........... Kehebatan Viagra ! ( Video 18SX ) | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Kehebatan Viagra ! ( Video 18SX )

Thursday, June 20, 201310comments

Relakskan otak sekejap.... Fikir diluar kotak otak.

Kita biasa dah dengar kehebatan VIAGRA tapi berapa ramai yang pernah cuba ? Nah, saksikan sendiri ...... belum tengok tak percaya, dah tengok LAGI TAK PERCAYA !



Share this article :

+ comments + 10 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Areyougonnagomyway
June 20, 2013 at 3:05 AM

Tapi ambo sakit lutut bro...tak mungkin boleh...sembahyang pun duduk atas kerusi...hihihi

....................
Reply To This Comment ...................
June 20, 2013 at 3:07 AM

@AreyougonnagomywayBelum cuba belum tahu ! Berlari nanti hehehe

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 20, 2013 at 6:43 AM

Jika pasangan wajahnya sepertimana terdapat dalam video tu tak payah Viagra pun nafsu membuak membuak tak kiralah berapa usia sijantan pun. Tapi jika pasangan berwajah Ambiga....telan lah sekotak Viagra sekalipun tubuh batang akan bertanya kembali ...awat hang gila ka nak belayak dengan kapai tak cukup minyak tu.......

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 20, 2013 at 7:01 AM

wah! orang tua tu memang terror. dia boleh berpusing pusing gunakan "anu" dia. dah semacam besi agaknya. aku nak belikan atuk aku pulak. nak jugak tengok nenek aku senyum setiap pagi.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 20, 2013 at 9:22 AM

Bro, lari tajuk pulak? Tak apa, sekali sekala biar ada selingan.

....................
Reply To This Comment ...................
June 20, 2013 at 10:04 AM

@AnonymousTopik lari tapi matlamat sama .... hanya saja saya boleh tuliskan :)

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 20, 2013 at 11:42 AM

pakai playsafe tak guna juga.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 20, 2013 at 11:50 AM

anon 6;43, otak anda memng ligat dan wa caya lu....

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 20, 2013 at 6:44 PM

Hahah... Testosterone tgah mendadak tu -ke ko tengah dalam/ luar/cukup/tak cukup... Bulan Din?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 21, 2013 at 11:30 AM

Din xnak buat iklan ubat kuat macam blog2 pas atau harakah tu buat ke? Baru masyuk...hahahaha

Post a Comment