........... Gambar TERBAIK Padang Merbok 622 | dinturtle - Blogger PARTI MELAYU

Gambar TERBAIK Padang Merbok 622

Saturday, June 22, 20138comments


Dari banyak-banyak gambar Padang Merbok 622, saya pilih gambar diatas sebagai GAMBAR TERBAIK  Himpunan ! Tidak perlu buang air liur banyak berhujah mempertahankan angka RIBU-RIBU yang hadir ... tunjuk jer gambar diatas sudah cukup.

Maksimum padang boleh muat berapa ribu ? Kalau tak sampai 20% padang dipenuhi, maknanya berapa ribu yang hadir ? Senang kan ......

Kali ini pihak pembangkang TIDAK ADA gambar dari udara yang disebarkan. Yang mampu mereka berikan cuma visual2 dari sudut pilihan bagi menunjukkan lautan manusia yang tiada putusnya -


Gambar2 diatas adalah dari Keadilandaily yang mendakwa jumlah peserta sudah mencecah 55 ribu !

Anda boleh agak dimana kedudukan jurugambar berada dari GAMBAR TERBAIK diatas.

                                             ********************************

Berita yang ramai orang nantikan - Penganjur Black505 berhadapan tindakan tegas.

"Kita akan mengambil tindakan terhadap penganjur tersebut seperti mana sedia maklum di bawah Akta Perhimpunan Aman. Kita akan mengambil tindakan-tindakan susulan," kata Timbalan Ketua Polis Negara Datuk Seri Mohd Bakri Mohd Zinin.

Jangan tunggu lama2 untuk siasat dan bertindak... 

Apa yang terbukti petang tadi adalah - Spring Anwar dah hilang daya kekenyalannya.

Oya, satu lagi point penting - petang tadi juga telah menunjukkan bagaimana Cina Dap kencing baik punyer orang Melayu Pas !

Share this article :

+ comments + 8 comments

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 22, 2013 at 11:11 PM

Opppssss.... nanti ada yg kata gambar atas tu photoshop lak he he he, ada video ke...

....................
Reply To This Comment ...................
June 23, 2013 at 2:19 AM

Best blog writing of the day!

Betul! Gambar lebih cekap 'berbicara'.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 23, 2013 at 6:34 AM

Tapi...tapi...tapi...tidak kah mereka ketahui ada juga yg umno menyamar pakai baju hitam yg saja2 ''mingle"" dgn mereka nih? ;-);-);-);-);-);-);-);-);-)
They want to ""play"" so lets ""play""

....................
Reply To This Comment ...................
June 23, 2013 at 7:17 AM

Malas nak layan hujah panjang2 perkara yang sama... visual diatas sudah cukup :)

....................
Reply To This Comment ...................
Melayu Islam
June 23, 2013 at 7:30 AM

Golongan yg tak bersyukur dgn nikmat keamanan, kesejahteraan dan kemakmuran negara, mungkin teringin sgt hidup dlm negara yg sentiasa bergolak.

....................
Reply To This Comment ...................
Anonymous
June 23, 2013 at 10:56 AM

Suatu yg sy perasan (... Mungkin sumer perasan),,, prhimpunan smlm menghimpunkan bermacam2 spesis.

1. Spesis pkai seluar senteng smpai nmpak tatu
2. Spesis ayam persis nk gi tgk bola kt stadium,
3. spesis rambut pnjang ala2 seniman jalanan poyo dh mcm mat pet lorong haji taib,
4. Spesis pkai berret hijau, jambang penuh, seluar byk kotak ala2 che guevera... Konon nk jadi revolutionist.
5. Spesis pkai bandana kalimah 'lai illahi Allah','demi islam', tp x segan2 dok berhimpit dgn amoi skirt pendek tnjuk paha putih melepak.
6. Spesis elite... Pkai bj hitam pun cap arnold d'palmer, belt dunhill, sedangkan yg balaci dok mai nun jauh dr kg. Labok machang pkai bj hitam celup rega rm15 selai... Demi rakyat katanye.. Yg elite ckp 4 t patah, kutuk 2 org pastu belah. Tinggalla selangka2 taik lembu buat kandang atas padang. Yg elite blk j.w. Marriot tidoq. Klau ader dolls sempatla seround dua.keh3x...
7. Spesis pakai baju tulis dan bergambar 'jari tengah untuk bla bla bla... ', spesis nie xder segan silunyer... Mgkin klau org lain tunjuk 'jari tengah' kat mak bapak dia, atuk nenek dia, adik beradik dia.. Pun dia wat x segan. NO HAL LAH!!! Pasal dia lebih rela tunjuk ' fuck ' kpd.sesame islam, maka dia pun rela jilat taik kat bontot org2 kafir.

byk lagi spesis nk citer... Tp spesis yg plg besar ialah 'THE LOSSE GENERATION!!!'... 'THE LOSSER'.

....................
Reply To This Comment ...................
June 23, 2013 at 1:36 PM

Mana pegi Zahid Hamidi yang bekeng sangat seminggu? Dalam TV pun tak nampak?

....................
Reply To This Comment ...................
June 23, 2013 at 1:42 PM

@anak melayuJEREBU bang ! Menteri pun tahu duduk rumah :)

Post a Comment