........... Kenapa DULU Tun Mahathir Tidak Pilih Najib Untuk Gantinya Sebagai PM .... ( video ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kenapa DULU Tun Mahathir Tidak Pilih Najib Untuk Gantinya Sebagai PM .... ( video )

Monday, August 12, 20132comments

Saya terjumpa satu video youtube lama bertarikh 5 Ogos 2008 dimana Tun Mahathir menjawab soalan yang diberikan secara berani dan direct kenapa beliau pilih PakLah dan bukannya Najib sebagai PM menggantikan tempatnya.

Saja suka-suka ..... apapun perlu diingat, kenyataan ini sudah berusia 5 tahun. Pandangan manusia berubah2 apalagi berkaitan politik.




KLiK ke Youtube

Share this article :

+ comments + 2 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 12, 2013 at 10:02 PM

Kalo ikut teori RAHMAN

R - Tunku Abd Rahman

A - Tun Abd Razak

H - Tun Hussein Onn

M - Tun Mahathir

A -
(1) Tun Anwar direject
(2) Tun Abdullah dilantik

N - Tun Najib

#Oleh itu, Tun M kena lantik Pak Lah dulu sebelum boleh lantik Najib.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 13, 2013 at 12:55 AM

“ ……. dahulu saya kata yang patut ganti ialah Najib, tapi entah kenapa saya tukar fikiran. Saya tidak mahu sokong pemimpin yang tidak baik bagi parti dan Negara kita kerana saya berpendapat bahawa orang yang tidak patut dipilih untuk memerintah Negara ini jangan kita pilih”. Tun

Perwakilan ada BEERANI?

Post a Comment