........... Kalaulah Saya Punya Rumah Sebesar Ini, Saya Pun Sanggup Baiah Tak Pakai Elaun Ciput ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kalaulah Saya Punya Rumah Sebesar Ini, Saya Pun Sanggup Baiah Tak Pakai Elaun Ciput !

Saturday, July 13, 20134comments

Ini adalah gambar RUMAH idaman saya .....



KALAULAH saya punya rumah seBESAR ini ....... dan KALAULAH saya ditakdirkan jadi ADUN diTerengganu, tak kiralah kawasan mana pun.... Batu Rakit ke, Bukit Besi ke, Rhu Rendang ke. KUALA BESUT ke ......

Setakat ELAUN ADUN sebanyak RM6,000-00 ( Ringgit Malaysia Enam Ribu Sahaja ), saya tak pandang la .... saya rela sedekahkan pada rakyat atau PARTI. Sebab pasti income lain LEBIH BESAR MASYUUUUK..

Setakat nak BERSUMPAH / BERBAIAH LAKNAT barang tak naik kalau pakai juga elaun ADUN pun , tak der hal lah ....

Itu kalau saya lah ..... orang lain saya tak tahu.

Share this article :

+ comments + 4 comments

....................
Reply To This Comment ...................
July 13, 2013 at 10:52 PM

Hoi Din! Bila pulak aku cakap nak sedekah elaun RM6,000-00 ( Ringgit Malaysia Enam Ribu Sahaja ) itu untuk rakyat?

Aku cadang nak gajikan orang lain jadi wakil aku jadi wakil rakyat lerrr...

Ada sape2 jeles ke?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 13, 2013 at 11:26 PM

Din ... Aku tidak peduli dengan kesesatan puak penganut agama pas ... memang mereka dah ditakdirkan agar sesat seperti penganut agama syiah ... mereka kononnya mencintai ahlul bait ... tetapi pada masa yang sama mereka menghina ahlul bait ... siti aishah isteri nabi mereka (syiah) mengejinya ... abu bakar bapa mertua nabi mereka (syiah) menghinanya ...
begitu juga dengan pas ... kata mahu menegakan hukum Allah ... tetapi nama Allah mereka gadaikan kepada penganut agama kristian ...

Yang harus difikirkan adalah bala yang cuba di bawa masuk oleh ah jib gol ke dalam malaysia melalui (Trans-Pacific Partnership Agreement) ... tun m dah beri amaran akan mala petaka yang timbul dari perjanjian ini ... tetapi aku yakin ah jib gol tidak akan peduli kepada amaran tun m tersebut ...

kerosakan kedua yang sedang diusahakan oleh ah jib gol ialah mengapuskan Akta Hasutan ... penghapusan ISA dan Ordinan Darurat dah diakui oleh Zahid Hamidi telah menyebabkan pembebasan beramai-ramai penjenayah berprofil tinggi ... dan mereka ini kembali bebas untuk melakukan jenayah ... dengan itu kadar jenayah dalam negara telah meningkat ...

Tolonglah Din jangan lagi berkempen untuk UMNO dalam PRK kali ini ... Kita perlu melakukan sesuatu untuk menyelamatkan malaysia ini ... dan untuk itu kita perlu menyedarkan ah jib gol ...

pengorbanan pada kali ini perlu dilakukan dengan berani ... PRK kali ini di Besut UMNO mesti dikalahkan oleh orang UMNO sendiri ... kita tiada pilihan lagi ....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 13, 2013 at 11:49 PM

hehe... orang kampung senang di kelengtong bang. Sumpah sikit dah macam malaikat dah. Si polan beriya-iya berjanji. Sat lagi cerita lain. Tungu dan lihat jer.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 14, 2013 at 9:55 AM

bro din , apa macam kalau kita minta PM,TPM , menteri2 islam , menteri2 besar, adun2, ahli exco ,timbalan2 menteri, ketua2 setiausaha, ahli2 majlis negeri, ahli2 majlis tempatan , pegawai2 kerajaan pusat, pegawai2 kerajaan negeri, polis, imegerisen semuanya bersumpah akan berkerja dengan jujur dan iklas untuk ugama dan bangsa dan tak akan rasuah dan kalau melangar sumpah akan di laknati olih ALLAH..

Post a Comment