........... Anwar Kencing Lembu2 Blackout Baik Punya .... TAPI Apa Game Anwar ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Anwar Kencing Lembu2 Blackout Baik Punya .... TAPI Apa Game Anwar ?

Friday, August 30, 20139comments


Dibawah adalah copypaste bahagian akhir perutusan Merdeka Anwar Ibrahim, Kepala Blackout 505 -

Meski pun kami membantah sekeras-kerasnya tentang kesahihan keputusan pilihanraya yang lepas, kami bersedia untuk mengetepikan perbezaan kami demi negara kesejahteraan dan masa depan. Dalam hal ini, kami percaya bahawa adalah penting bagi Perdana Menteri untuk segera mengadakan rundingan meja bulat antara kerajaan BN dan Pakatan Rakyat bagi membincangkan isu-isu yang dibangkitkan dan merumuskan satu penyelesaian yang menyeluruh.

Meraikan Merdeka semestinya dengan mengiktiraf kebaikan yang telah dilakukan dan tidak mengulangi kesilapan masa lalu. Iltizam untuk melakukan apa yang baik untuk negara perlu menjadi agenda utama kita semua. - KLiK



Saya percaya reaksi pertama kita adalah dengan mengerut hidung - sebab bau hancing air kencing Anwar yang telah beliau sembur habis kekepala lembu2 Blackout 505 diseluruh negara !

Senang jer mamat ni main tarik balik kata-kata ..... heran juga, dia bebas nak mengutuk apa saja, cakap apa saja, hasut apa saja .... tidak ada siapa berani sentuh. 

Lembu2 dibawah jugalah yang terpaksa menanggung akibat.

Kemudian dengan selamba boleh angkat sumpah jadi ahli Parlimen merangkap Ketua Pembangkang, secara tak langsung mengiktiraf keputusan PRU13 - tindakan yang berlawanan dengan apa yang dilaungkannya diatas pentas Blackout ...... 

last sekali - kami bersedia mengetepikan perbezaan kami ..... 


Lembu2 Anwar pening !

Hahahahaha ... tapi selagi namanya Lembu, Anwar yakin mereka boleh terus diperlembukan lagi, dan lagi, dan lagi .....

Tapi Anwar tak sebodoh itu .......

Takkanlah bodoh2 je nak keluarkan kenyataan makan diri sebegitu kalau tak bersebab, kan ?

Atas sebab semangat kemerdekaan ? Hahahahaha .... lawaklah kalau ada yang percaya ahli politik masakini sanggup berkorban atas nama semangat Merdeka !

Apa game Anwar ? Apapun rancangan Anwar, pasti melibatkan pemimpin2 Umno, kan ?

Persoalan yang sejak akhir2 ini sering disebut2 dalam media tapi tidak pernah di sangkal secara serius oleh pemimpin2 Umno - Kerjasama Anwar dengan Umno ?

Mungkin saya silap atau terlepas pandang, Umno dibawah Najib cuma menafikan mereka ada memulakan inisiatif kearah kerajaan perpaduan dengan pembangkang tapi saya belum baca lagi sebarang kenyataan keras menyatakan yang Umno tidak akan sekali2 bekerjasama dengan Anwar .....kan ?

Cuba kaitkan kenyataan Anwar diatas dengan kenyataan pejabat PM dalam isu kerajaan perpaduan pada 16 Ogos baru ni -

3. Perbincangan mengenai sebuah kerajaan perpaduan tidak mungkin berlaku selagi pihak pembangkang terutama Datuk Seri Anwar Ibrahim serta kepimpinan Pakatan Pembangkang sehingga kini masih tidak dapat menerima keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 dan mempertikai keputusan tersebut. - KLiK.

Apakah ahli Umno boleh menerima kembali atau bekerjasama dengan Anwar Ibrahim ? Hmmmmmmm .....

Share this article :

+ comments + 9 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2013 at 3:39 PM

Ular kalau menyusur akar takkan hilang bisanya = Anwar Ibrahim (dari sudut negatif).

JOE

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2013 at 3:41 PM

Mamat ni sanggup buat apa saja semata-mata nak jadi PM. Hatta bekerjasama dengan najib pun dia sanggup asalkan cita-citanya tercapai. Dia sanggup melakukan apa sahaja demi kepentingan peribadi meskipun terpaksa meminggirkan rakan-rakan karibnya. Ramai yang telah sedar dan seorang demi seorang meninggalkan perjuangan pkr yang sia-sia.

Aku cuma risau dengan najib. Kalau dengan hindraf dan dong zhong, yang dianggap musuh ketat umno dan melayu pun najib sanggup terima. Inikan pula seorang individu bernama anwar ibrahim. Tahap liberal najib mesti dikawal dan disekat sebelum perkara buruk berlaku.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2013 at 3:59 PM

MEMANG BABI PUN PUAK2 PENGIKUT NUAR JUBO NGAN PUAK2 PASCIBAI NI...BUKAN ADA OTAK PUN NK MIKIR... TAW SONDOL SEMATA-MATA...SEPANJANG MASA...TU TAK AMIK KIRA LAGI CINA BABI KAPIR LAHANAT YANG TAK TAW ADAT RESAM ISLAM DAN MELAYU... DAN BABIBABI DALAM PASCIBAI DAN PKRLAKNAT PUN IKUT LA TELUNJUK KAPIR LAHANAT TU... TAK KIRA LA TOK GURU PAKAI SERBAN BESAR BAKUL MAUPUN PUNDEKKIAWAN DALAM PKR... PATUT PUN KAMU DIGELAR PASCIBAI DAN PKRLAKNAT

....................
Reply To This Comment ...................
August 30, 2013 at 4:43 PM

He..he... tak dapat telinga, kita pulas lak ekor, betul dinturtle ? Cantik. Aku jawab senang je : -

1. Bapak Anwar nak balik, jambatan dah di bom nya ! Dah tu nak patah balik kat tempat dulu, jauh nao. Nasib baik beliau banyak pelihara lembu-lembu yang di bawa sekali dalam edisi jalan pulang ni...

2. Terpaksa lah cari jalan, kehulu kehilir tebing sungai. Sebelum tu lembu-lembu dah di kandangkan. Ironi nya dua-dua lapar. Makan ada, tak sedap. Padang ragut lagi lah
takde nak bagi lembu.

3. Jawapan nya kita tunggu lah Raya Korban. Tahu lah. Sebut korban, gerenti lembu tak tentu arah...he..he.. Macamana orang-orang nu, jauh kat seberang sungai dapat tolong. Kalau minta tolong Karpal, kena langkah mayat die dulu... harap pada LGE dan LKS, satu cina, semua cina di dahulukan ! Harap pada PAS, asyik jawab angguk kepala je dah tu takde suara plak, pas pis pus... pas pis pus.. tak paham sepatah haram...

Hujan emas di negara orang,
hujan batu di negeri sendiri,
Apa di harap budi nya orang,
Entahkan suka entahkan di benci !

Lebih baik kita sayang Bangsa, Agama dan Negara sendiri. Jika kita mati kerana nya, syhahid lah kita. Tidak payah hendak menyibuk Mesir lah, Syria lah.... Mereka pilih berbunuhan sama sendiri. Sunnah dan Tali Allah mereka buang, lebih percaya dan taksub kepada diri tanpa inginkan bantuan malah teruja mengambil syaitan menjadi idola ! Bangsa sendiri di hina dan di bunuh macam tak siuman...



....................
Reply To This Comment ...................
AYGGMW
August 30, 2013 at 6:00 PM

Anwar dan Najib dah pakat....lu tolong gua , gua tolong lu..sebab dua2 dah nak mampus. Najib baru announce 4.2 billion utk projek Melayu..tapi projek mega bro...kau dgn aku tak dpt apa2 pun. Semua nak divert issue jer.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2013 at 7:08 PM

Bro Din,
Pada pandangan saya, Najib dah terasa ada kemungkinan ahli-ahli UMNO akan mencalonkan TS Muhyiddin Yasin, seorang nasionalis, bertanding jawatan Presiden UMNO. Atas nasihat Punaisihat beliau, diajukan konsep kerajaan perpaduan dengan PKR (bukan PR)dan kemungkinan AI akan dibawa masuk kedalam UMNO dan bertanding jawatan Timbalan Presiden. AI mempunyai ramai pengikut yang maseh berada dalam UMNO. Dengan mengajak AI bergabung secara tak lansung konsep liberalisma yang dianuti oleh Najib akan dapat diselamatkan kerana Najib cukup sayang kaum cina seperti AI. Kalau ini terjadi ada kemunkinan AI akan ada ruang jadi PM yang ke 7 - angka keramat. Liberalisma yang dianuti oleh kebanyakan pemimpin UMNO sekarang adalah punca roh Melayu akan mati. Melayu akan tinggal jasadnya saja. Itu yang dikehendaki oleh puak-puak bukan Melayu yang Najib sayang. Sejarah bangsa Melayu seterusnya akan diukir oleh puak-puak liberal ini. Jika ini terjadi ada ruang juga untuk anak AI iaitu Izzah jadi PM wanita pertama Malaysia nanti.
Yang lain-lain buatlah andaian sendiri......

Sabbas - Ipoh

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
August 30, 2013 at 9:27 PM

"Anwar Kencing Lembu2 Blackout Baik Punya"

takda nak ulas panjang2....pendek ja...hehe

"Lembu2 Blackout pulak Bukak Mulut Cantik Punya...gulp..gulp"...muaaahahahaha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 30, 2013 at 10:42 PM

ohh ...Tidaaakkkkkkkk

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
August 31, 2013 at 10:40 AM

ah jib gong sanggup mendakap hindraf ... memeluk ahong zhong ... walaupun melayu dimaki, dihina, dicaci, dinista, diludah dan dikencing oleh kedua-dua puak ini ... apatah sangat dengan nwar berahi ... aku yakin ah jib gong sanggup tadah punkoqnya untuk dibalun oleh nwar berahi ... demi kesinambungan dirinya sebagai PM ah jib gong akan lakukan apa saja ... walaupun selepas itu dia akan ditendang, terajang, disepak, diberak dan dikencing oleh nwar berahi ... dia akan terima dengan senang hati ... selagi dia kekal jadi PM. kerana ah jib gong sedar, tahu dan insaf bahawa pencinta nwar berahi masih ramai ada di dalam umno ... KJ adalah salah seorang darinya ... yang nampak nyata dan jelas ... yang lain masih terselindung walaupundapat dikesan ... bagi mengekang kemaraan melayu yang benci kepada perubahan dan hala tuju yang dibawanya yang ada di dalam umno ... ah jib gong perlu melakukan sesuatu agar kelompok itu dapat ditewaskan ... dan langkah yang paling bijak ialah membawa nwar berahi kembali ke dalam umno ... maka puak yang menentangnya dapat ditumpaskan ... dan dia kekal berkuasa sebagai presiden UMNO ... inilah strategi yang sedang dirangka oleh ah jib gong ... syabas dan tahniah ah jib gong ... di atas kebijaksanaan (baca kebodohan) anda ...

Post a Comment