........... Comelnya Najwa Mahiaddin ! ( Tok Him Tak Payah Tengok lah ... ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Comelnya Najwa Mahiaddin ! ( Tok Him Tak Payah Tengok lah ... )

Saturday, August 31, 20133comments





Peeeerghhhh ! Boleh tahan suara anak Muhyiddin ni ..



Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
August 31, 2013 at 3:04 PM

Dizamam Toh Him muda2 dulu mungkin sepadan macam pinang dibelah kapak.

Tapi Tok Him sekarang dah nak expired. Ini zaman orang muda2.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 31, 2013 at 3:06 PM

Din, ko nak jadi menantu bakal PM ek. Mentang-mentanglah Abby dah kecewakan ko. Ko nak cari pengganti baru ek.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 31, 2013 at 4:09 PM

macam macam hal pemimpin kita nih. dah naik buntu kepala hotak aku. tak taulah apa lagi alasan nak diberikan. macamana ni nak katakan pemimpin melalui teladan? kalau macam ni aku pikir UMNO kena overhaul baru betul. tentu kena ambik masa yang lama. tak taulah kalau boleh bertahan. nampaknya calon menunggu pun tak kurang dari tuh.

kena cari fomula baru nampaknya untuk mempertahankan PUTRAJAYA.

Post a Comment