........... 16 September 2013 - Matinya Seorang Patriot Dari Kacamata Pakatan Rakyat | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

16 September 2013 - Matinya Seorang Patriot Dari Kacamata Pakatan Rakyat

Monday, September 16, 201310comments




ahPeng sulah mati ooooooooo ..........


Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Kampung
September 16, 2013 at 11:31 PM

Salam bro Din,

Kalau zaid ada baca blog ni, soalan aku pada dia satu je. Sudah ke jutaan orang Melayu memaafkan cina yang bertanggung jawap membunuh ribuan orang Melayu?

....................
Reply To This Comment ...................
September 16, 2013 at 11:46 PM

Assalam Bro

Itu cina yg mampus sudah jadi rakyat Malaysia ke... sibuk bagai nak tanam kat Malaysia apa cerita.... Jangan layan siZaid tu bro... mabuk agaknya masa bercakap....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 17, 2013 at 12:55 AM

Bodohnya orang Pakatan bersama2 konco2nya. Betul2 zalim....

....................
Reply To This Comment ...................
September 17, 2013 at 7:44 AM

Harap Puak2 Pakatan Buat Kenduri utk Cinpeng! :D

----------
Bro Din, Mohon Link, TQ :)

....................
Reply To This Comment ...................
September 17, 2013 at 8:23 AM

Lupa nak bagi tau?..layakkah orang sudah bertaubat seperti zaid ibrahim dari todi dan arak kembali memusuhi bangsa sendiri?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 17, 2013 at 10:06 AM

Salam,

umur chin peng 90 thn. Masa nak merdeka, kerajaan lulus warganegara kat sejuta pendatang yg dah lama ada kat tanah melayu. Masa tu, chin peng tak nak jadi warganegara tanah melayu, dia nak jadi pemberontak. So, bila masa dia jd warganegara. Kita merdeka 56 + 2 thn masa offer warganegara. Ada ke nama tempat setiawan masa dia lahir. Kaki kelentong dan putar alam la yg sokong chin peng ni. Sejarah ikut sedap mulut ckp. Fakta tahi je yg mereka guna.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 17, 2013 at 11:17 AM

Hanya orang yang bergantung hidup dan sumber WANG dari kaum Cina saja yang menggagongkan bapak terrorist ini.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 17, 2013 at 11:42 AM

Allah Maha kuasa mampus chin peng hari malaysia seperti Bala yg bersumpah dgn tuhannya. Hehehe...tiap tahun lepas ni kita cele hari msia barua2 komunis nih cele hari chin peng.
SemmgNya Allah memberi peringatan siapa hero siapa benar musoh agama bangsa dan negara. Munafiq yg kuat menyondol...anak beranak serupa....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 17, 2013 at 12:28 PM

tidak boleh nk marahkan mereka.. kerana jiwa mereka dan perjuangan chin adelah sama.. utk menghancurkan negara dan rakyat yg tidak menyokong perjuangan mereka...

....................
Reply To This Comment ...................
October 9, 2013 at 2:30 PM

Inilah yg dikatakan buta sejarah Malaya yg dia tau cuma sejarah saudara mara yg membunuh pejuang negara dan rakyat yg tidak berdosa! Adalah sangat dangkal dan singkat otak mereka yg menyokong kumpulan serpihan durjana ini. Ingatlah yg menyokong mereka sama seperti membenarkan perbuatan PKM selama beberapa abad yg lalu. Di Kedah semasa kecil selalu diingatkan PKM memerintah selama 19 hari dari 16 Ogos 1945 hingga 3 Sept 1945 telah mengorbankan ratusan jiwa yg tidak berdosa. Malah Ketua Kampung Kuala Ketil, Kedah dibunuh dgn menimbus seluruh badan beliau dgn kepala sahaja di atas cuma kesalahan beliau menyokong British Military Administration. Nasib baik bandar Alor Setar dapat dipertahankan oleh askar2 Jepun yg masih ada atas tindakan cepat Almarhum Tunku Abdul Rahman dan teman2 beliau, kalau tidak semua daerah di Kedah jatuh ke PKM.

Post a Comment