........... Jemputan Terbuka Kepada Sibertroopers Umno BN - JOM TURUN KUALA BESUT ! ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Jemputan Terbuka Kepada Sibertroopers Umno BN - JOM TURUN KUALA BESUT ! !

Thursday, July 11, 20138comments

Bukan nak mengutuk atau menyindir sesiapa la.... tapi cuba dari awal keluar satu notis seumpama ini pada awal persiapan jentera BN menghadapi sebarang PRK terutamanya di Kuala Besut -


Kepada blogger/cytroopers UMNO/BN yang ingin 

turut sama datang membantu sila tinggalkan komen 

di bawah entry ini... Kali ini tiada lagi konsep 'kontrak' 

untuk sesetengah golongan/puak saja... 

                 Semua dijemput untuk menyumbang bakti!!

Tak ke SEJUUUUUUUUK HATI membaca ....

Pasti anda akan tertanya dalam hati - Kenapa tidak dibuat begitu sebelum ini ? ... kan ? kan ?

Wallahualam .... saya tak boleh dan tak reti nak jawab.

APAPUN notis diatas bukan satu cubaan , tapi benar2 berlaku OK !

Soal boleh ikut atau tidak, jauh ke dekat ... itu soal kedua. Yang penting adalah KETERBUKAAN dan semangat kesukanan PERSAUDARAAN yang diutamakan. Ke salah .... ? 

Seruan PERPADUAN apakebendanya lagi semua itu KOSONG kalau tidak bermula dari diri sendiri.

Sila KLiK - 1Peluru

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
July 11, 2013 at 11:01 PM

bukan taknak turun, biar blogger facebooker mcm kami ni berjuang di alam maya , bebas dari kena kencing dek pemimpin sendiri akhirnya

kami cintakan melayu lebih dari umno

....................
Reply To This Comment ...................
July 11, 2013 at 11:07 PM

@United 1 BrothersYa, saya faham bro. Apa yang penting disini adalah - kalau boleh kita tak nak ada berpuak2.

Sekiranya ada yang nak join dan turut serta di medan, boleh hubungi 1Peluru untuk dapatkan sebarang info. Bukankah itu lebih baik dari rasa tersisih .... atau turun tanpa hala tujuan..

....................
Reply To This Comment ...................
July 11, 2013 at 11:40 PM

otai2 kene turun...peranan lu org mmg penting bro.gua sokong dari jauh jer

....................
Reply To This Comment ...................
July 12, 2013 at 9:54 PM

Gua tak berapa mesra Umno tapi ahli Umno,gua sayang umno,gua sayang pemimpin umno,tapi bila berkali-kali kena kencing,,rasanya tidak lagi buat kali seterusnya,,gua pun dulu blogger hebat,,tapi kalau dah kena kencing,gua terpaksa kuar bina blog sendiri..menulis secara solo..gua esok pegi kuala besut,,

....................
Reply To This Comment ...................
July 13, 2013 at 3:39 AM

@Kapak Netemel lah ke saya kalau ingin bersama... dinturtle@hotmail.com

....................
Reply To This Comment ...................
July 13, 2013 at 3:54 AM

butuh... penakut...

....................
Reply To This Comment ...................
July 13, 2013 at 4:24 AM

@Pejuang Sejati Maya? ? ?

Dah jawab cabaran saya ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 13, 2013 at 11:29 AM

try read this gud idea...http://www.al-azharrisiddiq.com/2013/07/prk-k-besut-apakah-kita-sudah-lupa.html

Post a Comment