........... Satu Pandangan Ikhlas Buat Pak2 Menteri Yang Mahu Melawat Kuala Besut | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Satu Pandangan Ikhlas Buat Pak2 Menteri Yang Mahu Melawat Kuala Besut

Monday, July 22, 20138comments

Ini sekadar satu pandangan kepada Pak-pak Menteri kita yang sedang dan bakal bertandang untuk membantu kempen BN di Prk Kuala Besut yang tinggal dua hari lagi.

Benda kecil jer ..... dan mungkin ada yang akan anggap benda ni remeh. Terpulanglah ... saya nak kabor jer.

Kalau nak melawat mana2 tempat di kawasan kampung di Kuala Besut ni, boleh tak kurangkan bilangan kenderaan dalam konvoi dan jangan pakai siren outrider polis ?

Nampak GONG sangat pemimpin2 Umno ni dengan cara begitu. Itu bukan caranya hendak mendekati rakyat. Itu lebih kepada mahu menjarakkan diri dari rakyat, seperti mahu rakyat iktiraf status pemimpin yang dimiliki dan seperti mahu memaksa perasaan hormat dari rakyat.

Sekadar meluahkan pandangan ikhlas untuk memastikan kemenangan calon BN saja .... terserah mahu menerima atau tidak.

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 22, 2013 at 3:23 AM

bro din.. biasala orang umpon...rombongan melawat memang lebih ramai dr orang kampung, bagi kain pelikat pastu ulang tayang kat tv 7hari 7 malam... sampaikan kat k besut sungai pun dapat peruntukan... apa orang jps tido ka selama ni, mentekedarah buta ka?..stail lama.. mo lama ni lelama ahli pun meluat....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 22, 2013 at 6:33 AM

Salam,

harap ada punaisihat menteri yg baca dan mengambil berat. Org yg ada keliling menteri memang sokong. Yg dok perati ramai lagi drp yg ada keliling menteri

....................
Reply To This Comment ...................
July 22, 2013 at 8:42 AM

Aku setuju Din. Sepatutnya bila berkempen jawatan dalam kerajaan kena ketepikan dulu buat sementara tetapi bawak jawatan dalam parti kerana PRK ni adalah parti lawan parti bukannya kerajaan lawan parti.

....................
Reply To This Comment ...................
July 22, 2013 at 10:37 AM

mereka tak pernah belajar...........

....................
Reply To This Comment ...................
July 22, 2013 at 12:32 PM

bukan nak minta atau mengharap... tapi rasa rasa la UMNO akan berkubur dalam masa 10 tahun ni kalau tak betul kan mentaliti orang atas..

....................
Reply To This Comment ...................
July 22, 2013 at 1:59 PM

@putrarahmanYa, point sama telah dijadikan isu dalam ceramah2 Pas

....................
Reply To This Comment ...................
July 22, 2013 at 2:00 PM

@anak melayuKalau atas tak ubah macamana nak berkesan sebarang perubahan diperingkat bawah ?

....................
Reply To This Comment ...................
Otak geliga
July 22, 2013 at 7:14 PM

dr pakai siren lg meriah kalau pemimpim2 UMNO pakai mercun pop-pop.....kan byk jual sekarang.....budak2 mesti suka...berkerumun nak sorang sekotak....semua gembira, dr atuk ke cucu main mercun pop-pop

mcm mana agaknya YB2 main mercun pop-pop dgn anak2 kg ye?....hehe

Post a Comment