........... Selamat Hari Raya AidilFitri ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Selamat Hari Raya AidilFitri !

Wednesday, August 7, 20136comments

Kepada semua pembaca Dinturtle dan kepada semua rakan2 bloggers, saya ingin mengucapkan -



selamat hari raya photo: Yo!!! Selamat Hari Raya 19Ryz73wL.gif
KLiK lagu Saloma



Share this article :

+ comments + 6 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2013 at 6:59 PM

kesempatan ini juga saya ingin mengucapkan SELAMAT HARI RAYA kepada admin dan semua rakan rakan pengunjung. seandainaya ada khilaf dan salah didalam menyuarakan perasaan, harap dimaafkan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2013 at 8:46 PM

Selamat hari raya kepada semua....

Din, bila nak buat perjumpaan Kelab Peminat Din Turtle. Kalo jad nantii, aku cadang kita wat gathering kat Ganu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 7, 2013 at 8:57 PM

Haaaa, alhamdulillah dapat jugak saya singgah ke sini. Dah lama tak online. Sibuk di bazaar ramadan. Hehehe. Kpd abang Din, saya ingin mengucapkan selamat hari raya. Maaf zahir dan batin. Kepada semua bloger ,peminat abg din dan tak lupa peminat PCP84 (ehem, ada peminat ke? Mihmihmih:-*) SELAMAT HARI RAYA ,MAAF ZAHIR BATIN.*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 8, 2013 at 1:02 AM

Selamat beraya bro, lepak kedai mamak slepas selesai smua urusan dapor, aku tanya ngan mamak besok ada buka ka? Dia jawab pukul 5 pagi ada tutup pukul 12 ada buka.. baik punya niaga mamak ni.

....................
Reply To This Comment ...................
August 8, 2013 at 4:09 AM

@Anonymousberniaga apa tuh, pastinya ramai yang nak tahu :)

Selamat hari Raya !

....................
Reply To This Comment ...................
August 8, 2013 at 4:10 AM

Selamat hari Raya SEMUA !

Post a Comment