........... Isu Pemilihan - Siapa Dr Wan Norashikin ..... Wa TABIK Dr ! | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Isu Pemilihan - Siapa Dr Wan Norashikin ..... Wa TABIK Dr !

Tuesday, June 25, 201311comments

Dari banyak2 komen pemimpin2 Umno tentang Pemilihan tahun ini, komen dari PUTERI Umno ini yang paling saya respek ! Dr. Wan Norashikin Wan Nordin yang juga ahli Majlis Tertinggi Umno telah membuktikan bahawa dikalangan kepimpinan Umno MASIH ADA TELOR ......... tak kisahlah walaupun dari cabang PUTERI.

“Pemimpin yang benar-benar bekerja untuk rakyat tidak gentar dalam pemilihan atau berdepan dalam jawatan yang dipertandingkan dan dalam hal ini pakatan pembangkang tidak layak untuk mempersoalkan berkaitan ketelusan dan integriti dalam pilihan raya kerana di peringkat partinya pun mereka ternyata gagal.

“Pembaharuan pemilihan UMNO yang akan berlangsung tahun ini adalah bukti jelas bahawa pemimpin UMNO tidak gentar dan terbuka untuk dicabar dan dinilai oleh anggotanya berlandaskan kepada kerja dan amanah yang telah dilaksanakan,” katanya.

Berbeza dengan kenyataan pemimpin2 Umno lain yang bercakap tentang demokrasi tapi waktu sama TAKUT dilihat sebagai menentang Presiden sekiranya setuju jawatan tertinggi Umno dipertandingkan, Dr Wan Norashikin dilihat BERANI melalui kenyataan diatas. 

Saya setuju dengan beliau, tidak ada apa yang perlu ditakutkan dengan pertandingan jika pemimpin itu terbukti kepimpinannya. Pemimpin perlu ada kenyakinan pada diri sendiri DAN juga kenyakinan kepada kematangan ahli untuk menilai pemimpin yang sebenar. 

Umno jangan tiru resmi ayam ! - ayam betina saja yang ada telur.

Berita sepenuhnya dari Umno-online. -

Pemilihan UMNO Bukan Wayang Demokrasi Seperti Parti Pembangkang




Dr Wan Norashikin ( doktor gigi dari Perak ) - Wa RESPEK Dr !

PS - errrr .... Dr maksudkan TERMASUK dengan jawatan Presiden dan Timbalan Presiden .... kan ? kan ?

Share this article :

+ comments + 11 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 6:44 PM

Saya juga respek Dr. Wan Norashikin. Bukan macam tokoh tertentu dalam kepimpinan tertinggi UMNO yang dikatakan berpontensi untuk jadi PM, tapi masih mahu jawatan tertentu tidak dipertandingkan. Mahu ambil hati atau balas jasa ke, kerana dapat jawatan menteri. Cuma malu hendak sebut supaya jawatannya juga jangan dipertandingkan!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 6:48 PM

Amat setuju. Biar lah semua jawatan dipertandingkan. Dari presiden, tp, nb, di pemuda, wanita, puteri dan putera (jika relevant). Jangan takut sekiranya memiliki kepercayaan dari ahli.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 6:56 PM

Adakah PM malaysia ni wajib yg ada darah daging atau kaitan dgn PM tdahulu? Mukhriz atau KJ? Adakah nasib Muhyidin sama dgn GBaba? Semakin mnarik nmpaknya..(saje je bg korang tpikir jap).

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 7:45 PM

Patut la skrg ni first lady is najib dan pm ada telur is rosmah...

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 25, 2013 at 7:46 PM

tak kiralah tuh. termasuk apa jawatan seklali pun asalkan yang jantanya tak termasuk telor bila mendengarnya sudahlah. kalau statement macamni, seolah olah mereka mereka yang tak inginkan pertandingan tuh takder keyakinan diri. tak yakin dengan khimat masyarakat yang telah disumbangkan itu.

....................
Reply To This Comment ...................
June 25, 2013 at 8:24 PM

woi...puteri mana ada telor...macam macam la abg din ni..

....................
Reply To This Comment ...................
June 25, 2013 at 8:31 PM

@anak melayuHabis tuh, PUTERA adalah telor ?

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 26, 2013 at 1:38 AM

pemuda langsung tak ada telor

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 26, 2013 at 10:45 AM

Lelaki ada tell bungkus

....................
Reply To This Comment ...................
El-barokas
June 26, 2013 at 11:33 PM

@anak melayutelur Putri Turtle lagi besar dank banyak pulak tu!

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 27, 2013 at 8:33 AM

Apa jata wanita umno cabar presiden atau timbalan presiden.

Post a Comment