........... Woi, Balik Dah Ker ? Anwar Tak Ajak Minum Sama Ker ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Woi, Balik Dah Ker ? Anwar Tak Ajak Minum Sama Ker ?

Monday, June 24, 20138comments



Lembu2 MERUSUH di luar Parlimen ! - Unspinner

WAKTU SAMA di dalam Parlimen -



Siap GURAU-GURAU lagi sambil minum minum minum......., makan makan makan .....


Waktu sama diLUAR -


Yang terlepas pula -

Woi, Takkan nak balik dah kot ?Anwar tak ajak minum sama ker ?


Kenyataan Ketua Polis KL -



Berikut adalah kenyataan Ketua Polis Kuala Lumpur berkaitan perhimpunan di jalan masuk ke Parlimen Malaysia.

Pada jam lebih kurang 11:30 pagi tadi, ketika anggota-anggota poilis membuat kawalan di jalan pintu masuk ke Parlimen Malaysia, telah diremput oleh peserta Perhimpunan Parlimen Milik Rakyat. Kejadian tersebut telah mengakibatkan:

1. Seorang pegawai kanan polis IPD Sentul cedera di mata kanan dan hidung

2. Seorang anggota polis IPD Dang Wangi terseliuh ibu jari tangan kiri dan patah gigi hadapan


3. Beberapa orang anggota polis yang membuat kawalan juga mendapat cedera ringan. 


Peserta perhimpunan juga telah membuatu provokasi dengan membaling botol air, telur dan menyimbah cat terhadap anggota-anggota polis yang bertugas. 

Walau bagaimanapun, pihak polis telah dapat mengawal keadaan tersebut daripada terus berlaku. Seramai 32 orang telah ditangkap terdiri daripada 29 orang lelaki dan 3 
orang perempuan termasuklah Badrul Hisham Shaharin dan Adam Adli bin Abdul Halim.

Polis Kuala Lumpur terus membuat kawalan dan pemantauan bagi memastikan keselamatan terus terjamin.

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 24, 2013 at 6:01 PM

Polis tangkap kasi denda ribu ribu untuk tanggung kecederaan angota yang terlibat..jangan tak denda sebab pendemo pendoma ni kaya raya sebab tak payah berkerja ..tolak tepi arahan AG..denda, saman, ikat jamin biar banyak sikit untuk tabung PDRM dan kebajikan mereka..kalau tak nak dengar syor koi..lantak kaulah labu sebab soksok depa buat lagi..

....................
Reply To This Comment ...................
June 24, 2013 at 8:27 PM

sampai kat ag makan tido tu kes melayang macam di angin lalu lah...puiii

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 24, 2013 at 9:16 PM

Yeah.........melayu melayu bodoh.........mari sama sama kita lihat hari ini dalam sejarah tanah melayu/Malaysia rusuh merusuh dan para pelakunnya. Jika tidak silap sekitar tahun 1973/1974 –itu dari cerita cerita mereka-mereka yang sezaman dan sewaktu dengannya. Isunya “”mati kebuluran di Baling dan Pembangunan tanah untuk dijadikan padang Golf”” di Johor.

Jaguh jaguh waktu itu tidak lain dan tidak bukan sisondol jubor Anwar Ibrahim yang sentiasa hilang setiap kali lepas berucap dan Hishamuddin Rais barua kanan sisondol jubo serta adik syed Hamid kepala PSM yang amat teringin nak jadi wakil rakyat ( lupa nak Tanya apa namanya).........Anwar Ibrahim terus jual minyak label islam, barua kanannya Hisham tukar tiub lari keluar Negara dan adik syed hamid masuk hutan.

Jadi hari ini kita ada pengganti yang akan mengharungi atau mengulanggi kebodohan atau mengikut kebodohan kebodohan mereka ini hingga gagal tidak sahaja dalam pelajaran tetapi juga dalam kehidupan. Yang paling nyata menempah kehidupan bak bak beruk tua ini ialah Adam Adli yang tidak sahaja disingkir Oleh UPSI tetapi juga telah disahkan oleh pihak Mahkamah. Kita tunggu dan lihat kesudahan budak syiah biadap kemana agaknya haluan syiahnya. Tahniah tahniah lembu lembu bernyawa melayu..........pencapaian tak kemana, kejayaan jauh sekali tetapi perit kehidupan sudah ditempah............................................Haleluyah.........ooooooiiiiiiiiiiiii Anwar Ibrahim...bab menipu dan sondol menyondol memantat kamulah RAJA segala RAJA, tidak sedikitpun kamu rasa berdosa apalagi bersalah, kamu boleh duduk bercanda, minum minum dan bermuka muka...........syaitan jualah sahabat kamu.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 24, 2013 at 9:37 PM

SETUJUU!!!!!!!

aj

....................
Reply To This Comment ...................
June 25, 2013 at 1:59 AM

Aku rasa adam adli yg tercicir pelajrannya ni habis2 kuat pun jadi artis.Mungkin namewee boleh ambik dia jadi pelakon filem nasi lemak 3.0

Itu kira nasib baiklah,kalau nasib tak baik,anuwar ambik dia jadi coffee boy ganti tempat sepul,tak tahulah apa nasib dia nanti...hehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 8:13 AM

Kepada Melayu Baru Anwar Ibrahim yang bodoh lagi bangsat...............Anwar Ibrahim sudah beli sudah Chartered Helikopter pusing pusing satu Malaysia , Anwar Ibrahim sudah beli Bas jelajah satu Semenanjung, Anwar Ibrahim sudah beli berbagai Kereta Mewah kelajuan tinggi untuk mudah kesana sini..........Melayu Baru Anwar Ibrahim dengan kebodohan yang tak terperi, merusuh, merempuh, baling botol dan telor akhirnya baring diatas jalanraya macam lebai lebai kulup Perak yang baring diatas Jalanraya suatu waktu dulu.........perjuangan menegak kepala butoh Anwar Ibrahim........Sebagai balasan terhadap pengorbanan anda, Anwar Ibrahim akan beli Kapal Terbang, Kapal laut dan Keretapi..................anda semua penyokong anjing berwajah biawak dan biawak berwajah anjing berkata-kata tidak pernah benar samasekali bolehlah berbaring di landasan kapal terbang, berbaring di landasan Keretapi dan berbaring di Lautan yang lebih luas berbanding dengan penganggkutan darat dan udara yang dimiliki oleh Anwar Ibrahim.

Berbaringlah dan baringlah bersama anak-anak dan bini-bini dan bawa seluruh keluarga melayu anda bersama-sama dan baringlah beramai-ramai tunjuk kekuatan dan kehebatan baringan anda. Jangan risau Anwar Ibrahim memiliki kekayaan lebih hebat dari tuhannya, malah penyumbang dan pendermanya amat hebat dan tidak mahu nama mereka dijulang dan disebut kerena mereka ikhlas dengan bantuan yang dihulurkan seperti kata : mantan naib presiden Indonesia merata rata pelusuk dunia menyumbang kepada Anwar Ibrahim. Syurga Anwar Ibrahim punya jangan risau, Hadi Awang angguk, Nik Aziz sahkan dan Husam Musa seru jihad. Semua ini untuk keenakkan , kemewahan, kesenangan dan keseronokkan mereka mereka dan kamu sibiol dan sibisul otak korbankan kehidupan kamu nescaya syurga dunia menanti kamu.......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 9:55 AM

Wahhh!! Punyalah marah Anon 9.16 dan Anon 8.13...apapun saya setuju dan sokong hujah mereka. Sangat pedas dan tajam sindiran mereka..bravo!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 26, 2013 at 8:57 AM

Semalam di TV, anwar buat2 cengei(garang) menghentam kerajaan dan kabinet Najib.... (psssst untuk cover banyak kecaman dari blog PR terhadap sikapnya dok minum2 ngan najib agaknya). bijak betul ajJubb ni, tapi cuma bijak sikit dari lembu2 belaannya saja. Kalau banding dgn manusia, akalnya pada tahap melayu proto ajelahh!!!.

Post a Comment