........... Telur Waytha BESAR Oooooooo.... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Telur Waytha BESAR Oooooooo....

Tuesday, August 27, 20138comments

Ramai yang dah berbulu dengan Timbalan Menteri di JPM P. Waythamoorthy akhir2 ini kerana mempersoalkan kredibiliti pihak Polis dalam memerangi jenayah dan kerana cuba menjadi hero tak bertempat bagi kaum India.

Malah Zahid bersama Hishammuddin telah meminta beliau supaya berhenti saja dari kabinet jika mahu berfikiran umpama NGO.

Apakah Waytha kecut telur ? Ini katanya -

“Saya menggesa Ahmad Zahid bekerjasama dengan saya bagi menangani isu ini supaya langkah pencegahan dapat diambil dengan sewajarnya,” - TMI.

Hahahahahaha ...... wa cakap lu, TELUR DIA LAGI BESAR LA ! 

Lebihkurang besar ni kot ...

Sikit dia tak berganjak dari pendiriannya .... jauh sekali MEMINTA MAAF.

Sebab apa ?

PERDANA MENTERI NAJIB yang jadi bos besar sendiri tak kata apapun ! Ada dia kisah ?


versi Omputeh di JUST READ!

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 2:08 AM

Din, aku heran sungguh. Apasal najib lantik orang kuat hindraf ni sebagai timbalan menteri? Besar sangat ke jasa hindraf ni terhadap kerajaan? Setau aku ramai lagi orang India yang setia menyokong kerajaan, yang tak pernah bermusuh dengan umno dan lebih layak menggantikan tempat Waythamoorthy. Sekali lagi aku nak bertanya kat najib, apa jasa hindraf sehinggakan diberi tempat istimewa dalam kerajaan? Sebab hindraf kuat menentang kerajaan kot. Kalau macamtu, aku nak mencadangkan kat najib supaya lantik aje orang kuat dong zhong sebagai timbalan menteri pendidikan. Diaorang tu pun kuat menentang jugak. Kira dah cukup syarat tu.

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
August 27, 2013 at 7:57 AM

salah satu PARASIT yg WAJIB PM lupuskan scpt mungkin......menyemak dlm kerajaan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 8:26 AM

semua penjawat harus ingat satu fakta penting iaitu Bahtera Demokrasi bukan seperti Bahtera Dinasti dalam ertikata: kalau kedudukan tertinggi boleh diarah turun, wal hal perkara sama mustahil terjadi dalam Bahtera Dinasti, maka apalah sangat kekalnya kedudukan timbalan kepada kedudukan tertinggi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 8:34 AM

@Anonymous

sebabnya mudah: insan yang tidak berpijak di bumi yg nyata dan sentiasa bercakap besar harus diberikan tanggungjawab yang nyata supaya dia tahu tinggi atau rendahnya langit, dan setelah ia tahu tinggi atau rendahnya langit, senyaplah ia, selebihnya senanglah nak pulangkan nalik paku dan buah karas. he he

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 8:54 AM

salam,

tarak serupa telur pemimpin umno, kecil dan mungkin dah dibuang. mana2 yg sokong ah jib gor kena sokong sama ini murti juga. kerana dia dilantik oleh ah jib gor. bukannya oleh rakyat. rakyat tarak pilih dia dlm pru. tapi ah jib gor manyak suka sama dia. kalu worang india cakap, dia tarak faham kita cakap. tapi dia mau kasi kita faham dia cakap. oleh kerana ah jib gor yg lantik, dia sama taraf aje dgn semua menteri yg dilantik oleh ah jib gor. zahid dan hisham tu bersuara sebab pau. mau tonjol diri juga. belakang kalu, lobang jubur ah jib gor juga aku jolok.. kita tunggu jer kakak hisham tu minta maaf sebab dah keluarkan kenyataan yg agak lembut kpd murti tu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 10:02 AM

Bekerjasama dengan dia, kepala hotak!! Patut dia la bekerjasama dengan polis.

Adoila pemimpin Melayu yang lemah. Selalu digambarkan pahlawan melayu dengan keris, bertanjak bersilat bagai. Dah macam takde makna.

Bugis bangsa yang garang? Myth busted..

Minang Melako

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 10:11 AM

Hmm Wikipedia maklumat menarik mengenai orang Bugis. Check this out:

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugis

Kebetulan atau tidak..endless possibilities..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 11:06 AM

Moyang keturunan Bugis di katakan berasal dari Taiwan jika mengikut kenyataan dlm wikipedia

Post a Comment