........... Kara King - Adegan Kencing Satu Komedi Laaaa ..... 1Malaysia Maaaa... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kara King - Adegan Kencing Satu Komedi Laaaa ..... 1Malaysia Maaaa...

Tuesday, August 27, 201314comments




Adegan budak cina sial yang tidak sengaja terkencing atas pasangan Melayu. Apa komen mereka -TMI

Utusan kata - ”Susah sangatkah hendak membaca agenda Namewee untuk menghina orang Melayu dalam filem ini? Menunjukkan orang Melayu terkena air kencing oleh Cina lepas dan tidak dipotong?”

Bos Lembaga Penapisan Filem (LPF) Datuk Raja Azhar berkata Ia satu komedi. Ia menunjukkan sikap pelakon utama dan tingkah laku buruknya. Tidak ada apa-apa yang berbau perkauman mengenainya. Sebab itu kita benarkan adegan itu.

“Kita melihat kepada keseluruhan filem, bukan hanya satu adegan. Ada mesej dalam filem itu. Pelakon utama yang berkeperibadian buruk akhirnya menjadi baik.

Jika adegan itu dipotong, sikap pelakon itu tidak dapat ditunjukkan kepada penonton. Saya tidak tahu bagaimana Utusan boleh menginterpretasikan ia seperti itu,”

Pengarah Namewee kata -  “Seperti yang kita semua tahu, filem saya menggalakkan semangat `Satu Malaysia’. Tidak kira apa bangsa anda, setiap rakyat Malaysia mempunyai peluang yang sama untuk menyertai filem saya.

“Hanya mereka yang rasis akan fokus kepada bangsa,” 

 ANDA PULA KATA ?

PS - Endless Possibilities ....

Share this article :

+ comments + 14 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 8:47 AM

.



:
Oooo...begitu. Kena batang hidung lu punya bangsa ... Lu kata rasis...So hai.

Guna akal - jangan cetus api perkauman...Niaamaah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 9:33 AM

adegan kencing kepada orang cina, baru lar kelakar... Bos LPF sudah tak relevan dan mesti diganti... kalu gini rupa kerani LPF pun boleh jadi Bos LPF... tak payah bayar gaji mahal2...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 10:04 AM

Aku kata muka mcm babi dah lah mkn babi perangai seperti babi. Jika letak babi bersebelahan dgn nya orang tidak akan tahu sapa yg terlebih babi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 10:05 AM

kenapa tak terkencing kat bangsa sendiri..or bangsa india?? kenapa mesti melayu??????

penapisan filem perlu pikir balik...

-smh-

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2013 at 10:22 AM

Babi tu, walaupun begitu banyak kegunaannya , ianya tetap haram. Babi pun kalau dipelihara dalam kandang pun, tetap dia akan menyondol walaupun simen kerana memang tabiat babi itu dikenali suka menyondol.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 10:38 AM

Din, tumpang iklan kejap....

Kempen pakai songkok sempena tayangan Tanda Putera
Marilah kita beramai-ramai menyokong filem patriotik ini yang memaparkan kisah sebenar di sebalik tragedi 13 Mei 1969. Jangan lupa pakai songkok tau.

http://2.bp.blogspot.com/-fqx5QAFPHUc/UgskWj0wbdI/AAAAAAAACLQ/sfF5MdqPwtw/s640/1146253_345236798941370_1618704850_o.jpg

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 10:45 AM

Kalo adegan berlaku sebaliknya mst kaum tuh menyalak2 mngutuk meminta kjaan campurtangan atas alasan mnghina bangsa cibai itu...atau cer SPRM cek akaun bos lpf ntah2 kantung penoh kot.....

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2013 at 10:47 AM

ada ke orang berani kencing tepi jln sambil tunjuk kote kat orang.lps tu gi kencing pulak kt orang yg lalu kt jln.betul ke x betul orang tu.nk kena penampar atau penyepak.pilihla nk bg yg mana satu

....................
Reply To This Comment ...................
August 27, 2013 at 10:49 AM

@putrarahmanOrang kampung ..., lama tak muncul ? :)

....................
Reply To This Comment ...................
KA
August 27, 2013 at 10:50 AM

ada tgk klip ni.mmg kurang ajar betul and pandai je si nanewee tu bagi alasan n pemimpin melayu takde pulak melalak mintak diharamkan cerita ni or protes buang adengan tu.Kalau kena kat kaum dia dah buat demo dah rasanya.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 11:05 AM

APA KATA PENGARAH MELAYU BUAT FILEM YANG ADA ADEGAN KAUM CINA KENA KENCING..ITU SATU KOMEDI KAN

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 2:32 PM

Apa kata pengarah melayu pulak buat filem org cins kalah main judi balik rumah lacurkan bini kat keling, ok apa komefi satu malaysia

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 3:13 PM

Salam,
jom kempen kencing kat bos lpf. Kira lucu juga boss kena kemcing. Nanti siap bg saman pulak. Ngaku je la kesilapan mentafsir maksud yg tersirat

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 27, 2013 at 8:57 PM

Setuju. Tapi pengarah Melayu ada ke telor untuk buat adegan macam tu?

Post a Comment