi tak jugak. banyak sangat puppet DAP dan PKR dalam PAS.

PAS kena control DAP & PKR.
UMNO dipimpin oleh Ah Jib Gor, PM Cina pertama Malaysia dan Melayu elitist.

Habislah melayu....

Tak lama lagi Malaysia jadi macam Singapore dan penduduk macam kat Indonesia.

Malaysia di control oleh Cina (macam Singapore).
Jurang Melayu elite dan melayu kebanyakan jadi makin jauh (macam Indonesia).
Ramai nama melayu tapi kebanyakkannya sembahyang kat rumah allah (gereja) atau islam atas nama aje (macam SIS).

Ya Allah, selamatkanlah umatMu ini..

....................
Reply To This Comment ...................
antihipokrit
September 16, 2013 at 9:13 PM

Dah byk sangat makan taik DAP, itulah jadinya. PAS udah mula jadi parti SEKULAR. Lebih teruk drpd KEBANGSAAN

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 16, 2013 at 9:55 PM

Bagaimana acuan, begitulah keknya, guru kencing berdiri, murid kencing berlari... Itulah anrata pepatah yang sesuai untuk para pemimpin pas. Kini rasanya wajah pas yang dahulu telah hilang sepenuhnya, kalau dahulu ulamak mencorakkan pandangan ahli, pemimpin menentukan halatuju parti, dewan ulamak sebagai pusat rujukan... Kini ulamak dan dewan ulamak dikutuk habis2san, hanya kerana nak kaji bahalul siyasi yg mereka sendiri persetujui. Pas ni dah jadi mcm orang bela hantu raya, masa buat perjanjian dgn hantu tu, nampak mudah dan seronok, bila dah tau benda tu haram disisi agama, maka nak membuang hantu dan saka tu amat payah, mungkin memerlukan korban.
Korbannya ialah kejatuhan reputasi dewan ulamak, ulamak dikutuk dan dihina.... Tinggallah ulamak politik Hj Nik Aziz yang akan tetap membela hantu raya hingga mati.... Dia dah nekad nak mati bersama syaitan peliharaannya....

....................
Reply To This Comment ...................
September 16, 2013 at 11:13 PM

@Anonymoussaya tidak menolak kemungkinan ia lebih kerana menjaga EGO Nik Aziz

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 16, 2013 at 11:36 PM

Komen aku sebelum ini "PAS MASIH LAGI BERMIMPI (BACA MENGIGAU) ... DENGAN MIMPI BASAH ... HARUN DIN BARU TERSEDAR DARI MIMPI BAHALUL BERAIR LIUR BASI ... BERSETUBUH DENGAN DAP ... DAN KESEDAPAN PERSETUBUHAN ITU TELAH DINIKMATI OLEH RAMAI ORANG ... TERUTAMANYA KEPIMPINAN TERTENTU DALAM PAS YANG MENDAPAT HABUAN TERTENTU DARI DAP DAN PKR ... MANA MUNGKIN PAS BERPISAH DENGAN DAP DAN PKR ... PERPISAHAN DENGAN DAP DAN PKR AKAN DITENTANG OLEH PIMPINAN TERTINGGI PAS"
Apabila melihat penulisan dua blogger pro pas itu maka ianya ternyata benar ...

Apatah lagi sabda nabi pas si father nicky yang berbunyi "TIDAKLAH MENJADI KESALAHAN (DOSA) BERSAHABAT DENGAN IBLIS DEMI MENEWASKAN UMNO' juga telah aku catatkan dalam komen aku sebelum ini. Biar apa pun hujah dari kepimpinan pas yang lain ... sekiranya ianya bertentangan dengan sabda nabi pas janganlah engkau harap penganut agama pas akan menerimanya dengan mudah ... kerana sesungguhnya martabat nabi pas adalah maksum ... buah bicaranya adalah suci ... kalau bertentang dengan hadis sekalipun ianya dianggap kita ini tidak faham atau tidak hadam apa yang nabi pas bicarakan.

Impilkasinya walaupun ramai ulama pas menyedari bahawa penganut agama syiah sedang berleluasa dan ada diantara mereka telah menjadi pemimpin tertinggi pas ... dan ulamak di dalam pas amat menyedari bahaya ancaman syiah ini kepada iktikad fahaman sunni ... ulamak di dalam pas akan mendiamkan diri ... kerana sabda nabi pas di atas yang membenarkan persekongkolan dengan iblis telah diterima oleh ulamak pas dan telah menjadi suatu pegangan yang dianggap benar oleh setiap penganut agama pas. Cumanya aku kekal berdoa agar persahabatan diantara iblis dan nabi pas itu kekal sehingga rohnya dicabut oleh malaikat maut. Apatah lagi jika melihat di dalam perestuan ulamak pas kepada sabda nabi pas itu ... tiada seorang pun ulamak pas menasihatkan nabi pas di atas kesongsangan pemikiran nabi pas itu. Bahkan ianya telah menjadi amalan yang dianggap benar oleh penganut agama pas.

Ini kita dapat lihat ... penganut agama syiah yang menjadi pengikut agama pas dengan beraninya mengangkat Chin Peng sebagai pejuang ... bahkan dengan selamba rocknya dia berkata "Chin Peng telah menemui Ilahi" ... sedangkan setahu aku ... "roh orang kafir tidak sempat pun naik ke langit pertama ianya dihumbankan kembali ke dunia ini dengan hinanya.

Rumusannya ... mimpi basah persetubuhan pas, DAP dan PKR tidak akan dapat dirungkai dengan mudahnya oleh ulamak pas yang baru tersedar itu ... Bahkan ulamak yang baru tersedar itu akan kembali menarik selimut dan meneruskan mimpi basah mereka bersetubuh dengan DAP dan PKR ...

....................
Reply To This Comment ...................
September 16, 2013 at 11:37 PM

...demi menjaga ego yg kononnya seorang ulama hebat maka '' DAP didahulukan, Islam diketepikan'' ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 18, 2013 at 3:32 PM

Majoriti penyokong PAS hari ini adalah golongan Islam Liberal. Mereka yang konsevatif kini beralih kepada UMNO kerana dilihat lebih konservatif selepas pemerintahan Mahathir. Itulah realiti hari ini, orang muda lebih gemar sesuatu yang nampak lebih pluralisme.

Post a Comment