........... PAU 2013 - Sweet Memory ... | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

PAU 2013 - Sweet Memory ...

Thursday, June 6, 201312comments

Aku kata JANGAN ! JANGAAAAANNNNNNNN ! JAAANGAAAAAAAANNNN !


JANGAN  ADAKAN  PERTANDINGAN ! ! !

Share this article :

+ comments + 12 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 6, 2013 at 11:57 PM

Tak lawak pun, kahkahkahkah!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 7, 2013 at 12:02 AM

Perkh, no feartahap tinggi ni. Besar esok boleh jadi surgeon budak ni. Ah jib must go

....................
Reply To This Comment ...................
June 7, 2013 at 12:06 AM

@Anonymouslawak ? Serius Giler nih !

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 7, 2013 at 12:10 AM

Din, apasal ko tepek gambar tak senonoh tu din.

Kalau pemimpin memahami isi hati dan hasrat akar umbi, pasti akan dibuka pertandingan untuk semua jawatan termasuk jawatan presiden sekalipun. Saya masih ingat lagi semasa zaman pak lah, ada satu cawangan umno dalam parlimen pekan yang mencalonkan najib sebagai presiden umno. Meskipun ketika itu, pucuk pimpinan umno meminta supaya kedudukan pak lah sebagai presiden umno tidak dicabar. Cawangan tersebut tidak dikenakan tindakan oleh lembaga disiplin walaupun engkar dengan permintaan pemimpin umno. Ini bermaksud tidak ada salahnys mencalonkan orang lain aebagai presiden umno.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 7, 2013 at 12:15 AM

keciknya

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 7, 2013 at 12:15 AM

Betul le tu aku komen xlawak pun..hehe, apa yg tnggal kenangan tu din? Last assembly ke? Ke last punchcard?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 7, 2013 at 12:47 AM

Umno mmg nk potong kote....najib mesti ditukar...kalau tak hancur Melayu nnt...ah jib ngok lbh terk dr tun samdol....

....................
Reply To This Comment ...................
June 7, 2013 at 2:03 AM

Takde pemilihan untuk rapatkan perpaduan .....Kata Umno ditahap paling kuat ?

Buat pindaan bagai kepada cara pemilihan supaya semakin sukar untuk main kotor / atau politik wang bla bla bla ..... so, kenapa tidak diadakan pemilihan ? Atau sebab ia bersih makanya takut diadakan pemilihan ?

Inilah masa TERBAIK untuk diadakan pemilihan iaitu sebaik saja lepas PRU. Bila lagi masa yang sesuai ?

Biar ahli sendiri yang tentukan samada mereka mahu calonkan siapa untuk bertanding. Mungkin saja Najib menang tanpa bertanding .... begitu juga Muhyiddin.... atau KJ ...KENAPA TAKUT ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 7, 2013 at 8:05 AM

UMNO dah nak jadi parti PONDANlah tuh sampai nak potong kote. "AKU BERANI POTONG KOTE KALAU UMNO BERANAI ADAKAN PERTANDINGAN". agaknya itulah yang budah kecik tuh cabarkan.

aku tidak beranggapan dapat merapatkan perpaduan, tetapi aku lebih berpendapat mereka yang menyuarakan supaya tidak dipertandingkan itu PENAKUT. walaupun sudah diberikan peruntukan untuk membuka SEMUA jawatan boleh dipertandingkan, kenapa pula ada suara suara yang mempengaruhi? kenapa UMNO cakap tak serupa bikin? sendiri buat undang undang sendiri jugak yang langgar.

katakan CUKUP pada Najib. kalau sayangkan orang MELAYU berundurlah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 7, 2013 at 9:43 PM

Salam,

dah jadi kebiadaan ah jib gor, pakai kondom. Ramai panglima umno nak jadi kondom presiden. Alasan demi perpaduan. Bodoh punya pemimpin
masa tdm ditentang oleh ku li tak dak pulak kata perpafuan. Ah jib gor pun sebagai ketua pemuda dah last minit baru kata sokong tdm. La ni masa dia kata perpaduan. Pi la pondan, dasar kondom. Pru lambat lagi la. Biar ada pertandingan. Biar ah jib gor tahu, ada org tak sokong dia. Ni penasihat dok bagi tau semua ahli sokong. Pi la mampus punaisihat

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 8, 2013 at 9:48 PM

NAJIB MUST GO
NAJIB MUST GO
NAJIB MUST GO
NAJIB MUST GO

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 8, 2013 at 9:51 PM

TRansformasi najib adalah keuntungan kpda cina dan kerugian kepada orang melayu dan bumiputra.

Post a Comment