........... Namewee - Simptom Demam PAU Lain Dengan Demam PRU | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Namewee - Simptom Demam PAU Lain Dengan Demam PRU

Sunday, August 4, 20134comments

Antara berita paling hangat sehari ni adalah kenyataan hentam tak hengat dari Nazri terhadap budak cina sial yang satu ketika tidak berapa lama dulu beliau sendiri pernah pertahankan sebagai budak baik yang sedang melalui zaman remaja yang ..... uweeek ! Muntah beb, tak boleh nak teruskan !


                                                SEKARANG    DAN    DULU

Budak cina itu Nazri katakan sebagai bodoh ? Kalau dilabel sebagai 'tidak tahu sejarah', itu saya setuju tapi BODOH .... ? Jika kita menyelusuri kembali perjalanan hasil kerja budak cina sial ini yang bermula dari video youtube Negarakuku, agak payah untuk kita terima yang dia ni bodoh. 

Menghina segala yang disebut dalam Lagu Kebangsaan - Negara, Raja, Islam, Melayu .... beliau diMAAFKAN, malah dibantu pula dengan modal untuk buat filem tapi bila dia menyokong filem yang mempunyai unsur mengagungkan Komunis .... tiba2 beliau di hentam ?

Hmmmm ....  Demam PRU tak sama simptom nya dengan Demam PAU, ek ?

Yang diatas tu semua orang dah sebut, tapi yang dibawah ni semua orang BUAT-BUAT LUPA -

"Bagi Namewee dan pihak-pihak lain yang menyokong 1Malaysia, yang penting sekali baginya ialah menyokong apa yang sedang kita lakukan untuk negara ini, saya difahamkan beliau merupakan penyokong kuat kepada Gagasan 1Malaysia.

"Saya menggalakkan beliau untuk terus memberi segala pandangan beliau melalui cara sebagai blogger atau mungkin cara-cara lain seperti penerbitan filem dan sebagainya yang mencerminkan sokongan kepada Gagasan 1Malaysia,”

"Saya tak nak beri komen, tapi sebab masing-masing ada kelainannya. Dia merupakan seorang yang ada kelainan dia, bukanlah merupakan seorang konvensional dari segi pendekatan pemikirannya,” 

 
Oya, ramai juga yang buat2 lupa yang Nazri banyak dikaitkan sebagai proksi Najib dalam mengutarakan isu2 yang sensitif ...... kan ? kan ?


IKON 1Malaysia ! ?

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 4, 2013 at 1:33 PM

bro din , apa kata kita cadangkan najeli dan namawe buat satu film , najeli bapa namawe anak ,kerana tengok muka pun lebi kurang sama je...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 4, 2013 at 6:47 PM

Din, aku tak sabar nak tengok Ah Jib Gor bertukar menjadi Najib menjelang PAU nanti. Paling dinanti-nantikan nanti ialah ucapan dasar beliau yang lantang, bertenaga dan dengan semangat yang berkobar-kobar terutamanya apabila menyentuh soal Islam, ketuanan melayu dan hak keistimewaan orang melayu. Persoalannya, apakah orang melayu terutamanya ahli umno sanggup ditipu untuk kali kedua? Terpulanglah kepada perwakilan untuk memilih sama ada nak memilih melayu jati atau melayu plastik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 5, 2013 at 8:58 AM

@Anonymoustambah sikit... anak haram kpd bapa liberal?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 5, 2013 at 12:08 PM

Tukar!

Iklan raya Najib pukul kompang atau bakar lemang takde lagi?

Nanti raya cina, iklan Nazri pukul gendang cina pulak.

Post a Comment