........... Kelapa Jantan dan Kelapa Betina .... ? ? | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kelapa Jantan dan Kelapa Betina .... ? ?

Sunday, June 2, 201319comments

Sepasang buah kelapa menarik .....


Gambar diambil disebuah Restoran ICT di Pantai Batu Rakit semalam .... hmmmmmmm .....

HMMMMMMMMMMMM ......

Share this article :

+ comments + 19 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 1:55 AM

Adoi la.. buah tu cacat je, xde kna mengena jantan betina, apapun aku aggap blog ni sbagai iklan utk turunkn darah tggi yg mcanak smenjak dua menjak ni, hehe.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 2:17 AM

gerenti tak boleh ada baka. sebab yang jantanya hanya ada buah jer. tapi saja buat teman dan buat pasang boleh lah. sekali pikir yang jantan tuh pondan tak? oh!!! fahamlah. begitulah citer UMNO hari nih. SEMUA pemimpinya pondan terutama pemudanya, tidak dapat mendatangkan hasil langsung.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 2:28 AM

ini lah KePAla jantan melayu.... tak de lain yg dia pikir...

....................
Reply To This Comment ...................
June 2, 2013 at 2:48 AM

@Anonymouspulak daah ..

....................
Reply To This Comment ...................
June 2, 2013 at 2:49 AM

@Anonymous? ? huh ? ?

Kepala saya biasa je .... ker kePAla saudara teruja tengok buah kelapa ?:))

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 7:24 AM

Eh! kelapa kita kata jantan betina ke atau lelaki perempuan? Kalau binatang bolehlah dikatakan jantan betina sebab ada nyawa. Betul kah DT cakap jantan betina?

Bagaimana pun cuba kawan kawan teka. Diantara kedua dua kelapa itu, yang mana jantan dan yang mana betina. Berikan sebab.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 7:37 AM

Hmmmmm, sekadar buah kelapa tua. Hehehe*!*
PCP84

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 8:57 AM

Relaks la jgn nak emo tak tentu pasal.. Din buat lawak pun nak emo nampak sgt hidup kamu kurang tenang.. Dah dah baik pi amik sembahyang dan solat!!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 9:41 AM

Salam,

bila semua perkara dipolitik.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 10:21 AM

Pasti ada yang mencari nanti. Maklumlah Org melayu suka dengar cerita sensasi. Betul salah tak penting. Yg penting ialah sensasi dan enak didengar. tak caya tanya Anwar sebab dia dah tamat pengajian Melayu di U dulu... he he

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 11:15 AM

Loklak hahaha cuba letak kan dalam kotak sekali esok mesti muncul buah yang baru.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 11:17 AM

Lihat gambar bawah. kesian tengok kelapa betina tu, teruk dikerjakan kelapa jantan, koyaaaaaaak. Patutlah kata orang ampu BODEK. dahsyat jugalah penanganya. Pasal kelapa ini cuma ada buah saja.

Bagus juga alihkan sikit pemikiran kalau sudah sangat tertekan. Cerita pasal kelapa pun lebih baiknya. Kita sama sama faham kelapa sememangnya kelapa. Asalkan jangan orang Melayu jadi macam kelapa tu sudahlah.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 11:36 AM

Haha skang ni Din apa saje yg masuk bab jantan betina akan dikaitkan dgn najib...dia lbh elok duduk rmah & rosmah lak jdi pm...haha

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 12:04 PM

sori din cuba tengok keputusan cepat najib dgn SPR diharijadi agong disambut dgn pembangkang bahawa jelas ada penipuan yg dibuat oleh SPR.

Nampak tak permainan pembangkang spt tanduk yg keluar dari badan binatang, tak pernah surut murut dgn dakyah egonya.

sayang najib sangat lembut, responsif tanpa cuba terapkan bahawa apa yg telah dilakukan adalah benar dan betul, sekurangnya pada saat dakyah tengah berkembang kita kena tegas!

tapi najib memberi signal yg menunjukkan bahawa dakyah jahat pr sebagai betul dan benar, maknanya najib gagal memahami ini adalah peperangan, silap memberi signal bermakna najib menempah kekalahan demi kekalahan.

penasihat najib bernama omar ong tu bukankah org yg memberi ucapan tahniah pd anwar selepas hakim putuskan kes liwatnya baru2 ni.Org mcm ni tak sesuai berada dlm kem PM sbb anwar sbg musuh.

kadang aku terfikir kita semua tertipu, seolah mereka berlawan walhal kedua2, najib dan anwar adalah proksi pd tuan besar dunia skrg. Yg bingong adalah rakyat, yg terkeliru adalah rakyat teruttama org Islam, jadi mcm2 tak tentu arah, ada hala ke LGBT, islam plural, islam liberal, islam khawarij, islam tak beradab dll.

spt dgn kelapa jantan betina dua2 tu juga dari spesis kelapa gak, yg dok kalut kita2 ni. Najib spt kelapa betina, anwar kelapa jantan tapi dua2 dr spesis kelapa gak atau dua2 dari ejen freemason/iluminatti.

kelapa jantan dok diluar negeri dlm umur 20 an atas nama pertubuhan belia, kelapa betina ni sekolah di negara yg mengetuai peperangan sabil di era islam diandulasia dulu.

Jadi perhatikan tindakan 2 kelapa ni, kepalanya lebihkurang sama jerk.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 2:56 PM

Saudara kalau anwar aku boleh percaya la jugak dia agen yahudi..tapi kalau najib tak berani nak kata ya...ya memang najib tu teruk..lembik...selalu mengalah...kalau ada bukti2 yang najib tu agen yahudi sila berikan satu...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 2, 2013 at 3:12 PM

Err..blog ni tiada kaitan dgn manusia yg mati apalagi yg idup, juga jauh skali dri politik, ia hanya tentang buah kelapa yg cacat bentuk dn rupa, sekian.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 3, 2013 at 3:09 PM

Salam Che Din, bila you peratikan buah kelapa tu, frankly speaking, APA ? yang you nampak hingga you make a commennt HHmmmmmmmm !!!! cer cita sikit

....................
Reply To This Comment ...................
June 3, 2013 at 4:08 PM

@AnonymousWell .... kelapa tua mesti BANYAK SANTAN ! :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 4, 2013 at 12:02 PM

you are the man bro:;

Post a Comment