........... Che Long - Undi Saya Untuk Islam ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Che Long - Undi Saya Untuk Islam !

Thursday, July 18, 20133comments

 Undi Che Long dari parti Pas jika kita mahu Islam ?



KLiK gambar untuk video.

Jika tidak undi Che Long apakah beliau mahu dakwa pengundi itu TIDAK MAHU Islam ? Apakah definasi Islam kepada Che Long ?

Yang pastinya jika pengundi Kuala Besut mahukan pembangunan, TIDAK BOLEH undi Pas kerana sepertimana yang ditegaskan oleh Timbalan MB Kelantan, Datuk Nik Amar, Pembangunan adalah tanggungjawab Kerajaan Pusat bukannya Kerajaan Negeri dan kerusi yang menjadi pertaruhan adalah kerusi DUN iaitu diperingkat Negeri.

Tapi untuk mendakwa diri sebagai mewakili Islam bagi saya agak OVER. Sama OVER juga kalau mahu mendakwa Pas itu Islam.


Share this article :

+ comments + 3 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 6:30 AM

Islam dijadikan modal politik semata-mata untuk meraih undi. Ya, saya setuju kita pilih Islam. Tapi Islam yang saya maksudkan ialah sebuah agama yang dianuti dan bukannya sebuah parti politik. Agama Islam bukan milik sebuah parti politik tapi milik semua manusia.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 10:09 AM

Tak pyh undi kau pun kami dah islam la.tok nenek kau yg dah mati dlm kubur pun dah islam walaupun tak sempat undi kau! Bangang la

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
July 19, 2013 at 11:35 AM

Pas ni poyo! Pttuiiihhhhh!!!

Post a Comment