........... KEMASKINI - Slogan Tiru Israel ? ? - Kami TIDAK MAHU Slogan Baru ! Kami Mahu Budi Di Balas. | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

KEMASKINI - Slogan Tiru Israel ? ? - Kami TIDAK MAHU Slogan Baru ! Kami Mahu Budi Di Balas.

Wednesday, August 21, 201322comments

KEMASKINI 4:50PM - Slogan Endless Possibilities TIRU slogan Israel ! ? ? -klik  Jebat Must Die


                                        **********************************



Dari TMI - Kempen terbaru Putrajaya berslogan `Endless Possibilities’ akan melengkapkan lagi, bukan mengganti 1Malaysia yang diperkenalkan sejak tahun 2009, kata Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak (gambar), hari ini.

Najib berkata, ia adalah `kempen komplementari’ dan kempen terkini itu adalah sebahagian daripada pelan menjenamakan negara.

“Ini akan mempromosikan Malaysia,” katanya ketika menjawab soalan pemberita di jamuan hari terbuka jabatannya di Putrajaya, hari ini.

BLA BLA BLA .....

www.malaysia.my

SLOGAN LAGI  !  ?  ?  ?

Negara dan Rakyat Malaysia bukan mahu tengok satu lagi slogan baru la.

Rakyat dah JEMU DAN JENUH dengan slogan retoriks yang lebih bersifat plastik. 

Slogan lebih bersifat projek cari makan dalam mempromosikannya..... berapa juta diperuntukkan pulak kali ni ?

Orang Melayu Pribumi mahukan BUDI DI BALAS ! Budi yang diberikan dalam bentuk undi semasa PRU13 yang telah memastikan BN terus berkuasa .... Hendak di balas atau tidak ?

Atau terus memberi kepada mereka yang tidak tahu konsep membalas budi, yang hanya tahu menuntut tanpa had ? Apakah kerajaan Najib hanya tahu sebut 'Membalas Budi' tapi kerajaan sendiri tidak mahu praktiskan ?

Kami mahu BUDI KAMI DIBALAS ! Atau PM Najib yang tidak faham konsep membalas budi ?

Kalau nak buat juga slogan, pakai yang ini - TUKAR PM !

PS - Pemilihan gambar untuk portal itu kira OK la...

Share this article :

+ comments + 22 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 4:11 PM

ENDLESS POSSIBILITIES...

ROSMAH BOLEH TERUS SAMUN DUIT NEGARA

NEDIM BOHJAN BOLEH TERUS TORON ANAK DARA ORANG DAN TERUS JADI AGEN KOMISEN PROJECT

KAK IJAT BOLEH TERUS BELA LEMBU 250JUTA

ERMM SIMPLY LOADS OF POSSIBILITIES CREATED BY THE MAGNIFICENT AH JIB GOR BANGSAWAN BEBAL

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 4:24 PM

Najib, najib..

x habis2 lagi najib dengan slogan sampah yang direka oleh punahsihat2nya..

udah-udahlah najib oii..

silalah buat kerja..

berbakti kepada rakyat..

silalah balas jasa orang kampung yang setia sokong dan pangkah UMNO walaupun pemimpin dan calon PRU yang lalu macam sampah, tahi dan najis..

rakyat dah muak dengan slogan2 punahsihat kau yang hanya ingin memperbodohkan rakyat..

berundurlah najib!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 4:25 PM

Amboi Din, mentang-mentanglah gambor penyu....terus engko setuju jer...

Aku suka slogan "I Love PM" dan "1M4U", sebab kedua-dua slogan ini menambahkan lagi rasa muak rakyat terhadap Ah Jib Gor.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 4:26 PM

Membara aku tengok najib semakin hari semakin terserlah 'kesialannya'!

....................
Reply To This Comment ...................
August 21, 2013 at 4:43 PM

Gambar photoshop ker tu Din? Kekeke!!!

....................
Reply To This Comment ...................
August 21, 2013 at 4:59 PM

@Salfian NawawiREAL tuh ! Cuba klik kesana tengok sendiri :)

....................
Reply To This Comment ...................
August 21, 2013 at 5:00 PM

Blogger JMD pula tunjukkan bukti slogan itu TIRU Israel ! hahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 5:06 PM

kalu mcm tu tak leh nak kata apa lagi,

apa kaitan sangat dgn Israel? Jelas ah gor ni freemason tegar, beribu dah posting suruh jaga Islam dan melayu, namun semakin jelas dia peduli hapa.

Peduli apa aku dgn melayu yg semakin layu dgn 3 parti utamanya UMNO, PAS dan PKR. Semuanya tak boleh diharap, hancur lebur.

Kempen pemimpin melayu Islam ( 3 parti dungu) ialah " Peduli Apa Aku Dengan Melayu dan Islam, kao adoo?"
Din aku rasa boleh la tenderkan kempen di atas pada cina DAP dgn harga yg paling murah utk dia buatkan agar lebih hebat lg dr Farid redzuan buat.

....................
Reply To This Comment ...................
August 21, 2013 at 5:11 PM

Satu kali ( 1MALAYSIA )SAMA kita boleh katakan ia KEBETULAN.

Tapi dua kali SAMA ? itu bukan KEBETULAN tapi PETANDA !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 5:34 PM

Macam2 cerita ada..tapi byk ceritanya tak syok dari syok..din bila nak bubuh cerita hantu pulak..iskkkk, iskkkk..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 5:38 PM

Budi di balas?
Jangan jadi melayu yang tak mengenang budi la woii.

Memberi nama pelajar yang meminjam PTPTN dan masih belum membayarnya kepada CRISS adalah budi yang sedang dibalas. Mak bapak perlu membalas budi kerjaan yang memberi pinjaman tersebut.

TNB yang sedang mengkaji tarif elektrik baru (walau untung billion) adalah contoh budi di balas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 8:30 PM

Kalau begini lah cara Ajib berfikir, saya rasa kerajaan dah hilang arah kerana otak Pak2 Menteri dan Pegawai kanan kerajaan dah tepu.
Saya rasa orang Melayu kena fikir untuk buat perubahan, walau pun dengan perubahan ni orang akan kata yang Malaysia akan ketinggalan dan kebelakang. Datang PRU14 nanti marilah kita orang Melayu ramai-ramai beri undi pada PAS walaupun pada dasarnya kita pun tak suka cara PAS berpolitik. Tetapi sebagai pengajaran kepada pemimpin2 UMNO yang sudah hilang arah, supaya mereka sedar yang rakyat dan ahli lantik mereka bukan untuk syok sendiri tetapi untuk berkhidmat kepada orang-orang Melayu dan mempertabatkan bangsa. Mungkin setelah mereka sedar, kita bolej beri undi kepada UMNO balik pada PRU15. Macam mana Din, ok tak?
Sabbas - Ipoh

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 9:39 PM

I LOVE PM I LOVE PM I LOVE PM HAK tuiiiiiih..

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
August 21, 2013 at 10:59 PM

yay..yay slogan baru.....yay...yay slogan baru

hip hip horay!!!!......hip hip hooorayy!!!!!

lepas ni dpt goody bag/ cenderahati slogan baru...ye yeaaahhhhh!!!

endless possibilities.....slogan ni saje je kan nak bg tau PRU14 ada possibility PR menang.....NAKAL juga PM aku ni....ekekekekeke

I LOVE PM.....tgn kat bahu, mata ke atas, herotkan mulut tu skit....machooo gila....muaahahahaha

endless possibilities..lalalalalalalalalalalala

....................
Reply To This Comment ...................
August 21, 2013 at 11:26 PM

@AnonymousSelagi Pas bersama Dap ? Mustahil !

....................
Reply To This Comment ...................
August 21, 2013 at 11:26 PM

@Otak geligaEndless Problems ?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
August 21, 2013 at 11:32 PM

@dinturtle
endless problems tu salah satu endless possibilities la tu bro DT....BIJAK sebenarnya PM kita ni main dgn slogan....hahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
August 21, 2013 at 11:35 PM

@Anonymous
nak beri undi pada PAS?....tu kerja gila namanya...baik bg undi pada biaDAPigs terus.

walau PAS keluar PR sekalipun, selagi mana parti munafiq ni tak minta maaf dgn kaedah mengkafirkan org Islam lain, selagi tu undi aku HARAM utk PAS!!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 21, 2013 at 11:43 PM

Tak yah pi ngundi la 5 tahun lagi kalu pemimpin bn dok jaga hak oengundi pakatan. Dok ambil hati, beli jiwa pengundi pakatan. Kita pengundi bn dok kat umah la 5 tahun lagi kalu umur pjg. Baru 100 hari dah macam slogan. kerja hampas. Berslogan aje la kita. Kalu ekonomi bertambah baik dgn slogan ok gak. Ye la pm syok dengan slogan. Ramai yg sokong bila pm lihat masa dia rasmi sesuatu majlis. Ramai gila, habis punahsihat angkut dgn surat drp ketua jabatan dan bukti kehadiran. Kalu tak ada surat, mau pm lihat penyokong dia kerusi aje.
.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 22, 2013 at 12:44 AM

baik undi perkasa je....lambang dacing tu potong pastu tulis sendiri PERKASA sebab PERKASA bukan parti politik. janji undi perkasa...jgn undi bn atau pas.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 22, 2013 at 8:08 PM

Aku pelik dengan orang2 yang konon2nya pakar politik kat Malaysia ni, tak kira baik BN atau PKR. Kutuk2 boleh tahan, mana hujung?
Blog dan web bukan main belambak- masing2 mengutuk aje memanjang, konon parti yang ni buruk, parti yang tu bagus, cuba tengok apa yang sedang berlaku di sekitar, perasan tak yang BERLAMBAK WAKIL RAKYAT - baik dari BN atau PKR tak jengok pun kesusahan rakyat, lepas menang PRU?
Rakyat masih terus kena bodoh. Tak kira mana2 tempat, SELURUH MALAYSIA!
Nak tahu kenapa aku berani tulis begini? Cuba tengok video youtube ku 'Kepada Wakil Rakyat' dan blog 'Hakikat Politik Di Malaysia'. Hayati dulu, sedalam-dalamnya apa yang disampaikan kat situ, baru kau orang tahu HALA TUJU YANG SEPATUTNYA dalam 'perjuangan' engkau orang.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 22, 2013 at 10:27 PM

@dinturtleBetul Din, selagi pas bersama dap dan pkr, mustahil aku nak undi pas.... Mustahil pada adat, kuasa Allah siapa tahu. Pas juga dipenuhi pemimpin haprak.... Tak boleh harap langsung... Ramai jadi barua cina dap, ada yang syiah tegar.... Ada yg tak boleh tengok pompuan, bini org.... Mcm2 lagilah!!

Post a Comment