........... Bersih 4.0 Bulan Oktober - CONFIRMED ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Bersih 4.0 Bulan Oktober - CONFIRMED !

Monday, August 19, 20139comments


Anda dah baca rancangan Ambiga dengan Bersih 4.0 nya ?

Ambiga yang dipetik daripada sebuah portal berita turut menegaskan demonstarasi jalanan akan diadakan jika SPR melaksanakan persempadanan semula di kawasan Parlimen dan negeri, sebelum daftar pemilih dibersihkan.

"Ini bukan satu ancaman tetapi janji. Kita perlu menunjukkan kesungguhan kita dan membuatkan mereka sedar yang kita benar-benar maksudkannya bla bla bla ....-
SINAR.



Kerajaan dan SPR janganlah nak layan segala tuntutan Ambiga tuh... sebab Bersih 4.0 TETAP akan berlaku walaupun kerajaan memenuhi apajua tuntutan mereka !

Serius ni - Bersih 4 TETAP akan berlaku.

Artikel sinar diatas ketinggalan satu maklumat penting, iaitu -

“Bersih 4.0 will be held in October if the EC does not clean up the electoral roll,” - mynewsyahoo.

Bersih 4.0 akan diadakan dalam bulan Oktober  ......... KONFEM !

Sebab apa saya kata Bersih tetap akan diadakan juga walau banyak manapun kerajaan layan tuntutan mereka ?

Sebab Presiden Amerika Barrack Obama dijadualkan melawat Malaysia bulan Oktober.

Sama-sama kita perhatikan lagak liberal Najib menangani isu ni .....

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
August 19, 2013 at 2:06 PM

Najib mesti buat bodoh je...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 19, 2013 at 2:48 PM

banyak juga orng melayu yang menjilat bontot legam betina ni

....................
Reply To This Comment ...................
August 19, 2013 at 2:56 PM

@AnonymousAda ke pemimpin Umno yang berani berlaga bontot dengan dia ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 19, 2013 at 3:10 PM

Najib akan berjoget sambil melaungkan 1 Malaysia....sambil menabur dana berjuto2 hengget pada sekolah cina...

TOlongla ....kalo xmau UMNO hancur...silala Najib berundur....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 19, 2013 at 3:31 PM

Kaki pendemo akan buat juga sebab ada fulus tetapi geng bariing di jalan ke Parlimen itu hari tak taulah,kalu ikut juga memang bangang dan sah keldai,nak kena tipu lagi,Tapi saya rasa Polis tak kan senyum aja macam siri Bersih yang lepas.Menteri KDN dan IGP orang baru,tindakan mereka beberapa waktu yang lepas bolih tahan juga.PRU 14 lambat lagi,saya rasa kali ni tak cukup FRU,VAT 69 dan UTK akan dideploykan.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 19, 2013 at 4:45 PM

FREEMASON bergerak dan berada dlm semua arah.. di mana saja ada bumi islam di situ pasti ada gerakan freemason.. adakah hanya nama nuor aje yg ada dlm senarai fmason atau di malaysia ini hanya nuor aje yg terlibat?????

mustahilkan nak buat kerja jika satu kepala.. tapi jika jadi kepala ketua mungkin tak
mustahil.. freemason adik beradik illuminati dan kabbalah dan pertubuhan lain yg tak boleh lari dr yahudi zionist israel usa... bergerak satu dunia..

selagi bumi islam aman.. org islam kaya dan hidup tenang.. selagi itulah kumpulan jahat ni tak tenang.. bumi islam hancur.. baru pertubuhan ni bersorak..

suaram... dr mana duitnya????? kayakan.. nuor dr dulu sampai kini terlalu kaya.. tak abis abis duitnya.. semua keluarganya kaya..

kita masuk aje dlm FREEMASON.. sign mati.. taruhannya nyawa.. selama itulah kita kena ikut telunjuk boss fmason.. mau tak mau wajib buat apa yg disuruh.. dia org tak akan benarkan sape pun bocor rahsia dan keluar dr sini..

sebab tu kadang kadang kita rasa pelik aneh dgn tindakan bodoh group fmason... lihat kejadian sebelum selepas pru.. kita kata nuor mcm org bodoh.. tak tau malu.. cuba kaji dibelakang semua kejadian.. tujuan hanya utk huru harakan negara islam ASWJ... melaga lagakan org islam.. dan org jahat berkuasa...

ingatlah jgn kita menyokong org yg terlibat dgn FREEMASON.. atau beri sokongan kpd org yg bersekutu dgn penyokong freemason..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 19, 2013 at 4:46 PM

SEGALA MESSES NI ADALAH KERANA KEPIMPINAN AH JIB GOR YANG LEMAH LEMBIK BACUL WAL BONGOK IBNU TONGONG
AH JIB GOR ADALAH LIABILITI KPD NEGARA TIDAK LAYAK MEMIMPIN ROSMAH RAMBUT TEBUAN MINAH SAKAU PEROMPAK DUIT NEGARA KEDUA PENYAMUN INI HARUS DITUMBANGKAN
KPD AH JIB GOR UR TIME IS UP DAH BERAPA BOTOL VIAGRA U MAKAN KAMU MASIH LEMBIK BACUL TIME FOR U TO GO

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 20, 2013 at 1:12 AM

Bukan ke polis dah lancarkan dulu Bersih 4.0 - Ops Cantas. Kasi tembak terus penjenayah belaan diorang yang melawan. Lagipun boleh mengurangkan pendapatan para lawyer buruk dan mengurangkan undi kepada golongan anti-Islam.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 20, 2013 at 11:47 PM

malu aku berpm ah jib bahlol gor!!!tak pernah sejarah malaysia ada pm kena maki hari2 mcm ni.nak tunggu apa lagi,kamu masuk kem pembangkang jelah ah jib gor.bagi lah orang melayu 100% jadi pm.aku tak nak ko dah

Post a Comment