........... Pemimpin Pas Mahu Pasangan Biadab Alvin DiLayan Dengan Lemah Lembut | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Pemimpin Pas Mahu Pasangan Biadab Alvin DiLayan Dengan Lemah Lembut

Friday, July 19, 201318comments


Ahli Parlimen Pas di Sepang, Mohamed Hanipa yang juga merupakan AJK Pas Pusat kesian pada pasangan biadab Alvin-Vivian dan minta mereka jangan dihukum berat sebaliknya mahu mereka berdua didekati dengan lemah lembut .... !

Dan blogger yang SUKA MENGHASUT ( kalau mengikut tagline yang digunakan ) dengan bangga menyiarkan rayuan pemimpin Pas itu ... saya copypaste sepenuhnya dibawah.

Mohamed Hanipa pernah mempertahankan Dap sebagai rakan kepada ugama Islam dan bangsa Melayu ...

Ahli Jawatankuasa Kerja PAS Pusat, Mohamed Hanipa Maidin (gambar) berkata, walaupun DAP mempunyai majoriti orang bukan Melayu dan Islam, parti itu tidak pernah mengancam kedudukan Melayu Islam seperti mana yang termaktub dalam Perlembagaan Persekutuan.





Share this article :

+ comments + 18 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 6:13 AM

nanti bila alivin the chipmunks dan vivian buat "gang bang" atau "orgy" boleh le jemput adun PAS ni.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 8:21 AM

@Anonymous

Apa pulaknya,jemput buka puasa le...makan bak kut teh yang harum dan menyelerakan.

....................
Reply To This Comment ...................
Xpas
July 19, 2013 at 8:37 AM

Apa dah jadi mrk ni ?
Sifat org beriman, lemah lembut dan berkasih sayang sesama Islam, keras dan tegas terhdp kuffar. Mrk pula bersikap sebaliknya. Sgtlah memusykilkan, apakah mrk masih lagi membaca Al Quran, atau mrk punya kitab lain yg jadi panduan hidup mrk.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 8:38 AM

Pas men stim kat Alvavi ker? eww... bad taste big time

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 9:03 AM

Salam,

tu blm mr presiden umno, ah jib gor ulas dan menteri pelancongan cakap serta menteri belia sukan bg pendapat. Rasanya kalu diulas, mau mencurah sokongan kpd budak berdua tu. Bkn cuba tuduh dan bersangka buruk. Tapi melihat cara mereka, lebih kurang pas layan dap la. Bodek gila

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 9:06 AM

tunggu anak pompuan dia buat orgy dgn depa ni, tak pa sebab masih remaja....wtf

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 9:26 AM

lemah lembut!!!!!.. tapi bila sesame melayu dan islam kafir mengkafir bkn main teruk.. hingga bercerai berai, pulau memulau, bahkan hingga bab sembelihan berbeza parti pon tidak halal bagi mereka.. jd boleh percaya ka ckp2 munafik begitu....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 10:02 AM

BODOH punye YB PAS ni....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 10:07 AM

Bangang mmg bangang.siapa la yg undi mamak mydin ni.

Pas dan bangsat berpisah tiada!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 11:13 AM

Bila pula nak dakwa katak Berahim dn Zul tu

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 11:27 AM

kalau anak khinzir dua ekor ni penyokong kjaanlah katakan, tak cukup alam (maya or otherwise)depa kutuk kjaan/bn/umno/mahathir/najib/menteri/etc..

kak kama

....................
Reply To This Comment ...................
July 19, 2013 at 12:18 PM

Hanipa gian nak tengok aksi sundal cina 2 ekor tu ke?Kang kalau kena jel dah sah2 sundal2 tu tak boleh siarkan aksi2 panas diorang lagi..

Hudud mana pas/hanipa pakai penzina yg siarkan aksi zina terang2 pun sekarang boleh main maaf2 aje,main nasihat2 aje.Hina agama..maafkan..takpe...wah bukan main jilat lagi hanipa pada tuan dap dia.Nampak sangat agama dia politik..

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 2:11 PM

Lepas ni ada mana2 pasangan kena tangkap khalwat,hendaklah berlembut dan melepaskan mereka,cukuplah kita terima maaf mereka kerana berkhalwat.bodoh punya PAS,hamPAS betul

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 4:20 PM

Agaknya sebab terlalu banyak memaafkan penzina lah maka PAS penuh dengan ahli-ahli yang kerap didedahkan dengan perbuatan terkutuk tersebut.

Mungkin atas sebab yang sama juga mereka tidak merasa janggal apabila bergabung dalam pakatan yang dikepalai oleh seorang peliwat bersiri.

Seharusnya PAS menukarkan namanya kepada PAS=Parti Ajaran Syaitan

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 20, 2013 at 12:35 AM

SDRA Din,mohon izin masuk
Berapa kerat cina beng buat kutukan resmi terbuka terhadap dua orang kes ini ?

Mengapa diam sunyi sepi:- Wong Chun The Star,Oriental Daily,Sin Chew,Hua Zhong Dong Zhong ACCIM,SCAH, ribuan Dato Datuk, Datuk Seri Dato Seri Padukaa ,Dato Amar, puluhan TanSri TanSri Ketua Menteri (aH Beng Pinang) Perak Cousin Hailam,Lim senior dan 3,000,000 pengundi tsunami Cina ?

Ah Jib Gorrr dan strategik director tak nampak ke ?

Ah jib gor yang amat kasih cinta sekolah vernakular dan bapak sekolah cina ?

arjuna waspada
changkat lobak

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 20, 2013 at 12:51 AM

@XpasMaidin ni baca kitab syiah......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 20, 2013 at 12:56 AM

@AnonymousIni dia contoh yang korang nak tengok.... Satu lagi org yang dahi hitam ...banyak beribadat, tapi otak penuh taik sebab apa yang nabi bagitau, tak nak pakai..... Bukan nak sokong tindakan keras kpd kuffar, tapi dok sibuk nak jahanamkan sesama umat.....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 22, 2013 at 3:57 PM

jangan hentam sgt babi 2 ekor ni,nanti ah jib gor naik angin.ah jib gor ah jib gor ah jib gor...oh tolong aku dtak boleh tahan lagi dah.pm malaysia bangsa cina kah????

Post a Comment