........... Mesej Najib Untuk Rakyat Malaysia ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Mesej Najib Untuk Rakyat Malaysia !

Wednesday, August 28, 201311comments




Kempen Makan Daging Alnab !

Daging ALNAB manyak bagus, manyak Plotin !

Masak Kali Boleh .... Masak Melah Boleh ......  Masak 3 Lasa Boleh ....


Faitit .... Faitit ! Wa kasi sample FLEE !



PS - Kalau salah minta maaf la ya, saya main agak jer ...

Penasihat nak marah lah tu ..... eleh, GURAU sikit tak boleh Hehehehehe .. 

PS 2:45 pm - Point utama saya - Kenapa fb ah Jib Gor 100% dalam bahasa cina ? Kenapa tidak ada terjemahan Bahasa Kebangsaan ? 

Ini bagi mengelakkan salah faham dan syak wasangka. Bukankah Najib itu PM untuk semua bukan hanya untuk kaum cina saja ?

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2013 at 1:58 PM

din dah gerun...macam ketua pemuda pelkasa...din pun dah kena panggil..dah kena warning..

....................
Reply To This Comment ...................
August 28, 2013 at 2:05 PM

@AnonymousTakut tersalah produk !

Manalah tahu .... Najib nak promote Arnab hidup, saya pulak terjemah promote makan arnab .... tak giler tuh !

....................
Reply To This Comment ...................
KA
August 28, 2013 at 2:34 PM

hahaha. tringat masa kecik2 dulu suka main tanglung sama2 dgn jiran cina.

....................
Reply To This Comment ...................
August 28, 2013 at 2:38 PM

@KASeperti yang saya tulis sebelum ni, kenapa tak offer kepada semua tanglung percuma itu ? Jadikan satu aktiviti 1Malaysia , jangan had kan pada orang cina saja....

Niat saya baik ....:)

....................
Reply To This Comment ...................
August 28, 2013 at 2:56 PM

aku rasa la najib ini ada "penyakit" /ada wayar short kat otak dia,sama macam anwar ibrahim..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2013 at 3:51 PM

dah lama aku perasan dan perhatikan. ingat sekali sekali nak gak singgah ank tau apa berlaku, tak dapat baca pun. semakin lama semakin parah Din. tak per, teruskan usaha menyedarkan orang orang Melayu terutama perwakilan UMNO. aku pikir tak salah pun, kamu hanya mengejutkan jer mereka yang sedang terlena tuh. takut takut nanti jadi macam itek nila cakap dengan itek angsa. walaupun bunyi lebih kurang sama tapi kena gak gunakan bahasa isyarat. yang di jantan main angguk angguk dan si betina pun duduk. asalkan puas sudah, apa nak dikira bahasa lagi. bila orang Cina tertawa, Najib akan tertawa juga, ingatkan mereka suka tapi rupanya mereka ketawakan Najib. CUKUP CUKUPlah tuh Najib.

....................
Reply To This Comment ...................
August 28, 2013 at 4:09 PM

he...he... itu wila pikasa sulah kate oeu, abit mau ciakap ape lagi maa... itu pesbuk ale butut ke?

gulau maciam lintirtle.

longlang... longpang.. aya manyak syiok

"Jiwailah Hari Kebangsaan. Negaraku Berdaulat, Tanah Tumpah Darahku". Semoga Semua Pemimpin kita Bersama Allah SWT ada nya.

Pantun buek sendighi niih, dalm makno tuuh :

Tidak ku pinta kalut begini,
Menjelang petang tiada reda nya,
Gegak gempita akut kendiri,
Sumbang pendatang dada berhela.


....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2013 at 4:17 PM

@anak melayu

dia tuh berpenyakit lupakan diri. kesian betul kat dia tu. dia tu tak tau apa dia buat. macam ornag tido katakan. kalau kamu senang dan ada peluang, kejutkanlah dia tu. dia tu tido dalam jaga. kesian kan? yang tersangat kesian tu, ramai blogger dan pelawat kutuk dia. bukanya dia tau pun. kamu pun sama gak. wayar shot ler, entah apa apa lagi. sebenarnya orang tak tau masaalah dia sebab dia sendiri pun tak tau apa penyakit yang melanda. hebat kan???

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 28, 2013 at 10:19 PM

Makin merisaukan perangai Ah Jib ni. Somebody please make him step down.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 29, 2013 at 8:05 PM

pesta kueh bulan boelh jajnji nak bg tanglung free.
hari merdeka tak boleh pulak bagi bendera free sampai rais suruh beli lak tu, konon lebih murah dari harga rokok konon. yg para menteri dapat gaji tiap2 bulan tu bukan sebahagian dapat dari duti rokok ker? hipokrit!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
September 17, 2013 at 9:03 AM

Kepada YB. Perdana Menteri Dato' Sri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Abdul Razak,

Di sini saya ingin mengatakan bahawa BN kalah bukanlah koncern BN tak baik, khas nya MCA kerana kebanyakan Ahli MCA cabangan bawah, pemimpinnya sudah berjaya sombong dan tidak berkhimat dan ular, olih itu mengakibatkan ramai Malay, Cina dan India naik marah dan kalah PRU 13 teruk

Contohnya yang saya tahu Pengerusi MCA GOMBAK YIP KUM FOOK dan Permuda MCA GOMBAK YIP JIUN HANN, mereka ular sampai wang Tokong pun berani telang dan halau Sami Buddha keluar dari tokong, orang ramai benci MCA.

Apabila mereka tolong Donald Lim Siang Chai di Selayang, orang ramai salah sangka Donald Lim sama satu kaki……

Sekira MCA cuba ingin memulit nama baik dan sokongan olih orang ramai semula, pemimpin seperti ini patut di kikis dengan bersih dalam parti, Kalau tidak sampai bila pun susah memulit semangat

Sekian, Terima kasih

Post a Comment