........... Saya SOKONG Kenyataan Ketua Wira Perkasa ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Saya SOKONG Kenyataan Ketua Wira Perkasa !

Thursday, August 29, 201317comments


Sehari dua ini beberapa bloger pro BN ada menyiarkan artikel yang balun Ketua Wira Perkasa, saudara Irwan Fahmi Ideris. Ini saya lihat sebagai tindakbalas terhadap kritikan keras beliau terhadap Najib ketahap meminta Najib melepaskan jawatan PM.

Ada yang menuduh ( dengan tanda soal ? ) apakah Irwan dibayar oleh Dap atau telah menjadi balaci Anwar dan pelbagai persepsi negatif yang sengaja dilemparkan terhadap beliau ..... hanya kerana Irwan dengan berani menyatakan beliau sudah tidak percaya lagi kepada kepimpinan Najib untuk membela nasib dan memelihara maruah bangsa Melayu Pribumi dibumi Tanah Melayu.

Menariknya hampir semua blogers itu menyiarkan SATU ARTIKEL YANG SAMA yang mereka copy paste.

Terpulanglah ..... itu hak dan kebebasan masing2 dalam menyuarakan pendirian.

Blog Dinturtle pula menyatakan SOKONGAN kepada Ketua Wira Perkasa, Saudara Irwan Fahmi Ideris !

Saya setuju dan beri sokongan kepada kenyataan Irwan -

Sudah cukup segalanya digadai, sudah cukup....... Kepimpinan Wra Perkasa Malaysia berharap supaya Hj Najib meletakkan jawatan. Pengorbanan ini perlu demi menyelamatkan survaival Islam dan Melayu di bumi sendiri. - KLiK

Saya masih menantikan berita terkini dari Irwan .... Apapun saya harap Irwan akan terus tetap dengan pendirian yang diambil walau apapun tindakan atau tekanan yang beliau terima dari kepimpinan Perkasa yang semalam dikhabarkan akan bertemu beliau - KLiK.

Saya percaya akan keikhlasan perjuangan Irwan dan saya juga percaya Irwan tak bawa pisau masa berjumpa Rahman semalam !



DEMI PERJUANGAN DAN MARUAH BANGSA MELAYU !

PS - Saya juga percaya RAMAI orang Melayu yang menyokong Irwan. Ayuh, sama-sama kita berikan sokongan !

Share this article :

+ comments + 17 comments

....................
Reply To This Comment ...................
August 29, 2013 at 5:16 PM

Komen maki hamun waima terhadap Najib sekalipun, saya tidak akan siarkan. Tolong berikan pandangan cara berhemah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 5:24 PM

SAYA NAK TANYE BRO DIN

1.ADAKAH AH JIB GORBLOK BERHEMAH APABILA MENGHAPUSKAN MECD

2.ADAKAH AH JIB GORBLOK BERHEMAH APABILA BAGI BERBILLION KAT SEKOLAH CINA TAPI BAGI CIPUT KAT SEKOLAH AGAMA

3.ADAKAH ROSMAH GEMOK BERHEMAH SAKAU DUIT NEGARA UTK GLAMOR WALAUPUN GEMOK PENDIK MCM BABI

4.BERHEMAHKAH AH JIB GORBLOK KETIKA BAGI TANGLONG FREE KAT CINA BUT TAK BAGI APA PUN KAT MELAYU MASA RAYA

SO I SAID TO U FUCK WTH THE WORD BERHEMAH FIST WTH AN IRON FIST... AN EYE FOR AN EYE.. I HAD ENUF OF THIS PEMIMPIN PUKIMAK BACUL PENJILAT JUBUR CINA I AINT GOT NO RESPECT FOR HIM NOT AN IOTA N AGAIN I REPEAT... FUCK U NAJIB

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 5:24 PM

Saudara hanya memulakan ombak yang kecil sahaja. Daripada ombak yang kecil ini, akan datangnya ombak yang lebih besar penolakan melayu terhadap presiden umno yang dinamakan sebagai Tsunami Melayu. Biar Najib tau bukan sekadar Tsunami Cina yang menyebabkan beliau terkejut. Tsunami Melayu juga akan membuatkan beliau tersentak dan terus pengsan. Jangan sesekali memain-mainkan perasaan melayu. Kita bagi dia masa 5 tahun untuk dia berubah. Tup-tup dia mintak kita pulak kena berubah. Sejak bila dasar dan teras umno boleh berubah ke arah liberal?

....................
Reply To This Comment ...................
August 29, 2013 at 5:34 PM

@AnonymousIni contoh komen yang saya tidak akan lepaskan .... lain kali. Sebenarnya banyak dah komen saudara saya padamkan :)

Saya nak kita berhujah, berikan pandangan. Cara memaki hamun akan hanya beri kesan negatif kepada mesej yang ingin kita sampaikan.

Bagaimanapun ada artikel tertentu saya akan luluskan jika mahu lepas perasaan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 5:49 PM

apabila tiada hujah ... apa yang mampu dibuat hanyalah copi paste ... kerana roh perjuangan telah dibeli dengan $$$$$$$$$$$$ oleh ah jib gong ... yang salah dikatakan benar ... yang dangkal dikatakan dalam ... yang bodoh dikatakan bijak ... yang pandai dikatakan dungu ... yang dalam dikatakan cetek ... yang betul dikatakan silap ... pemandu membawa ah jib gong ke dalam gaung dan kehancuran dikatakan membawa ah jib gong ke puncak kejayaan dan kemasyhuran ...

memang benar manusia tidak lari dari melakukan kesalahan ...
sesiapa pun pernah silap kerana kita adalah manusia ...
tetapi kalau kesalahan diulang ... bersilang dengan kesilapan dan juga dikerapkan tanpa jemu ...
itu sudah boleh dikatakan dungu dan bodoh namanya ...

jangan jadikan dap dan nwar berahi sebagai alasan membela ah jib gong ...
dengarlah denyut nadi rakyat ...
lihatlah dan dengar dengan mata terbuka telinga tergiang ...
gunakan akal untuk berfikir ...
ketepikan sentimen cinta dan kasih ...
ketepikan $$$$$ dilabur ...
adakah ah jib gong sekarang masih mempertahankan teras bangsa melayu dan kekuatan negara bangsa ...
atau dia sebenarnya hilang arah kerana dia tiada arah hendak dituju ... berjalan ke depan sekadar kerana di depan masih ada ruang untuk bertapak ... tetapi tidak tahu ke mana negara bangsa hendak dibawa ...

tentu ramai yang mendengar cerita raja tidak berbaju ... dan dapati betapa sukarnya menyedarkan raja yang tidak memakai baju ... tetapi merasakan dia memakai baju yang indah ... dek kerana pembodek dan pengampu bagai ulat mengurung bangkai ... dan penipu diangkat menjadi penasihat yang bijaksana ...

faham maksud hamba ...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 6:20 PM

HAHAA OK OK BOSS
U KNOW SUMTIME TAK TAHAN LAH GUA GERAM SANGAT DAH BERAPA KALI GUA CAKAP BAIK BAIK EMAIL TO AH JIB GORBLOK SURUH UBAH TAPI DIA PEKAK BADAK JE
SO TERPAKSALAH LEPAS MARAH KAT BLOG BRO HAHAA SORI BRO

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 6:33 PM

Saya pun sokong Ketua Wira Perkasa.

RD.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 7:08 PM

Saya sebagai salah seorang ahli perkasa (no. Ahli: 0742..), menyokong penuh kenyataan ketua wira ini... segala kenyataan beliau merupakan interpretasi dari hati kecil saya juga... cumanya, tiada yang mampu bersuara... kerana kebanyakannya merupakan penjilat tegar... tahniah dinturtle diatas pendirian anda, dan tahniah ketua wira perkasa kerana jujur dengan diri anda...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 7:08 PM

sokong ketua wira perkasa

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 7:20 PM

Saya Fulan bin Fulan sokong saudara ku Irwan. Pemimpin liberal cam Najib memang dah tak relevan,Klau UMNO tak remove Najib ada besarrr kemungkinan partai politik ultra Melayu-akhlak Islami-moderat baru akan muncul dan orang Melayu tua, muda, miskin,kaya,yang merangkak,bergolek sume akan berbondong2, bersaf-saf...ohh alangkah indahnya hari itu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 7:55 PM

Aku dah baca juga blog blog pro yang menghentam Irwan. Aku tersenyum tetapi jauh dilubuk hati dapat aku menilaikan betapa tidak ikhlasnya pertahanan mereka untuk Najib. Aku yakin mereka juga bersetuju agar Najib diTOLAK, tetapi demi SESUATU, mereka terpaksa meluahkan apa yang telah mereka diarahkan. Mereka tiada alasan bagi menolak saranan Irwan tetapi telah memberikan alasan yang begitu bodoh dan jangkal, saperti BRIM, KR1M dsb. Mereka tidak dapat memberikan hujah berkenaan KEPENTINGAN Melayu dan Sekolah Satu Aliran dan banyak lagi yang telah banyak mengecewakan orang Melayu.

Aku juga membaca komen komen yang diberikan pelawat dan mendapati boleh dikatakan menyeluruh menyokong Irwan. Aku tidak nampak sebab mengapa Irwan dikecam kerana dengan beraninya memberikan pandangan. Blog blog pro sepatutnya bersikap lebih matang untuk memberikan ruang kepada orang Melayu memberikan pandangan. Amat keterlaluan aku kira jika sekiranya mereka mahukan SEMUA orang Melayu menjadi pak turut sedangkan individu yang memimpin mereka tidak langsung menerima kepentingan mereka.

Najib telah memperjuangkan masa depan kaum Cina dan ini telah jelas. Ada kah blogger pro masih mahu menafikanya? Usahlah pulak demi SESUATU hingga sanggup membiarkan kaum sendiri tercicir yang sepatutnya kehadapan dari kaum bangsa lain. Usahlah pula menyokong sehingga takut hendak menegur atau mengingatkan pemimpin. Aku yakin kebanyakan mereka yang mempertahankan Irwan bukanya menolak UMNO tetapi kepimpinan yang ada sekarang ini.

....................
Reply To This Comment ...................
Din Pekan
August 29, 2013 at 9:25 PM

Apa yang disarankan olih ketua wira Perkasa itu tepat sekali. Saya sokong dan tidak akan mengundi UMNO lagi kalau Najib dan Hishamudin masih memimpin pada PRU14 nanti. The damages on masyarakat Melayu and Islam are now extensive...

....................
Reply To This Comment ...................
Pe'ah
August 29, 2013 at 9:26 PM

Ketua wira perkasa ni patut rebut jawatan ketua pemuda UMNO ganti si KeraJebauk yg sedang menggunting dalam lipatan, membakar dalam sekam bagi pihak singaporki, tun wak (short form dari 'awakening'), kalim ular, Tony 'F U' Fernandez etc.

Si najib ni satu hal. Yang bagi si kera ni pangkat menteri apesal?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 10:01 PM

Bro, ada 3 perkara aku nak sentuh:
1) ada satu blogger pro BN yang kata other BN bloggers dah campur politik dengan perjuangan. Katanya lagi marilah bersatu sebagai "blogger brothers", tapi yang hairannya pasai apa dia tak mau link blog hang dalam blog dia?
2) Tadi Najib umum 4.2BILLION untuk projek membantu bumiputera. Aku tak minat langsung sebab yang dibantu atau yang dapat hanya IKAN JERUNG saja, ikan bilis tengok saja. Lagi pun rakyat marhan macam kita ni dapat apa? aKU MAU "REAL THING" MACAM CINA YANG DAPAT "SATU JALAN" DI BUKIT BINTANG KHAS CUMA NAK JUAL MAKANAN CINA.
3) Sekarang ni ada China Town, Little India di KL, kelantan, terengganu (tempat hang), penang dll. Mana dia Malay Town atau Malay Business Centre?

....................
Reply To This Comment ...................
August 29, 2013 at 10:24 PM

@AnonymousKalau saudara baca komen KJ tentang Irwan, pasti saudara LAGI bengang pada pemimpin umno !

http://dinturtle.blogspot.com/2013/08/sombongnya-kj-balun-perkasa-macam-ini.html

....................
Reply To This Comment ...................
August 29, 2013 at 10:25 PM

@Anonymous1- dia lupa kot ....
2- ya saya setuju
3- saya ada bercadang nak tulis artikel mengenai ini

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 11:12 PM

Bukan sahaja rm4.2 billion yg ah jib gor nak tipu melayu sempena pau2013 ni aku yakin banyak gula2 murahan akan ditabur untuk amik hati melayu. Gula2 besar semua dah bagi kat cina2 bangsat, yang sisa2 baru nak hulur kat melayu.

Sepatutnya jangan dibagi apa2 kpd cina2 ni. Hapuskan sjkc, sjkt, dong zhong dan semua ciri2 rasis perkauman yang tak membantu memajukan identiti negara ketuanan melayu ini.

Post a Comment